Skocz do zawartości

marcinkansy

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcinkansy

  • Urodziny 06.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Można sprawdzać pod linkiem: https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/strefa-klienta/vin-check.html#vin-input
  2. Z tą różnicą, że ja mam kwity ASO, a malowanie było wykonane wyłącznie od wewnętrznej strony maski.
  3. Dziś odebrałem "grzecznościową" naprawę przez ASO.
  4. Czekałem 8 dni na odp. od ASO na drugiego mojego maila, w dniu dzisiejszym dostałem (mail poniżej): "Dzień dobry Panie Marcinie, zgodnie z prośbą wysyłam kosztorys naprawy. Napisałem Panu, że obecnie nie ma możliwości dofinansowania naprawy przez producenta – takie na dzień dzisiejszy są fakty i nie wiemy czy producent w późniejszym czasie zmieni kryteria. Dwunastoletnia gwarancja na brak perforacji dotyczy korozji perforacyjnej, tj. korozji, która pojawia się od wew. na zewnątrz. Trzeba zaznaczyć, że w reklamowanym obszarze nie może być uszkodzenia lakieru. W omawianym przypadku mamy do czynienia z korozją krawędziową, która nie może być rozpatrywana w ramach 12. Letniej gwarancji. Dzięki temu, że samochód jest serwisowany możemy wesprzeć klienta jeśli oczywiście na daną usterkę producent przewidział wspomniana wcześniej kulancję. Ponieważ podniósł Pan kwestię wcześniejszej regulacji maski w naszym serwisie, skonsultowałem się z kierownikiem serwisu. Zgodnie z kodeksem cywilnym usługodawca, czyli firma ".................." udziela dwuletniej gwarancji na wykonaną usługę, która wygasła w 2018 roku. Mając jednak na uwadze naszą dotychczasową dobrą współpracę podjęliśmy decyzję, że naprawimy wskazaną korozję pokrywy silnika bezpłatnie. Proszę o wskazanie dogodnego dla Pana terminu, postaramy się dopasować..."
  5. Mail ASO: "Szanowny Panie, dziękuję za wiadomość i jednocześnie przepraszam za brak informacji z mojej strony. Samochód został wydany do użytkowania 27.07.2015, a więc w dniu zgłoszenia powłoka lakieru nie była już objęta gwarancją. Niestety ta usterka na dzień dzisiejszy nie może być również dofinansowana z tytułu kulancji. Biorąc pod uwagę, że samochód jest stale serwisowany w autoryzowanej sieci Volkswagen chciałbym docenić to i zaproponować Panu partycypację serwisu w kosztach naprawy..."
  6. Mam problem z korozją pod maską, na jej odbojach. Auto kupione w lipcu 2015, problem zgłoszony we wrześniu 2019, salon odmawia naprawy usterki. Dodam, że opadniętą maskę regulował salon w lutym 2016, po moich zgłoszeniu, zapewne regulował jej wysokość na tych odbojach.
  7. Witam, od paru dni zauważyłem podobne objawy.
  8. Aktualizacja nawigacji DM 2017/12/12 do pobrania: http://webspecial.volkswagen.de/maps/de/de/index.html
  9. Na kartę wchodzi wyłącznie jedna paczka map
  10. Pojawiła się aktualizacja map Discover Media May 2017
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności