Skocz do zawartości

wild

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wild

  • Urodziny 30.08.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    witold
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mława

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B2 1.9 115KM
  • Rok produkcji
    1998
  1. Z tego wynika iż "dobry" fachowiec jest w stanie wykasować prawdziwy przebieg i nie można dotrzeć do prawdy, chodzi mi oczywiście o liczby .Tak to przynajmniej rozumiem.(chyba że to jest ściema aby nie drążyć tematu i dać zarobić handlarzom) A czemu ja to drążę, tak ze zwykłej ciekawości .Jestem zadowolony ze swojego VW-eja co do wyglądu poszczególnych elementów o których Wspomniałeś oraz co do możliwości trakcyjnych w szerokim tego słowa znaczeniu.Mam książkę serwisową i parę znajomych serwisów VW w Polsce (z racji wykonywanego zawodu) może pokuszę się o sprawdzenie po numerze VIN historii mojego autka. Nasze spostrzeżenia może pomogą komuś tak jak i mnie pomogły Wasze dyskusje na parę tematów. Dzięki
  2. W jaki sposób mogę sprawdzić faktyczny przebieg I z czego wynika taka różnica (te 5km) skoro sprawdziłem wskazanie licznika to chyba powinno pokazać stan faktyczny
  3. No i już jestem troszeczkę mądrzejszy To co z tym ECU kolego:)
  4. Vagiem 4,9 odczytałem ze swego paska stan licznika różnica między wskazaniem na laptopie a licznikiem wynosiła 5 km. Wystarczy interfejs za ok 150 PLN i program z sieci Może to nie jest rewelacja ale na początek wystarczy cdn (mam nadzieję)
  5. Czyli Ci co wiedzą nie powiedzą bo kręcą i zarabiają Może się ktoś jednak przełamie albo wyłamie i da szansę tej drugiej stronie Chociaż chyba sam w to nie wierzę Piszecie też że nie wolno bo inni będą kręcić ale przecież będzie także więcej takich co nie dadzą się oszukać i przestanie to być takie opłacalne Zginie też mniej osób jeśli to kogoś jeszcze obchodzi
  6. Przeczyszczenie nic nie dało Ale co ciekawe zmieniarka widzi płytkę na poz 4 innych przeważnie nie po przełożeniu płytki z poz 4 na 6 również jest widoczna (płytka nagrywana ) ?
  7. Wszystko się zgadza Podpiąłem się wykasowałem i jest OK TX
  8. włączałem zapłon w celu sprawdzenia oświetlenia wewnętrznego po zlutowaniu kabelków ---------- Post added at 08:30 ---------- Previous post was at 08:29 ---------- jak wcześniej pisałem miałem wodę i wyjąłem fotel dodatkowo w celu dosuszenia
  9. Dokładnie tak jak opisałeś rozleciało się łączenie w drobny (zielony) pył. Po zlutowaniu wszystko świeci Dzięki wielkie Ale Jestem teraz w posiadaniu świecącej się kontrolki poduszki czyżbym coś naruszył a może podczas demontażu fotela coś nie tak podłączyłem!?
  10. Jak osuszałem podłogę to kabelki wyglądały przyzwoicie moduł komfortu też suchutki Ale jeszcze wnikliwie popatrzę
  11. moduł komfortu jest suchutki może bezpiecznik a może jakiśprzekaźnik
  12. Od miesiąca moja zmieniarka potrafi nie zobaczyć żadnej płytki i nie ważne jest czy to jest oryginał czy nagrywana. Raz odtwarza płytkę a za chwilę jej nie widzi Może ktoś miał taki problem?
  13. Od pewnego momentu mam brak oświetlenia wewnętrznego a jeśli włączam lewą lub prawą stronę lampki w podsufitce to włączają mi się awaryjne. Lampki z tyłu też nie działają Wcześniej pojawiła mi się woda za fotelem kierowcy ,pobuszowałem po forum i znalazłem pomoc w sprawie tejże wody, więc może ktoś mi podpowie co z tym oświetleniem (prawdopodobnie jest to skutek wcześniejszej powodzi) Pozdrawiam
  14. U mnie dokładnie to samo było nie dokręcona śrubka Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności