wild
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wild
- Urodziny 30.08.1963
Informacje osobiste
-
Imię
witold
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
mława
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B2 1.9 115KM
-
Rok produkcji
1998
-
Z tego wynika iż "dobry" fachowiec jest w stanie wykasować prawdziwy przebieg i nie można dotrzeć do prawdy, chodzi mi oczywiście o liczby .Tak to przynajmniej rozumiem.(chyba że to jest ściema aby nie drążyć tematu i dać zarobić handlarzom) A czemu ja to drążę, tak ze zwykłej ciekawości .Jestem zadowolony ze swojego VW-eja co do wyglądu poszczególnych elementów o których Wspomniałeś oraz co do możliwości trakcyjnych w szerokim tego słowa znaczeniu.Mam książkę serwisową i parę znajomych serwisów VW w Polsce (z racji wykonywanego zawodu) może pokuszę się o sprawdzenie po numerze VIN historii mojego autka. Nasze spostrzeżenia może pomogą komuś tak jak i mnie pomogły Wasze dyskusje na parę tematów. Dzięki
-
W jaki sposób mogę sprawdzić faktyczny przebieg I z czego wynika taka różnica (te 5km) skoro sprawdziłem wskazanie licznika to chyba powinno pokazać stan faktyczny
-
No i już jestem troszeczkę mądrzejszy To co z tym ECU kolego:)
-
Vagiem 4,9 odczytałem ze swego paska stan licznika różnica między wskazaniem na laptopie a licznikiem wynosiła 5 km. Wystarczy interfejs za ok 150 PLN i program z sieci Może to nie jest rewelacja ale na początek wystarczy cdn (mam nadzieję)
-
Aż tak źle?
-
Czyli Ci co wiedzą nie powiedzą bo kręcą i zarabiają Może się ktoś jednak przełamie albo wyłamie i da szansę tej drugiej stronie Chociaż chyba sam w to nie wierzę Piszecie też że nie wolno bo inni będą kręcić ale przecież będzie także więcej takich co nie dadzą się oszukać i przestanie to być takie opłacalne Zginie też mniej osób jeśli to kogoś jeszcze obchodzi
-
Przeczyszczenie nic nie dało Ale co ciekawe zmieniarka widzi płytkę na poz 4 innych przeważnie nie po przełożeniu płytki z poz 4 na 6 również jest widoczna (płytka nagrywana ) ?
-
Wszystko się zgadza Podpiąłem się wykasowałem i jest OK TX
-
włączałem zapłon w celu sprawdzenia oświetlenia wewnętrznego po zlutowaniu kabelków ---------- Post added at 08:30 ---------- Previous post was at 08:29 ---------- jak wcześniej pisałem miałem wodę i wyjąłem fotel dodatkowo w celu dosuszenia
-
Dokładnie tak jak opisałeś rozleciało się łączenie w drobny (zielony) pył. Po zlutowaniu wszystko świeci Dzięki wielkie Ale Jestem teraz w posiadaniu świecącej się kontrolki poduszki czyżbym coś naruszył a może podczas demontażu fotela coś nie tak podłączyłem!?
-
Jak osuszałem podłogę to kabelki wyglądały przyzwoicie moduł komfortu też suchutki Ale jeszcze wnikliwie popatrzę
-
moduł komfortu jest suchutki może bezpiecznik a może jakiśprzekaźnik
-
Od miesiąca moja zmieniarka potrafi nie zobaczyć żadnej płytki i nie ważne jest czy to jest oryginał czy nagrywana. Raz odtwarza płytkę a za chwilę jej nie widzi Może ktoś miał taki problem?
-
Od pewnego momentu mam brak oświetlenia wewnętrznego a jeśli włączam lewą lub prawą stronę lampki w podsufitce to włączają mi się awaryjne. Lampki z tyłu też nie działają Wcześniej pojawiła mi się woda za fotelem kierowcy ,pobuszowałem po forum i znalazłem pomoc w sprawie tejże wody, więc może ktoś mi podpowie co z tym oświetleniem (prawdopodobnie jest to skutek wcześniejszej powodzi) Pozdrawiam
-
U mnie dokładnie to samo było nie dokręcona śrubka Dzięki