Skocz do zawartości

MKrayka

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MKrayka

  • Urodziny 13.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wwa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy montował ktoś już pokrywę zaworów tą nowszą z BRR/BRS do AJM/AVB/AWXa? Rozstaw śrub pasuje? Pomijam wysokość, bo bez egru to nie jest problem. Pozdrawiam.
  2. cześć, ma ktoś może zdjęcia jak te felgi https://allegro.pl/audi-a3-a4-a6-kola-felgi-aluminiowe-5x112-17-i7133623571.html wyglądają na B5 Variant przedlift?
  3. Zrobiłem sobie zatyczki z korków z pcv hydraulicznych oraz wentyla. Nadmuchałem 2 bary w dolot i nic nie uciekło. Także raczej szczelny.
  4. Sprawdzałeś od filtra powietrza do turbo? Musisz sprawdzić od turbo przez IC do kolektora ssącego.
  5. Cześć, mam taki problem że turbo za mało ładuje. Auto ma usunięty EGR oraz chip. Wiem, że turbina była wcześniej regenerowana, gruszka wygląda na świeżą, zmienna geometria chodzi. Możliwe, że jest źle wyregulowana gruszka? Dziur w dolocie nie ma. Przesyłam logi. Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-003_004_ZuHwc.html http://vaglog.pl/log-008_010_u2DczHr.html http://vaglog.pl/log-011_rk4Yu.html http://vaglog.pl/log-000_001_BZ3dtzc.html Statyczne: http://vaglog.pl/log-001_8kg0B7.html http://vaglog.pl/log-000_j2kIaM.html http://vaglog.pl/log-004_JC422Qx.html http://vaglog.pl/log-013_sfwGcNa.html http://vaglog.pl/log-018_6M26W0G.html http://vaglog.pl/log-023_iIRa4n2.html z przegazówką w połowie mniej więcej Basic settings http://vaglog.pl/log-000_RlPe7.html http://vaglog.pl/log-011_uCtx4.html Z góry dzięki za pomoc
  6. Cześć. Mam prośbę o analizę logów. Pacjent seryjny seat alhambra 1.9 115 km. Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_268885.html http://vaglog.pl/log_268888.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_268883.html http://vaglog.pl/log_268884.html http://vaglog.pl/log_268886.html http://vaglog.pl/log_268890.html http://vaglog.pl/log_268891.html BS: http://vaglog.pl/log_268887.html http://vaglog.pl/log_268889.html Błędy: 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent 17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High P1540 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Jak wywala błąd pompowtrysków to zapala się kontrolka ABS w aucie. Ale ABS ma też swój błąd. Auto łapie też notlaufy. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności