MKrayka
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MKrayka
- Urodziny 13.12.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wwa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[B5] Modyfikacja fabrycznego separatora oleju w pokrywie zaworów - odma TDI PD
MKrayka odpowiedział GRZECHHH → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czy montował ktoś już pokrywę zaworów tą nowszą z BRR/BRS do AJM/AVB/AWXa? Rozstaw śrub pasuje? Pomijam wysokość, bo bez egru to nie jest problem. Pozdrawiam. -
"Mówisz - masz" czyli piszemy czego szukamy na/w samochodzie
MKrayka odpowiedział Nord → na temat → Tuning optyczny
cześć, ma ktoś może zdjęcia jak te felgi https://allegro.pl/audi-a3-a4-a6-kola-felgi-aluminiowe-5x112-17-i7133623571.html wyglądają na B5 Variant przedlift? -
MKrayka obserwuje zawartość → B5 AJM turbo za mało ładuje
-
Zrobiłem sobie zatyczki z korków z pcv hydraulicznych oraz wentyla. Nadmuchałem 2 bary w dolot i nic nie uciekło. Także raczej szczelny.
-
Podpowie ktoś, coś?
-
Sprawdzałeś od filtra powietrza do turbo? Musisz sprawdzić od turbo przez IC do kolektora ssącego.
-
Cześć, mam taki problem że turbo za mało ładuje. Auto ma usunięty EGR oraz chip. Wiem, że turbina była wcześniej regenerowana, gruszka wygląda na świeżą, zmienna geometria chodzi. Możliwe, że jest źle wyregulowana gruszka? Dziur w dolocie nie ma. Przesyłam logi. Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-003_004_ZuHwc.html http://vaglog.pl/log-008_010_u2DczHr.html http://vaglog.pl/log-011_rk4Yu.html http://vaglog.pl/log-000_001_BZ3dtzc.html Statyczne: http://vaglog.pl/log-001_8kg0B7.html http://vaglog.pl/log-000_j2kIaM.html http://vaglog.pl/log-004_JC422Qx.html http://vaglog.pl/log-013_sfwGcNa.html http://vaglog.pl/log-018_6M26W0G.html http://vaglog.pl/log-023_iIRa4n2.html z przegazówką w połowie mniej więcej Basic settings http://vaglog.pl/log-000_RlPe7.html http://vaglog.pl/log-011_uCtx4.html Z góry dzięki za pomoc
-
Cześć. Mam prośbę o analizę logów. Pacjent seryjny seat alhambra 1.9 115 km. Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_268885.html http://vaglog.pl/log_268888.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_268883.html http://vaglog.pl/log_268884.html http://vaglog.pl/log_268886.html http://vaglog.pl/log_268890.html http://vaglog.pl/log_268891.html BS: http://vaglog.pl/log_268887.html http://vaglog.pl/log_268889.html Błędy: 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 35-10 - - - Intermittent 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent 17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High P1540 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Jak wywala błąd pompowtrysków to zapala się kontrolka ABS w aucie. Ale ABS ma też swój błąd. Auto łapie też notlaufy. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam