Skocz do zawartości

mdszt

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mdszt

  • Urodziny 28.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ostrołęka

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam podłączam się również się rónież do prośby mój email [email protected] pozdrawiam
  2. nie szukałem oszczędności pojechałem do firmy specjalizującej sie w automatach, a tu takie rozczarownie
  3. u mnie napewno wymieniali statycznie
  4. Dzwoniłem do nich, szef twierdzi że to zbieg okoliczności, a moim zdaniem coś spaprali przy wymianie lub zalali nie taki olej
  5. olej wymieniał mi serwis, który zajmuje się tylko skrzyniami automatycznymi, symbolu nieznam wiem że to był ESSO koloru czerwonego
  6. witam Skrzynia automat 4-ro biegowa, po przejechaniu ok. 50 km po wymianie oleju przy przełączaniu z 3-ciego na 4-ty bieg strasznie szarpie, aż samochód hamuje (przy mocniejszym wcisakniu pedału gazu), przy delikatnej jeździe jest to mniej odczuwalne. Może ktoś z forumowiczów miał podoby przypadek dzięki za każde info
  7. ja bym stawiał na czujnik ciśnienia miałem to samo w Audi, wymieniłem czujnik i jak ręką odjął
  8. dzieje sie to powyżej 80km/h prędkość obrotowa silnika nie ma tu znaczenia
  9. a może to łożysko amotyzatora te co siedzi w kielichu ?
  10. raczej termostat, dolot powietrza niema tu nic do rzeczy
  11. witam czy rowiązałeś problem? bo ja mam taki sam a może to łożysko koła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności