Teewar
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Teewar
- Urodziny 18.07.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pabianice/Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2003
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Chciałbym kupić Galletto, ale zastanawiam się czy sam kabel wystarczy, czy muszę kupić tą wersje z tym dodatkowym "boxem"? Zaznaczam tylko do nauki i na własny użytek. Chciałbym aby obsłużyło nie tylko vagowskie tdi i 1.8T ale też np. Peugeota 308 1.6 HDI z 2008 roku, z tego co wiem to jest na EDC16. Według internetów Galletto 1260 powinno sobie ze wszystkim poradzić, może ktoś to potwierdzić? Edit: Tak przy okazji, robiłem mapę u jednego z Łódzkich tunerów ale powstał problem tego rodzaju, że spalanie mi wzrosło ok 1-1,5l/100km w trasie przy prędkości 130km/h na tempomacie, przy 4 osobach i bagażach, da się coś na podstawie tych logów powiedzieć? Oczywiście byłem u niego z tym problemem ale stwierdził, że jest wszystko dobrze. Niestety nie mam logów z przed modyfikacji. Moc wzrosła z 73km/183Nm na 89km/217Nm, więc jak na ten silnik nie jakoś dużo, przeważnie widuje 90-95km/220-240Nm. VW Polo 1.4 TDI AMF logi.xlsx -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Mam jeszcze jeden problem, kupiłem MPPS V16, próbuje oczytać wsad z 1.4tdi AMF, jednak plik ma tylko 195kb, czy to oznacza, że soft jest zabezpieczony przez odczytem? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Tak teraz porównując TL z moda i serie to faktycznie podlałem na dole za bardzo no i może minimalnie mniej przy końcu powinienem dać, dobrze myślę? DW nie ruszałem celowo. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Możesz rozwinąć? SOI już wiem że źle zrobiłem, a jak z resztą? Jeszcze tego nie wgrywałem. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM. VW Polo 1.4TDI AMF 75HP 045609019AP 0281010865 1039S00474.rar -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Dzięki wielkie, na temat Smoke Limitera doczytałem na ecuconnections. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Teewar odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Witam, wszystkich, po przeczytaniu całego wątku mam kilka pytań, wzorować będę się na mapie z silnika AMF (1.4 TDI 75KM) 1. Dla turbo z AMF-a max boost to 1.2 bara, więc podnosząc boost na mapie "Target boost" na 2200 otrzymujemy max przepływ 474*2,2=1043 mg/storke, mapę dymu mam wyskalowaną od 300 do 900 mg co 50 mg, czy powinienem przeskalować tą mapę? np od 300 do 1020 mg co 60 mg czy może zakres 300-800 zostawić 850 zmienić na 900 i ostatnią 1000? 2. Jak liczymy dawki paliwa do limitera dymu mając przedział 750-800 dawkę wyliczamy dla początku przedziału czy środka, a może końca? Bo przyjmując AFR=18 dostajemy: 750/18 = 41,7 mg 775/18 = 43,5 mg 800/18 = 44,4 mg którą dawkę wpisać w mapę? 3. Robiąc ekstrapolacje czasu wtrysku które wartości mam zmienić? Mapę mam wyskalowaną do 50 mg, a moja max dawka to 60 mg więc aby zachować skok w mapie powinienem dodać 2 kolumny, no ale dodać nie można więc które wartości mam zmienić? np jak na początku mam 0,5/2/5/7/10 to usuwam wiersz dla wartości 2 i 7 pozostałe przesuwam i na końcu dodaje wiersz dla 55 i 60? Dobrze myślę? Identycznie postępujemy z SOI?