Skocz do zawartości

Teewar

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Teewar

  • Urodziny 18.07.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pabianice/Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. Chciałbym kupić Galletto, ale zastanawiam się czy sam kabel wystarczy, czy muszę kupić tą wersje z tym dodatkowym "boxem"? Zaznaczam tylko do nauki i na własny użytek. Chciałbym aby obsłużyło nie tylko vagowskie tdi i 1.8T ale też np. Peugeota 308 1.6 HDI z 2008 roku, z tego co wiem to jest na EDC16. Według internetów Galletto 1260 powinno sobie ze wszystkim poradzić, może ktoś to potwierdzić? Edit: Tak przy okazji, robiłem mapę u jednego z Łódzkich tunerów ale powstał problem tego rodzaju, że spalanie mi wzrosło ok 1-1,5l/100km w trasie przy prędkości 130km/h na tempomacie, przy 4 osobach i bagażach, da się coś na podstawie tych logów powiedzieć? Oczywiście byłem u niego z tym problemem ale stwierdził, że jest wszystko dobrze. Niestety nie mam logów z przed modyfikacji. Moc wzrosła z 73km/183Nm na 89km/217Nm, więc jak na ten silnik nie jakoś dużo, przeważnie widuje 90-95km/220-240Nm. VW Polo 1.4 TDI AMF logi.xlsx
  2. Mam jeszcze jeden problem, kupiłem MPPS V16, próbuje oczytać wsad z 1.4tdi AMF, jednak plik ma tylko 195kb, czy to oznacza, że soft jest zabezpieczony przez odczytem?
  3. Tak teraz porównując TL z moda i serie to faktycznie podlałem na dole za bardzo no i może minimalnie mniej przy końcu powinienem dać, dobrze myślę? DW nie ruszałem celowo.
  4. Możesz rozwinąć? SOI już wiem że źle zrobiłem, a jak z resztą? Jeszcze tego nie wgrywałem.
  5. To mój pierwszy mod, mógł by ktoś zerknąć na niego? W paczce jest oryginalny plik i 2 mody z różną mapą boosta. Głównie chodzi mi o SOI, które musiałem przyśpieszyć do 27* przy 4000 RPM. VW Polo 1.4TDI AMF 75HP 045609019AP 0281010865 1039S00474.rar
  6. Dzięki wielkie, na temat Smoke Limitera doczytałem na ecuconnections.
  7. Witam, wszystkich, po przeczytaniu całego wątku mam kilka pytań, wzorować będę się na mapie z silnika AMF (1.4 TDI 75KM) 1. Dla turbo z AMF-a max boost to 1.2 bara, więc podnosząc boost na mapie "Target boost" na 2200 otrzymujemy max przepływ 474*2,2=1043 mg/storke, mapę dymu mam wyskalowaną od 300 do 900 mg co 50 mg, czy powinienem przeskalować tą mapę? np od 300 do 1020 mg co 60 mg czy może zakres 300-800 zostawić 850 zmienić na 900 i ostatnią 1000? 2. Jak liczymy dawki paliwa do limitera dymu mając przedział 750-800 dawkę wyliczamy dla początku przedziału czy środka, a może końca? Bo przyjmując AFR=18 dostajemy: 750/18 = 41,7 mg 775/18 = 43,5 mg 800/18 = 44,4 mg którą dawkę wpisać w mapę? 3. Robiąc ekstrapolacje czasu wtrysku które wartości mam zmienić? Mapę mam wyskalowaną do 50 mg, a moja max dawka to 60 mg więc aby zachować skok w mapie powinienem dodać 2 kolumny, no ale dodać nie można więc które wartości mam zmienić? np jak na początku mam 0,5/2/5/7/10 to usuwam wiersz dla wartości 2 i 7 pozostałe przesuwam i na końcu dodaje wiersz dla 55 i 60? Dobrze myślę? Identycznie postępujemy z SOI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności