Skocz do zawartości

marekgtx

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marekgtx

  • Urodziny 23.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Ma
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Passat 2.0 16V TDI PD. W samochodzie borykam się z problemem szarpania, falowania. Początkowo stwierdzona usterka jednego wtrysku, natomiast zmienione zostały wszystkie 4 (Continental) - dawki wszystkie książkowe. Wcześniej na zimnym silniku chodzil jakby na 3 cylindry, na ciepłym było wszystko w porządku. Po wymianie wtrysków na ciepłym silniku pracuje dobrze, natomiast gdy jest zimny, cięzko odpala, a po odpaleniu kopci na biało, ciężko wkręca się na obroty (ale pracuje na wszystkich cylindrach), a po chwili zaczyna szarpać, przerywać jak od 2.00 minuty filmu. Po dodaniu gazu praca sie stabilizuje i zadne objawy nie wystepuja. Objaw małej mocy znika po przejechaniu 800 metrów, jak również i dymienie. Pompa w baku wymieniona 2 tygodnie temu, turbo zregenerowane w styczniu tego roku. Poniżej zamieszczam film z pracy silnika. https://www.youtube.com/watch?v=la1CSuBuGAY&t=56s Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiej pracy silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności