Skocz do zawartości

bocian21a

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bocian21a

  • Urodziny 04.10.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kępno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Błędów nie bylo ale korekcie na czwartym wtrysku +2.99 wymieniłem gumki i po wymianie normalnie +0.6 no i zaczal odpalac ale tylko na pare dni i znowu dzisiaj rano musiałem pokrecic z 30sekund zeby zapalil Przy wymianie gumek zauważyłem ze glowica ma wytartre rowki w gniezdzie wtrysku do góry ale uszkodzony byl ewidentnie uszczelniacz na samym ten przy koncowce na podkladka miedziana Chyba bedzie mnie czekać regeneracja glowicy skoro wymiana pomogla ale zaledwie na kilka dni
  2. No i niestety moja radość z palacego auta nie trwała dlugo ponieważ po półtora tygodnia od wymiany pompy znow problem.. W nowy rok rano zapalil bez problemu autem bylo tylko przejechane moze z 50m i zgaszone a później po pół godziny juz nie odpalil dopiero plak pomogl wieczorem znowu problem aż aku padlo i znowu tylko na plaka Wczoraj rano znowu wszystko ok po pracy rowniez a dzisiaj przed praca znowu tylko plak. Z tym ze wymiana pompy wystarczyło ze tylko poczul plaka i od razu lapal a teraz trzeba go jeszcze chwile pokrecic i podawać plaka zeby zaskoczyl. Ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Moze to nie problem z paliwem tylko jakiś elektryczny? Ja juz nie mam pomysłów
  3. Kupilem od znajomego boscha za 200zl wyciągnięta z golfa 5 z 2008 roku założyłem i drugi dzień auto zapala elegancko czyli mysle ze problem usuniety. Przy starej już ktoś siedział bo była poskladana na jakiś silikon czy hermetyk i jak ja rozkrecilem to olej z silnika byl chyba wszędzie w części od paliwa i w części od podcisnienia takze dobrze ze w pore ja wymieniłem poza tym uszczelniacze byly prawie płaskie nie wystawaly wgl poza krawędź. Dalem nowa uszczelke wszystko wyczyscilem po poprzednim "mechaniku" z tego kleju i myślę ze bedzie ok ? do tego jeszcze mam teraz dużo lepsze hamulce bo w mojej kruciec byl luzny i na zimnym silniku lepiej jedzie z niskich obrotow bo wcześniej takiego mula miał
  4. A myslicie ze taki wyciek moze powodowac problemy z odpalaniem po dłuższym postoju? Bo walczę już od jakiegoś czasu wymieniłem we wrześniu uszczelniacze na pompowtryskach pozniej czujnik temperatury bo oszukiwał poprawilo się na jakiś czas a pozniej znowu to wymienilem filtr paliwa plus wszystkie wężyki i opaski no i pompe w baku bo słabe cisnienie robila teraz filtr zawsze rano pełny a palić dalej nie chce jak postoi z 6-8 godzin. Czasem zdąży mu sie ze zapali czasem trzeba podkręcić kilka sekund ale zdążą się też tak ze tylko plak pomaga bo można kręcić i kręcić minutę czy dwie aż aku padnie A ten wyciek nie jest jakiś nie wiadomo jaki po prostu jest zapocone i jak palcem pod spodem przejade pod tym dekielkiem to mokre na palcu jest
  5. Witam mam wyciek z pompy vacum niby nie duży ale cały czas jest morko pod tym czarnym dekielkiem obstawiam ze to jest przyczyna moich problemów z porannym odpalaniem. Dodatkowo mam luzny kruciec od podcisnienia ale to nie problem bo mozna zaklepac i skleic. I mam pytanie czy lepiej zamówić komplet uszczelek i uszczelnić moja pompę czy kupić uzywke ale juz boscha?
  6. Witam. Mam pytanie odnośnie górnego mocowania przedniego amortyzatora tego uchwytu do którego przykrecamy wahacze i amortyzator. Czy jest roznica między stroną prawa i lewa czy można go zamieniać stronami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności