Skocz do zawartości

Kokkonen

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kokkonen

  • Urodziny 09.11.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Seba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Północ

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Kalibracja była robiona, ale punktu zerowego NIE DA SIĘ przekalibrować! i kierownuicy też nie da się inaczej założyć...
  2. ...koło kierownicy to możliwe, ale czujnik jest tylko w jednej pozycji tak? A koło kierownicy wchodzi na czujnik (z taśmą) tylko w jednej pozycji także... chyba że się mylę... adaptacja na czym polega? Można zmienić położenie punktu "0"? Chyba raczej nie, i to jest problem... a adaptacja była robiona...
  3. Witam! Panowie mam taki problem... Komputer podpiety do samochodu pokazuje mi że kierownica jest skręcona w lewo o ok. 17 stopni (z tego co pamiętam) a koła mam na wprost i koło kierownicy również idealnie prosto. Z tego też powodu co jakiś czas wyłącza mi się ESP. Z tego co wiem to czujnik skrętu (po kierownicą) jest montowany na stałe, a same koło kierownicy też pasuje tylko w jednym położeniu... jak ustawić, żeby czujnik był w pozycji "0" i kierownica stała prosto... pozdrawiam
  4. to ja odkopuję. Ma ktoś może instrukcję a najlepiej zdjęcia z wymiany rolki napinacza paska wieloklinowego z klimą w B4 przy silniku 1,6 AEK? wersja z samonapinaczem.
  5. A na tej wlepce, to jest jakiś kod, czy po prostu napis, bo z wyposażeniem to jest bardzo różnie z tego co się zdążyłem zorientować.
  6. tzn. w jaki sposób poznać paska pozbawionego naklejek fabrytcznych czy jest to pacific, ew. inny ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności