Skocz do zawartości

mario_wawa

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario_wawa

  • Urodziny 26.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Moja regeneracja była w http://www.dpf-technologies.com/kontakt.html Jak wstawiłem do nich samochód to wypalał się cały czas, proces wypalania się nie kończył nawet podczas trasy ok. 50 kilometrów. Po odebraniu auta wypala się co 50-70 kilometrów. Koszt tak jak pisałem 900 PLN.
  2. To czekamy na info, jak już wymienisz. U mnie nic się nie zmieniło, więc jestem ciekaw, czy to pomoże.
  3. Jeśli chodzi o to ciśnienie to po odbiorze samochodu z warsztatu, gdzie regenerowali dpf i było zle to pojechałem do znajomego, który podłączył kompa. W momencie podłączenia dpf zaczal sie wypalac i ciśnienie było prawie 30. Jeździliśmy z podpiętym kompem w czasie wypalania i ciśnienie malalo. Po wypalania było 3, więc znajomy powiedzial, że to bardzo dobra wartość i może już będzie dobrze. W serwisie, gdzie regenerowali dpf nie podali mi żadnych wartośći, tylko powiedzieli, że jest czysty. Zastanawiałem się, bo moje auto ma 350 tyś przelotu, czy może skutecznosc tego dpf-a jest tak mała, że szybko się zapycha. Ktoś mi jeszcze podpowiedział, choć nie wiem na ile to jest do zrobienia, żeby spróbować odlaczyc ten dpf i zobaczyć wtedy, czy kopci samochód. Jeśli tak to wina nie leży po stronie dpf-a.
  4. To nie jest mój mechanik, tylko warsztat polecony przez znajomego. Po podłączeniu komputera pokazał mi, że na wolnych obrotach ciśnienie wynosiło 18, natomiast powinno podobno wynosić 3. Dpf się wypalal kilka godzin wcześniej, a z tego odczytu wynika, że już był pełny. Po wyjechaniu z warsztatu i przejechaniu jakis 10 km rzeczywiście się zaczął wypalac ponownie. Problem polega na tym, że nie mam mechanika, który by mi powiedział, że wie co jest przyczyną częstego wypalania i wiedziałby, co z tym zrobić. Ponioslem już jakieś koszty, teraz niektórzy radzą sprawdzić wtryski, ale nie ma pewności, że to pomoże.
  5. Czytałem ten post z błędem p1065, natomiast u mnie z obrotami nic się nie dzieje. Dzisiaj byłem u kolejnego specjalisty od vw, który zajmuje się elektroniką. Podłączył komputer, powiedział, że jeden wtrysk jest słabszy, ale to nie jest przyczyną. On twierdzi, że przyczyną jest słaby dpf. Powiedział, że nie da się idealnie zregenerować dpf-a i on się szybko zapycha i dlatego tak często się wypala. Jego rada to usunięcie dpf-a i kłopoty znikną...
  6. Witam, jestem właśnie po wymianie egr. Niestety, ale nic się nie zmieniło. Dpf wypala się co jakieś 50-60 kilometrów. U mnie pojawił się jednak błąd p1065. A tak wyglądał mój egr.
  7. Witam Kolego, mam podobny problem z częstym wypalaniem. U mnie nie ma żadnych błędów, natomiast dpf wypala się co niecałe 100 kilometrów. Jestem właśnie po regeneracji dpf-a, kosztowało mnie to 900zł i niestety, ale niewiele się zmieniło. W serwisie, gdzie go czyścili znaleźli mi błąd klap kolektora, którego wcześniej nie było i powiedzieli, że to jest przyczyna częstego wypalania się po regeneracji. Błędu klap wcześniej nie było i też się często wypalał. Znajomy podłączał mi komputer w trakcie wypalania, na koniec ocenił, że wartości są ok i może będzie już dobrze. Przejechałem 60 kilometrów i dpf znowu zaczął się wypalać. Nie bardzo wiem, co z tym zrobić, natomiast u mnie problemem jest zwiększający się poziom oleju przy częstym wypalaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności