Skocz do zawartości

kri

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kri

  • Urodziny 14.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Tym bardziej kolega GRACJAN dostanie odszkodowanie od TVN-u:D:D:D
  2. kri

    Klocki czy tarcze???

    1.Jeśli podczas jazdy naciskamy pedał hamulca i czujemy na pedale delikatne/mocne bicie - na 100% skrzywiona któraś z tarcz. 2.Jeśli podczas jazdy naciskamy pedał hamulca i słyszymy odgłos tarcia metalu o metal - skończone tarcze lub klocki. 3.Jeśli podczas jazdy wibruje/telepie:P kierownica i częstotliwość wibracji nasila się wraz ze wzrostem prędkośći - krzywa felga, niewyważone koło, lub uszkodzenie osnowy w oponie(nie do naprawy).
  3. Dla mnie mistrz świata:respect:D:D:D
  4. Ja do swojego paska b5 fl na tył i przód założyłem klocki i tarcze firmy master sport..o połowę tańsze od np. ATE, TRW. Textar.. Ale to co mnie przekonało to oznaczenia OE na tarczach i klockach-czyli jakościowo zgodne z oryginałem, dodatkowo na tarcze gwarancja na dwa lata lub 80 tys. km na klocki 40 tys. km . Dodam że nie jestem zwolennikiem kupowania tego co najtańsze ale po założeniu kompletu ATE do mojego drugiego auta trafica 2.0 dci- szlag tarcze trafił po kilku tys, a zestaw kosztował majątek- zrobię eksperyment z master sportem. Nikogo tutaj nie namawiam..pojeżdżę..zobaczę. Opiszę jesli nie zapomnę.
  5. Kolego piksio - można bez blokad, ale po co? Blokada kosztuje 23 zeta a ryzyko jest zbyt duże. I tak zaoszczędzisz dużo na mechaniku. Poza tym teraz powinieneś ustawić/sprawdzić synchronizacje w Vagu(grupa 4 pozycja 4). Aby się nie okazało, że zbyt dużo będzie palił.
  6. Witam, chętnie pomogę w wymianie rozrządu w silniku 1.9 tdi AVB, oraz w innych silnikach z tej rodziny na napinaczu hydraulicznym. Wczoraj wymieniałem samodzielnie i nie jest to żadna czarna magia-jak to niektórzy opisują. Mechanicy krzyczą za samą robociznę po 400 pln-ów-kilka godzin pracy i cztery stówki w kieszeni:))) Wcześniej wymieniałem w dwulitrowym benzyniaku na dwóch wałkach rozrządu i w passacie było łatwiej. Należy tylko pamiętać o zakupie wraz z zestawem rozrządu, dwóch rolek napinaczy i pasków od alternatora i klimy( koszt ok. 160 pln-ów Continentala) - ja nie zakupiłem bo liczyłem że będą OK, ale niestety łożyska huczą i znów muszę rozbierać całą gębę passata Posiadam blokady rozrządu-jeśli by ktoś potrzebował. Mój tel506483817. Pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności