Jump to content

donio23

  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About donio23

  • Birthday 03/19/1998

Informacje osobiste

  • Imię
    damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zgorzelec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Być może tak, ale nie mogłem nigdzie znaleźć namacać gniazda na tą wtyczkę. Jak by mnie ktoś naprowadził był bym wdzięczny
  2. Witam wszystkich, wczoraj przyglądałem się całej swojej instalacji podciśnienia i wiązkom elektrycznym w swoim Pasku. Spadła moc, znalazłem wypięte przewody przy czujniku n18 ale także jedną wypiętą wtyczkę znajdującą się blisko filtru olejowego. Nie mam pojęcia gdzie ona ma być wpięta, proszę o pomoc. Przeglądając fotki przypuszczam, że jest to ta wtyczka zaznaczona na czerwono
  3. podepne sie pod temat bo mam problem zwiazany wlasnie z tym tloszkiem ;/ przy wkrecaniu zerwaly mi sie te gomowe uszczelki i nie wiem jak mam je wymienic - wiem ze sa zetawy naprawcze ale jaks ie do tego zabrac to juz nie mam pojecia
  4. dobrze ze chociaz ten zestaw jest nie drogi jeszcze jak byscie mogli mi wytlumaczyc jak te gumki powymieniac to byl bym bardzo wdzieczny ) bo nie wiem czy tego tloczka nie trzeba bedzie calkiem wyciagnac i go jakos rozebrac ;/
  5. witam mam pytanie do fachowcow. Chodzi mi o to, ze przy wymianie klockow z tylu, nie majac odpowiedniego narzedzia, wkrecilem tloczek zabka, ale przy okazji uszkodzilem ta gumowa uszczelke - i teraz czy da sie z tym jezdzic albo czy trzeba to naprawic jesli tak to jak ????? z gory dzieki za pomoc
  6. szarpie czy stuka?? moze to przegub jest i jak ruszazsz na skreconych kolach to sie odzywa??
  7. prubowalem otwierac z kluczyka ale nie moge go wlozyc do zamka tak jak by nie pasowal;/;/
  8. witam mam pewien problem, chodzi mi o to ze nie otwiera mi sie bagarznik ani z pilota ani wogole, slychac tylko prace zamka centralnego, jak prubuje otworzyc to jest takie wrazenie jakby jakas linka od tych przyciskow otwierajacych nad tablica rejstracyjna byla odpieta albo cos podobnego --prosze o jakies rady:) pozdrawiam
  9. kombinowana wersja to nie jest mam bogate wyposarzenie jak na ten rocznik - jasna tapicerka , fotele "kubelki" takze nic z tych rzeczy- a to czemu mi nie dzialqalo juz wiem , poprostu probowalem regulowac na mrozie i z tego powodu nie dzialalo tak jak trzeba bo sa niepodgrzewane, teraz wszystko dziala jak nalezy pozdrawiam
  10. ja mam taki kompet wstawiony zerknij w moja galerie
  11. te silniczki co piszesz maja inna wtyke do instalacji ;/
  12. ja mam taki sam komplet i musialem zrezygnowac z silniczkow bo jak juz je wsadzilem na swoje miejsce to noca moglem jablka z drzew zrywac, na upartego mozna wsadzic tylko trzeba je podlaczyc do instalacji i ustawic na "3" tylko ze wtedy taki bedzie efekt jak wczesniej napisalem, u mnie sa wsadzone zaslepki od tego kompletu i recznie je ustawilem na stale -- nawet to jakos swieci hehe pozdrawiam
  13. lewe wogole sie nie reguluje ;/ --- scalone --- dzojstik tzn nie wiem czy mozna nazwac to dzojstikiem -- mam orginalna regulacje elektryczna obu lusterek i mozliwosc wyboru w dowolnym kierunku poprzez przyciski
  14. panowie powiedzcie mi co moze byc przyczyna nieprawidlowego dzialania regulacji?? do nie dawna wszystko bylo sprawne, a dzisiaj prubowalem poprawic i reguluje sie tylko prawe i nie we wszystkich kierunkach-przelaczajac na lewe, tez sie prawe porusza a nie lewe tak jak powinno byc, uzywajac dzojstika-- o co tu moze byc kaman?? dzieki z gory
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy