Skocz do zawartości

Lejkers

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lejkers

  • Urodziny 20.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dla potomnych. Zarówno jedni co twierdzili, że jest to profil zamknięty i drudzy co twierdzili, że nie mają rację. Konkretnie chodzi o to, że w miejscu gdzie od przodu podłogi zaczyna się ten fartuch/podłużnica to jest to profil zamknięty, ale bardzo krótki, tak max z 15cm. Potem przechodzi to łagodnie po prostu w podłogę i jest wyprofilowane tak samo od wewnątrz, gdzie jest normalnie dostęp do tego. Oczywiście jest to gruba i mocna blacha, ale nie ma tam potem żadnych profili zamkniętych. To tak jakby ktoś kiedyś potrzebował. Pzdr.
  2. Witajcie, zatytuowałem tak temat, bo w sumie nie wiem jak inaczej. Zaraz wytłumaczę o co chodzi, bo również podobnej informacji nie znalazłem na forum. Chodzi konkretnie o to czy po zdjęciu wykładziny podłogi uzyskujemy dostęp do wszystkich profili i kształtów podłogi, dokładnie takich samych jak od spodu auta? Czy podłoga może jest płaska i dostępu nie ma? Najbardziej interesuje mnie dostęp od góry (aby naprawić/wyklepać) do tego fartucha/kołnierza idącego przez całe auto, który znajduje się 5-8 cm od progu i jest najniżej położoną częścią podłogi patrząc od spodu. Mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi. Czy może jest to profil zamknięty? Z góry dziękuję za wszelkie info. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności