r9_92
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
886 wyświetleń profilu
-
Valvoline 10w40 Możesz zapytać się także kolegi elemenateur o pomoc w doborze oleju.
-
Można by to przepłukać, wyczyścić smoka, zalać jakiś syntetyk i sprawdzić ciśnienie oleju. I to też zależy ile nagaru jest, bo mógłby kanały olejowe pozatykać. Jak nie chcesz się przesiadać na pełen syntetyk, ale też nie chcesz lać mineralnego to ewentualnie 10w40 Long Life od Valvolina mogę polecić. Lałem do kilku starszych aut co jeździły na pół-syntetykach i zawsze trochę mniej oleju łykał. Ale wydaje mi się że wtedy też ciśnienie oleju dobrze by było sprawdzić.
-
Pewność będziesz miał jak wepniesz manometr w czujnik ciśnienia oleju i po prostu sprawdzisz ciśnienie.Być może sam w sobie czujnik też jest uszkodzony. Nowy słupek może nie był w najlepszej kondycji.
-
benzyna [B5] Volkswagen Passat B5 Kombi 1.8 Chip Doswiadczenia co gdzie i za ile
r9_92 odpowiedział yerflo → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Przyłącze się do pytania. Czy ktoś poleci tunera we Wrocławiu, który zrobi softa do 1.8T na starym sterowniku? -
Rurę i tak wspawuje się za gniazdem na sondę.
-
Zajrzyj do koła zapasowego, tam powinna być wlepa m.in. z kodem lakieru.
-
Pierwszą sondę zostawiasz tak jak była, drugą wstawiasz w tulejkę bądź wyłączasz programowo. Buczenie to chyba wina pustego kata, miałem tak samo przy pustej puszcze. Spaliny nie są prostą rurą odprowadzane do końca układu i dlatego ten rezonans. Rozetnij kata wspawaj w niego rurę, bądź wstaw DP. Mi to drugie pomogło na buczenie z pustego kata
-
Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999
r9_92 odpowiedział niedzwiedzbb51 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Logi mogłyby pomóc, ale co do sadzy to być może rozleciał się wkład od katalizatora i blokuje wydech. Przepływkę próbowałeś podmienić na sprawną, ewentualnie odpiąć kostkę i sprawdzić czy jest jakaś różnica? -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
r9_92 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam, prosiłbym o wycenę kompletu popychaczy firmy INA, do mojego auta. Numer nominału: 058109309F ssący i 058109309E wydechowy. Dziękuję serdecznie. -
Niedawno u siebie zamontowałem xenon, jednak ciężko teraz jest dostać w internecie układ spryskiwania reflektorów, nie mówiąc o samopoziomowaniu. Tak a by zrobić to wedle ksiazki, jednak różnica w widoczności jest ogromna. Lampy znalazłem na allegro razem z przetwornicami i żarnikami, komplet Depo wyszedł niecałe 400zl.
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
r9_92 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Duzo w dół to nie ugrasz. Widać ze fajne wyposażenie, i stosunkowo nowy model. Zastanawia mnie tylko czy szyba przednia faktycznie jest podgrzewana, czy ma po prostu zwykły nawiew, bo na zdjęciach nie widać za bardzo. Jeśli cale to wyposażenie z opcji(zwróć uwagę głownie na spryski, parktronic i grzane fotele, ) jest sprawne i ogólnie reszta elektryki tez jest spoko a motor zdrowy ciężko będzie do 14 zjechać. Edit; Ta klimatyzacja dwustrefowa tez pewnie ściema, nie wiem czy w ogóle takowa była w B5. -
Czy ktoś z forumowiczów ma zalanego u siebie Millersa 5w40 LongLife w swoim 1.8T? Ewentualnie jakie są wasze opinie o nim?
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
r9_92 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Wygląda na całkiem w porządku, blacha i wnętrze raczej zadbane. Mieszek zmiany biegów cały, ale kierownica ma lekkie przetarcie z lewej strony co widać na jednym ze zdjęć. Do tego kratka nawiewu pasażera też jest połamana. Tak to ciężko się do czegoś przyczepić wnioskując ze zdjęć. Boczki drzwi całe, tapicera też dobrze utrzymana. Wyposażenie przyzwoite. I albo mi się wydaję albo lewa przednia lampa jest lekko zmatowiała, ewentualnie to po prostu przez kąt robienia zdjęcia. Passat wart uwagi. -
Mówiąc cały komplet łańcuszka masz na myśli łańcuszek i napinacz wraz z uszczelką rozumiem? Generalnie najlepiej byłoby zacząć od sprawdzenia ciśnienia oleju. Może klękać pompa i dawać słabe smarowanie a co z tym idzie głośniejszą prace szklanek. Jeśli sam przeprowadzałeś wymianę napinacza to powinieneś zauważyć czy popychacze były wyrobione, a krzywki na wałkach całe. Jeśli nie to zapytaj mechanika jak to wyglądało. A jak nie wiesz to ściągnij pokrywę i zweryfikuj.
-
Na wlepie w kole zapasowym powinieneś mieć, po prawej stronie naklejki naprzeciwko oznaczenia silnika.