Skocz do zawartości

r9_92

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

877 wyświetleń profilu
  1. Valvoline 10w40 Możesz zapytać się także kolegi elemenateur o pomoc w doborze oleju.
  2. Można by to przepłukać, wyczyścić smoka, zalać jakiś syntetyk i sprawdzić ciśnienie oleju. I to też zależy ile nagaru jest, bo mógłby kanały olejowe pozatykać. Jak nie chcesz się przesiadać na pełen syntetyk, ale też nie chcesz lać mineralnego to ewentualnie 10w40 Long Life od Valvolina mogę polecić. Lałem do kilku starszych aut co jeździły na pół-syntetykach i zawsze trochę mniej oleju łykał. Ale wydaje mi się że wtedy też ciśnienie oleju dobrze by było sprawdzić.
  3. Pewność będziesz miał jak wepniesz manometr w czujnik ciśnienia oleju i po prostu sprawdzisz ciśnienie.Być może sam w sobie czujnik też jest uszkodzony. Nowy słupek może nie był w najlepszej kondycji.
  4. Przyłącze się do pytania. Czy ktoś poleci tunera we Wrocławiu, który zrobi softa do 1.8T na starym sterowniku?
  5. Rurę i tak wspawuje się za gniazdem na sondę.
  6. Zajrzyj do koła zapasowego, tam powinna być wlepa m.in. z kodem lakieru.
  7. Pierwszą sondę zostawiasz tak jak była, drugą wstawiasz w tulejkę bądź wyłączasz programowo. Buczenie to chyba wina pustego kata, miałem tak samo przy pustej puszcze. Spaliny nie są prostą rurą odprowadzane do końca układu i dlatego ten rezonans. Rozetnij kata wspawaj w niego rurę, bądź wstaw DP. Mi to drugie pomogło na buczenie z pustego kata
  8. Logi mogłyby pomóc, ale co do sadzy to być może rozleciał się wkład od katalizatora i blokuje wydech. Przepływkę próbowałeś podmienić na sprawną, ewentualnie odpiąć kostkę i sprawdzić czy jest jakaś różnica?
  9. Witam, prosiłbym o wycenę kompletu popychaczy firmy INA, do mojego auta. Numer nominału: 058109309F ssący i 058109309E wydechowy. Dziękuję serdecznie.
  10. Niedawno u siebie zamontowałem xenon, jednak ciężko teraz jest dostać w internecie układ spryskiwania reflektorów, nie mówiąc o samopoziomowaniu. Tak a by zrobić to wedle ksiazki, jednak różnica w widoczności jest ogromna. Lampy znalazłem na allegro razem z przetwornicami i żarnikami, komplet Depo wyszedł niecałe 400zl.
  11. Duzo w dół to nie ugrasz. Widać ze fajne wyposażenie, i stosunkowo nowy model. Zastanawia mnie tylko czy szyba przednia faktycznie jest podgrzewana, czy ma po prostu zwykły nawiew, bo na zdjęciach nie widać za bardzo. Jeśli cale to wyposażenie z opcji(zwróć uwagę głownie na spryski, parktronic i grzane fotele, ) jest sprawne i ogólnie reszta elektryki tez jest spoko a motor zdrowy ciężko będzie do 14 zjechać. Edit; Ta klimatyzacja dwustrefowa tez pewnie ściema, nie wiem czy w ogóle takowa była w B5.
  12. Czy ktoś z forumowiczów ma zalanego u siebie Millersa 5w40 LongLife w swoim 1.8T? Ewentualnie jakie są wasze opinie o nim?
  13. Wygląda na całkiem w porządku, blacha i wnętrze raczej zadbane. Mieszek zmiany biegów cały, ale kierownica ma lekkie przetarcie z lewej strony co widać na jednym ze zdjęć. Do tego kratka nawiewu pasażera też jest połamana. Tak to ciężko się do czegoś przyczepić wnioskując ze zdjęć. Boczki drzwi całe, tapicera też dobrze utrzymana. Wyposażenie przyzwoite. I albo mi się wydaję albo lewa przednia lampa jest lekko zmatowiała, ewentualnie to po prostu przez kąt robienia zdjęcia. Passat wart uwagi.
  14. Mówiąc cały komplet łańcuszka masz na myśli łańcuszek i napinacz wraz z uszczelką rozumiem? Generalnie najlepiej byłoby zacząć od sprawdzenia ciśnienia oleju. Może klękać pompa i dawać słabe smarowanie a co z tym idzie głośniejszą prace szklanek. Jeśli sam przeprowadzałeś wymianę napinacza to powinieneś zauważyć czy popychacze były wyrobione, a krzywki na wałkach całe. Jeśli nie to zapytaj mechanika jak to wyglądało. A jak nie wiesz to ściągnij pokrywę i zweryfikuj.
  15. Na wlepie w kole zapasowym powinieneś mieć, po prawej stronie naklejki naprzeciwko oznaczenia silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności