Skocz do zawartości

nashkarol

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nashkarol

  • Urodziny 09.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Braniewo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Ale objawy sie nie zmieniaja, jest to samo na powiedzmy zimnym i cieplym silniku.
  2. A jesli zalozymy, ze temperatura jest powyzej 80, to czy tabela przedatawia cos niepokojacego?
  3. Przepraszam, przez przypadek dodalem dwa takie same tematy. Proszę moderatorów o pozostawienie tego, drugi można usunąć.
  4. Witajcie, Mam problem z moim 1.9 AFN w Passacie B5. Mianowicie, podczas agresywnego przyspieszania, w zakresie od 1800-2200 tys. obrotów auto dosyć mocno drży i kopci na czarno. Przy łagodnym przyspieszaniu te objawy nie występują. Załączam link do logów z testu drogowego wykonanego na 3 biegu. http://vaglogi.pl/log-001_003_013_Z7CrFnb.html Proszę o opinię. Pozdrawiam
  5. Witajcie, Mam problem z moim 1.9 AFN w Passacie B5. Mianowicie, podczas agresywnego przyspieszania, w zakresie od 1800-2200 tys. obrótow auto dosyć mocno drży i kopci na czarno. Przy łagodnym przyspieszaniu te objawy nie występują. Załączam link do logów z testu drogowego wykonanego na 3 biegu. http://vaglogi.pl/log-001_003_013_Z7CrFnb.html Proszę o opinię. Pozdrawiam
  6. Ale numer, o tym nie pomyslalem :) dzieki za odpoiwiedz, temat do zamkniecia. Pozdrawiam
  7. Witam forumowiczow, Dzisiaj rano znalazlem pod siedzeniem w moim b5 taki plastik jak na zalaczonych zdjeciach. Nie mam zielonego pojecia co to jest, kolor odpowiada kolorowi tapicerki. Moze ktos z Was podpowie. Pozdawiam
  8. Witam ponownie, jestem już po montażu pompy KYB. Teraz już mogę z całą świadomością napisać, że pompa pasuje w 100% Wczoraj wymieniłem razem z nowym płynem oczywiście i nastała cisza, koniec wycia i jęczenia Najwięcej problemu miałem z odkręceniem starych kół pasowych, ale przy pomocy kolegi jakoś wybrnąłem z tematem. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedź Firol.
  9. Właśnie z tego co sie dowiedzialem, to ta pompa KYB zostala zdemontowana z Audi A4 B5. Zobaczymy, mam nadzieje ze nie bede musial wymieniac. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
  10. Witajcie Mam problem z doborem pompy wspomagania, która od zakupu strasznie "wyje". Posiadam Passata B5 1997r. 1.8 20v ADR . Obecnie zamontowana jest pompa ZF, a ja kupiłem bardzo podobną pompę KYB. Nie wiem czy ta KYB będzie masowała na mocowania, niby są bardzo podobne ale jednak widać małe różnice. Proszę bardziej obeznanych w temacie o pomoc. Zdjęcia mojej pompy SFD ZF: Zdjęcia zakupionej pompy KYB: Z góry wielkie dzięki za każdą odpowiedź Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Mi najbardziej rzuca się w oczy różnica w tylnej części pompy (od strony dekielka). ZF jest skręcany na 6 śrub oraz posiada trzy otwory do mocowania (ułożone w kształcie trójkąta). KYB od tyłu jest skręcana na 4 śruby o posiada dwa otwory mocujące na przeciw siebie i trzeci nieco cofnięty (widać na fotkach).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności