Skocz do zawartości

kszumek

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kszumek

  • Urodziny 31.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W tym silniku ile byś nie wtrysną z oryginalnych pompek póki końcówki rozpylają tłoki nie popłynął
  2. Witam, ale soft masz inny w tym sterowniku od audi pozdrawiam
  3. ten kabel co masz słuzy tylko do flasha , do ruszenia eepromu potrzebujesz ten co ja napisałem no dobra a wtyczki ecu są takie same w starym i nowym ?
  4. spróbuj tym kablem vag k+can commander, a nie masz starego ecu z 90 ?
  5. nie możesz zrobić tego po najmniejszej linii oporu czyli immo off ? ja uważam że posiadanie immo w takim aucie to już jest wada a nie zaleta sam miałem przygody że do domu nie mogłem wrócić prze pętelkę immo nie wiem czy tak się da to tylko sugestia ale spruj sklonować eeprom z jednego do drugiego jaki masz kod silnika ? agr
  6. Witam ceferki muszą się zgadzać , tzn fizycznie ECU muszą być takie same literki nie muszą , inna literka to po prostu inny soft mniej lub bardziej zmieniony sprawdzone
  7. Witam Ja bym zastąpił tylko ostatnią kolumnę czyli 60 na 65, wartości pośrednie sterownik sam sobie wyliczy nie liczyłem czy masz dobrze policzone, chodziło mi o to że nie potrzebnie ruszasz środki niektórych map teraz ciekawostka niektóre mapy w niektórych softach w ostatnich kolumnach są fabrycznie zaniżone (działają jak limiter ) wiec do swoich obliczeń nie brał bym ich pod uwagę ale wartości z wcześniejszych kolumn napisz mi słownie na pw co i gdzie zmieniałeś będzie szybciej niż mam liczyć i porównywać każdą mapę
  8. Witam DW nie musisz ruszać bo i po co skoro masz ją i tak do 70 rozpisaną choć jak chcesz to możesz to i tak dużo nie zmieni, TL masz 64mg przy 4000 sie robi mało bezpiecznie dla tej suszarki, ja raczej dodałbym 10mg do oryginału w zakresie 2200-4000 z wygładzeniem tego oczywiście na początku i końcu SOI można troszkę przyśpieszyć np :2stopnie ( ja mam u siebie + 2 stopnie cała mapa i dodatkowo jeszcze +2 w zakresie maksymalnych dawek i obrotów) SM po prostu przeskalowujesz i przeliczasz dla przyjętego AFR ( ta mapa źle zrobiona ma spory wpływ na wstawanie turbo ) Injection duration -interpolujesz mapy 0,1,2,3 jeśli trzeba ( czyli jeżeli chcesz wtrysnąć więcej niż jest rozpisana mapa, oraz tam gdzie trzeba czyli maksymalna dawka ostatnia kolumna ) jeżeli ruszasz ją gdzieś indziej to zaczynasz wlewać więcej niż jest zakładane i robi się bałagan nad którym później ciężko zapanować :-), w niektórych softach jest rozpisana wystarczająco na lekki soft i wtedy można jej nie ruszać zauważ ze u ciebie do 55mg mapy ID rozpisane są prawidłowo Target boost - za bardzo nie ma sensu pompować więcej powietrza na ori turbo przy dawkach niższych niż maksymalna , choć oczywiście jak chcesz to możesz oraz robisz to tam gdzie wlewasz więcej czyli generalnie 2000-4000 obr przy niższych obr dorzucasz np +150 mbar a im wyżej tym mniej suszarkę ukręcają obroty , czyli generalnie jeśli ładujesz za dużo i za wysoko ja mam pomodyfikowane całe mapy ale to dlatego ze moja suszarka ma spory zapas w stosunku do układu paliwowego u ciebie jest odwrotnie układ paliwowy pozwoli na więcej niż turbo o które trzeba dbać n75 raczej zostawiasz dla ori turbo , małe przeładowania to rzecz normalna , można trochę przymknąć dla maksymalnych dawek i obrotów generalnie wszystko rozchodzi się o spodziewaną żywotność turbiny , słupka szybko nie ukatrupisz jak dorzucisz za dużo na niskich obrotach to robi się mało komfortowo aż buda drga no i u ciebie 2 masa to tak w skrócie ps. fajny opis w jednym miejscu, tylko nie wiem po co facet zmniejsza sobie AFR ( przez co zwiększa się niepotrzebnie EGT) tam gdzie turbo może sobie jeszcze na luzie pompować mniejsze AFR może być tam gdzie turbina wstaje (niskie RPM żeby poprawić jej wstawanie) lub tam gdzie już turbo więcej nie może
  9. Witam dawka dorzucona dość sporo w mapie TL żeby to miało ręce i nogi to injection duration inaczej się robi, przeskalowujesz ostatnią oś i przeliczasz odpowiednio , bo później trudno zapanować nad bałaganem który sie zrobił w sofcie mapa dymu ogranicza dawkę ,powinieneś też przeskalować oś 1100 na np 1200 i przeliczyć dawki przy 1200 mapy n75 na razie raczej bym nie ruszał , mapa bostu jeszcze bezpieczna tak ogólnikowo to: w mapie DW,SM,ID,BOOST, ruszasz tylko ostatnie kolumny zazwyczaj przeskalowujesz oś i przeliczasz w mapie bostu przy niższych obrotach możesz dorzucić trochę wiecej niz przy maksymalnych to tak na szybko
  10. Witam gdybyś miał edc15 to bym pomógł, ale u ciebie jest już edc16 generalnie w gotowcach jest kilka powtarzających się błędów: dowalony moment np +50% na zbyt niskich obrotach dowalone doładowanie dla oryginalnej turbospreżarki jak dla gtb np:+ 400 mbar mapy pompek , zamiast kalkulatora to na oko a jedyne czasami co ratuje silnik to niezdjęte limitery co do dawki przy 10mg całkiem ładnie pali
  11. Witam niestety z gotowców nic sensownego i bezpiecznego nie znajdziesz w internecie , oczywiście , że znajdziesz coś co podwyższa moc ale, będzie to procentówka która może ci ubić szybciej turbo i dwumas, poszukaj może ci ktoś taniej zrobi sensowny program bez hamowni itd. niestety taka rzeczywistość, pozdrawiam
  12. WItam trudno to nazwać ori , ale modyfikacja była robiona na podstawie tego bo z osprzętu było mu najbliżej do asv, tam jest jeszcze sporo do dopracowania to soft z przed miesiąca z początku przeszczepu , ale na razie nie mam czasu się tym zająć, jest dość dobrze na razie jeżdzę tak jak jest praktycznie wszystkie mapy są zmienione ,na razie pompa mnie ogranicza, z czasem będą nowe zmiany mechaniczna a za nimi w sofcie mapy DW,TL,SM,BOOST umiem sobie wyliczyć ale zastanawia mnie kwestia przyspieszenia soi przy maksymalnych dawkach ile maksymalnie stopni można by było ja ruszyć ? seat ori asv.bin
  13. Witam jeśli będziesz jeździł normalnie to raczej nic się nie stanie, ale jak będzie pedał w podłodze i obroty pod 4200 to ukatrupisz po prostu szybciej turbo może ktoś zechce popatrzyć i ewentualnie coś powiedzieć na soft czy nic nie jest pominięte w jednym z moich wozidełek jest to słupek afn pompa asv wtryski 216 na korpusach asv turbo nowsze CAHA (fabrycznie obsługuje 170 km więc z zapasem ) n146.bin
  14. Witam tak na szybko przejrzałem ten wsad dorzucone jest dość sporo , moim zdaniem mapa turbiny jest podniesiona za mocno i nie tylko tam gdzie trzeba niepotrzebnie meczy turbinę co może prowadzić do jej szybszego ukręcenia , ja robiłem to kablem Vag K+ CAN Commander 3.6 chyba też mapa injection duration 00 nie jest ok pozdrawiam
  15. Witam 1.wcale nie trzeba wgrywać wsadów z takiego samego sterownika, żeby silnik chodził poprawnie to ważne jest żeby silnik z którego pochodził wsad miał takie same pompowtryski jak twój, z tym ze jak wgrasz inny mogą ci nie chodzić inne moduły np abs itp 2 chyba większość darmowych wsadów jakie widziałem ,był robione nie na zasadzie kopiuj wklej alb o procentowo albo jeszcze inne wydumki 3 moim zdaniem lepszy jest mpps bo przynajmniej jak uwalisz to postawisz na nogi spowrotem po otwarciu sterownika a mi zdarzyło się to sporo razy mam mpps i galetto i u mnie galetto to jakaś porażka, możesz zrobić immo off albo adaptację Vag commanderem 4 ja ci radze zrobić tak kup najpierw drugi sterownik są tanie z numerem 038906019 ostatnie 2 literki są nieistotne, zrób z niego klona na podstawie swojego i dopiero na nim rób eksperymenty bo inaczej możesz sobie unieruchomić auto , oraz bedziesz miał pewność ze wszystkie pozostałe moduły będą współpracowały z ecu jak nie chcesz dużych przyrostów to zrobisz to sobie na podstawie swoich map, na pewno będzie bezpieczniejsze niż te wynalazki internetowe podrzuć ten znaleziony wsad to zobaczymy co tam się dzieje, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności