Skocz do zawartości

brandowaw

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brandowaw

  • Urodziny 01.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    brando
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na logach ktore zamiescilem z testu przeplywki widnieje temperatura 9st. powietrza zasysanego przez przeplywomierz. Rzeczywista temperatura zewnetrzna podawana przez termometr w aucie to 2st tego dnia. Czy to powietrze zanim dotrze do maf ogrzewa sie o tyle stopni czy jednak cos z przeplywka szwankuje?
  2. Wtryski byky juz zamieniane 4 z 3. Efekt byl taki sam. Byla mierzona kompresja. I tez jest ok.
  3. Witam forumowiczów. Proszę o pomoc w diagnozie audi a4 1.8t amb 170km. Pacjent cierpi na wypadajace zaplony zaplony na 3 cylindrze. Wczesniejsze naprawy auta zwiazane z usterka lub nie to: -wymiana swiec -wymiana cewek -wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow-zalane byly swiece na 1-2cylindrze -wymiana katalizatora na nowy zamiennik dobrany w KTD po winie-stary niestety wypalil sie-auto teraz ma taki dziwny swist przy dodawaniu gazu - rozebrane turbo- wylalo sie z niego sporo oleju wiec zostalo zawiezione do regeneracji, jednak okazalo sie ze turbo nie wymaga naprawy, -wymienione zostaly przewody do intercoolera gdyz byly porozrywane -przeczyszczona przepustnica- gdyz auto czasami na wolnych obrotach lapalo na pare sekund zadyszke- obroty spadaly na 450-500 silnik nierowno pracowal, trwa to 1-3s i wystepuje sporadycznie. Po czyszczeniu problem nie ustapil. W vagu przeprowadzony test sond lambda. Zarowno 1 jak i druga przechodzi test. Nastepnie robiony jest test kata i tu wywala bleda. Wyskakuja 2 bledy: 16804-blad kata przerwa w zaplonie na 3 cylindrze W bloku 32 na wolnych obrotach wartosc wynosi -0,8% przeplywka na wolnych obrotach podaje 2,8-3,2 natomiast na 2 biegu do czerwonego podaje 140-160. Czy macie moze jakies sugestie gdzie szukac przyczyny takiego stanu rzeczy? Zrobilem 2 logi 02-115-118 11-4-6 DYNAMICZNE: Grupa 011, 004, 006: http://vaglog.pl/log_242381.html Grupa 002, 115, 118: http://vaglog.pl/log_242380.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności