Skocz do zawartości

frew

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O frew

  • Urodziny 27.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard Szczeciński

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. frew

    Niestety rano nie odpalił

    Czujnik wymontowany , czy można w jakiś sposób sprawdzić czy napewno jest uszkodzony.
  2. Witam, Niestety dziś rano mój pasek odmówił posłuszeństwa. poniżej logi może macie jakieś propozycje ?? Będę wdzięczny za pomoc w uporaniu się z problemem. VIN: WVWZZZ3CZ6P100758 Mileage: 245360km/152459miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-906-056-BLR.lbl Part No SW: 06F 906 056 AM HW: Hardware No Component: MED9.5.10 G00 9970 Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 65518 001 1048576 VCID: 74EC6BBA176C39BE9BD 3 Faults Found 000802 - Engine Speed Sensor (G28) P0322 - 004 - No Signal - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 22 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 69.0°C 000801 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 001 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 10200 /min Load: 100.0 % Speed: 255.0 km/h Temperature: 215.0°C 005241 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 002 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 72.0 km/h Temperature: 97.0°C Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: Redir Fail! Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Component: ESP 440 C2 H015 0003 Revision: H015 Serial number: 0658276426 Coding: 0030094 Shop #: WSC 00014 204 09942 VCID: 2F66A4D6BECA5A6626F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q Component: ClimatronicPQ46 042 0202 Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2F66A4D6BECA5A6626F 3 Faults Found 00229 - Refrigerant Pressure 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 88 Mileage: 243469 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 09:48:33 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 208 Reset counter: 80 Mileage: 243469 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 09:48:33 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 96 Reset counter: 106 Mileage: 243477 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 12:24:47 ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl Part No SW: 3C0 909 605 F HW: 3C0 909 605 F Component: 01 AIRBAG VW8 029 2421 Revision: 08029000 Serial number: 0039USKQF3Y$ Coding: 0012337 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 29524ACE802E3456F8B Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME0B7E4B24 Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME0C7C3050 Subsystem 3 - Serial number: 6351HTS67SDU58B3 Subsystem 4 - Serial number: 6361HTS67SDUTND2 Subsystem 5 - Serial number: 6371VTS65CHIL5B3 Subsystem 6 - Serial number: 00000000000000000 2 Faults Found 01587 - Igniter 2 for Airbag; Drivers Side (N250) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl Part No SW: 3C0 953 549 A HW: 3C0 953 549 A Component: Lenksäulenmodul 005 0010 Revision: 00005000 Serial number: 3C5953507C Coding: 0000013 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 2A50B5C285283F4EF11 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 3C0 920 860 G HW: 3C0 920 860 G Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 4240 Revision: X0014000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0007505 Shop #: WSC 80093 222 69422 VCID: 264841F291301B2ED59 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V1.clb Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Component: Gateway 007 0040 Revision: 00007000 Serial number: 0700C05A040328 Coding: 3D3D8C04C01002 Shop #: WSC 00014 204 09942 VCID: 214252EEF81EFC16A0B No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component: KSG PQ46 ELV 038 0455 Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 00910A0801860E763804941570084B0B603C80 Shop #: WSC 27449 001 1048576 VCID: 3260ADA2ADF8778E491 Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted No fault code found. End ---------------------------------------------------------------------
  3. Dziękuję za odpowiedź Po kilku krotnym odkręceniu i regulacji, wycieraczki chodzą tak jak wcześniej. Efekt lekkiego posunięcia jest, może to właśnie z tego powodu. Temat uważam za zamknięty.
  4. Witam, mam problem z prawidłowym ustawieniem silniczka wycieraczek, po wymianie mechanizmu, który się zatarł, w rezultacie czego pękło jedno z ramion. Nagrałem krótki film na którym widać problem. Pracująca wycieraczka w trybie ciągłym porusza się prawidłowo nie dotykając do ogranicznika, natomiast jak ją wyłączę to powrót do pozycji zerowej odbywa się w taki sposób, że wycieraczka jedzie na sam dół aż do ogranicznika (uderzając w niego, co jest słyszalne) a następnie wraca do pozycji zerowej i się zatrzymuje. Dodam że dzieje się to co drugi raz, czasem za każdym razem (nie ma reguły). Odkręcałem już kilkanaście razy mechanizm i ustawiałem ponownie, lecz nic to nie dawało. Problem nadal jest. Może ktoś z was już przerabiał ten problem i podpowie mi gdzie tkwi usterka. Z góry serdecznie dziękuje za wszelką podpowiedź VID_20190530_121435.mp4
  5. Udało mi się zlokalizować uszkodzenie. Nie wpięty wąż podciśnienia do kolektora robił taki bałagan. Auto gada jak dawniej. Mam jednak pewne obawy że któryś z przewodów podciśnienia lub dolotu powietrza jest uszkodzony. Wyjechałem na drogę i paskowi wyraźnie brak mocy, pedał w podłogę na pierwszym czy drugim biegu, a on zbiera się jak dwodziesto letni wolnossący diesel. Czy macie jakiś pomysł jak to zlokalizować. Dodam że żadnych błędów nie ma.
  6. Witam, Po dłuższym postoju związanym ze wymianą termostatu i podstawy filtra oleju wraz z chłodnicą oleju, dziś poskładałem wszystko do kupy. Niestety po odpaleniu silnik chodzi jak traktor szarpie, terkocze odnoszę wrażenie jak by się zapłon przestawił, lecz to nie możliwe raczej. poniżej logi. Bardzo proszę pomóżcie mi zidentyfikować usterkę. Dodam że sporo rzeczy zdemontowałem: alternator, pompa klimy kolektor dolotowy, główna wiązka elektryczna. Wiązka była uszkodzona pod podstawą akumulatora, naprawiłem wszystkie przewody. polutowałem i założyłem osłonki termokurczliwe. Może przy składaniu coś ominąłem, sprawdzam już któryś raz i wszystko wydaje się być na swoim miejscu. Saturday,05,January,2019,12:23:06:55062 VCDS Version: Beta 12.10.3 Data version: 20130228 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-906-056-BLR.lbl Control Module Part Number: 06F 906 056 AM HW: Hardware No Component and/or Version: MED9.5.10 G00 9970 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 65518 001 1048576 VCID: 74EC6BBA176C39BE9BD 6 Faults Found 005241 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failure Freeze Frame Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:27:54 Freeze Frame RPM: 1400 /min Load: 40.8 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) P0106 - 008 - Implausible Signal Freeze Frame Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:27:58 Freeze Frame RPM: 1640 /min Load: 36.1 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Freeze Frame Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:28:00 Freeze Frame RPM: 1680 /min Load: 38.4 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C 000772 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected Freeze Frame Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:28:00 Freeze Frame RPM: 1680 /min Load: 38.4 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C 000770 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected Freeze Frame Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:28:03 Freeze Frame RPM: 880 /min Load: 35.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C 000769 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected Freeze Frame Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 240619 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:28:03 Freeze Frame RPM: 840 /min Load: 35.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C Readiness: 1110 0101
  7. Witam. Problem w mojej b6-tce pojawił się po remoncie klimatyzacji i przejechani 400 km (zacznę jednak od początku). Uszkodzony przewód klimatyzacji oraz chłodnica zmusiła mnie do rozebrania całego przodu. Na czas remontu chłodnice podwuesilem z prawej strony, nie zauważając że po lewej wiszą na napiętych przewodach od czujnika temperatury. Po zakończeniu remontu i podkładaniu auta do kupy pojechałem sprawdzić układ klimatyzacji czy jest szczelny. Wracając od mechanika zaświeciła się kontrolna braku płynu chłodzącego w układzie. Zatrzymałem się dolalem płyn i dojechałem po woli do domu (około 2km). Wjechałem na kanał a tam okazało się że zawleczka zabezpieczająca czujnik temperatury wchlodnicy była tak skorodowana, że w momencie gdy chłodnica była podwieszona i wisiała na przewodach od chłodnicy rozsypała się i czujnik wypadł pozbawiając mnie płynu. Nie miałem zbyt wiele możliwości na naprawę, gdyż rano musiałem jechać do Wrocławia 400km. Dobrałem więc jakiś oring pasujący średnica u grubością, wsadziłem czujnik, podkręcałem solidnie drutem i taśmą izolacyjna i tak na MacGyvera dojechałem do Wrocławia. Wszystko było ok. Po całym dni wyruszyłem dalej i już 20km za Wrocławiem pojawił się znów problem z brakiem płynu. Pomyślałem że to uszczelka pod głowicą lub sama głowica. Po dotarciu do domu zrobiłem test CO2 -wynik negatywny. Test przeprowadziłem dwukrotnie. Szukam teraz odpowiedzi lub podpowiedzi co może być nie tak ? Dodaj że jak korek jest zakręcony to płyn w czasie jazdy znika ( zostaje zassany przez układ) odkręcam korek i płyn się cofa i jest fontanna. Na otwartym zbiorniczku w czasie testu CO2 płyn po około 8-10 minut po prostu zaczyna rosnąć w zbiorniczku i fontanna. Czy to może termostat czy może ten nieszczęsny czujnik owinięty taśmą. Jak zdiagnozować usterkę ? Bardzo proszę o waszą pomoc i zarazem przepraszam za tak długie wprowadzenie. Marcin
  8. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Zdemontowałem piasty (lewą i prawą) okazało się że na prawej na stalowym pierścieniu połowy magnesu nie było. Dla tego impulsy skakały do zera. W lewej brakowało około 3 mm i w kilku miejscach był popękany. Po wymianie piast na nowe wszystko wróciło do normy. ABS działa, wspomaganie działa Choinka na zegarach zgasła. Dziękuję wszystkim za cenne rady i sugestie. Bardzo mi pomogły.
  9. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Tak wyglądają czujniki.
  10. frew

    Adaptacja czujnika G85

    wymieniłem dziś z rana prawy i lewy czujnik. niestety wykresy są identyczne.
  11. frew

    Adaptacja czujnika G85

    A lewy ? jego wykres też nie jest równy, tylko nie spada do zera. Czy oznacza to że jest ok ?
  12. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Właśnie wróciłem z jazdy. Poniżej wykres testów czujników, Gdzie 1 to lewy przód, 2 prawy przód, 3 lewy tył, 4 prawy tył. Po wykresie widać ewidentnie że coś się dzieje z 3 i 4 (jak to mówił kś. Natanek). Pytanie tylko czy takie zachowanie wskazuje na uszkodzone czujniki, czy może coś jeszcze z instalacją. Dodam jeszcze, że parę dni temu wyciągałem je aby przeczyścić i te z tyłu prawy i lewy mają wyraźne ślady przytarcia ga górze czujnika. Taki podłużny rowek na szerokość około 3 mm.
  13. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Witam, No niestety nic nie pomaga, Robię różne sposoby. Nie jest to skomplikowane, więc raczej błędu popełnić nie można. Teraz w abs wyskakuje mi błąd jednego czujnika: Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.clb Control Module Part Number: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Component and/or Version: ESP 440 C2 H015 0003 Software Coding: 0030094 Work Shop Code: WSC 00014 204 09942 VCID: 2F66A4D6BECA5A6626F 2 Faults Found 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 35 Mileage: 232957 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:04:54 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame Fault Status: 00101000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 35 Mileage: 232957 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:04:54 Czy może to oznaczać jego uszkodzenie ?
  14. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Wcześniej robiłem już kilkukrotnie w module Steering Assist <44>! i tez efektu. ok. jadę porobić testy i przy okazji zrobić adaptację Steering Limit Stop tak jak to opisuje lysy78_03
  15. frew

    Adaptacja czujnika G85

    Koduje według procedury podesłanej przez lysy78_03. i niby jest wszystko ok. lecz wchodząc w podgląd błędu, dalej jest i po mimo kasowania ponownie wskakuje. nTomek gdybyś mógł mi bardziej podpowiedzieć na co konkretnie zwracać uwagę w czasie jazdy to zaraz pojadę na testy i porobię screen-y.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności