Skocz do zawartości

elmo0104

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O elmo0104

  • Urodziny 01.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zduńska Wola

Samochód

  • Silnik
    ALH
  • Rok produkcji
    2005
  1. SVBL jeśli jest przekroczony przez ~6sekund, z tego co pamiętam, to dopiero wywala błąd. Jeśli przeładowanie jest krótsze to sterownik nie zapisuje tego jako błąd tylko traktuje jako chwilową niesprawność czegoś albo losową anomalię.
  2. Lukas313 Ty masz PD a ja mój silnik jest na pompie. Poza tym znając charakterystykę zaworka sterującego to pewnie i tak nie podaje on podciśnienia sterującego przy 5%DC. Użyteczny zakres pracy takiego zaworka to 15-85%DC. Chyba że w blokach pomiarowych ta wartość to konkretnie "uchylenie EGR" a nie "DC zaworka" ale tego już nie wiem.
  3. polonez15 dzięki za wyjaśnienie. Czy możesz potwierdzić lub zdementować informacje podane przez lukas313 w sprawie napięcia pompy? Mam silnik ALH i chcę założyć do niego wtryski 216, co tak na prawdę da mi zmiana zakresu osi dawki paliwa z 51 na 70mg/st i wartości napięcia(znalazłem w tym temacie link do zewnętrznego forum gdzie ktoś podał właśnie parametry tej mapy po zmianie wtrysków na 216 przy seryjnej pompie)?
  4. lukas313 czy mógłbyś taki włącznik w tym sofcie przestawić od EGR? lub chociaż podpowiedzieć czego szukać? Jaka mapa i osie? Sprawa dotyczy silnika ALH . Mam jeszcze pytanie odnośnie mapy napięcia pompy. Mam zamiar włożyć końcówki wtrysków .216 wiem co tam wpisać bo ktoś tu udostępnił taką mapę właśnie do pompy 10mm i wtrysków 216. Chodzi o to co mi to da? Czy chodzi o wskazania spalania głównie i poprawne przeliczanie dawki przez sterownik? https://drive.google.com/file/d/0B8qoV5lWvVB-bFlsN2FoS2l1c2M/view?usp=sharing
  5. Witajcie. Jest tu bardzo wiele informacji na temat modyfikacji map w sterownikach ale zastanawia mnie kilka spraw. Być może dlatego że od zawsze siedzę w tuningu silników ZI i tam tych map do modyfikacji jest mniej a w zasadzie dwie główne no ale nie o to chciałem zapytać. Większość najważniejszych informacji sobie już spisałem ale chodzi o mapę doładowania-czemu boost musi spadać na wysokich obrotach? Nie może on być stały do końca obrotów? Przyczyną takiej sytuacji jest mały wydatek turbosprężarki czy co? Kolejnym zagadnieniem jest EGR, wymaksowałem mapę EGR na 850 wartość w każdej komówce i podczas diagnozy mam 20% a przy puszczaniu pedału gazu i schodzenia silnika z obrotów pojawiają się tam wyższe wartości. Ta ma być jeśli chcę aby EGR się nie otwierał?Wcześniej ktoś pisał że miał podobnie ale u niego z tego co pamiętam to na około 5% miał w blokach otwarcie EGR no i nie wspominał nic o tym co się dzieje podczas schodzenia silnika z obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności