-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O misiek.stg
- Urodziny 31.03.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Starogard Gdański
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Organizacja zrzeszająca miłośników pojazdów grupy VAG z Wejherowa i okolic
misiek.stg odpowiedział djzuum → na temat → Pomorskie Dyskusje
Panowie widzę, że powstaje dużo mniejszych społeczności VAG a i powiat Starogardzki nie jest gorszy i od ponad roku mamy własne forum http://www.vagstg.pl , które skupia coraz większe rzesze fanów marki. Pozdrawiam misiek.stg -
dzięki tak myślalem
-
Panowie mam zamiar kupić taką felgę http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/felgen/3BG_org/Grenoble.jpg i teraz mam pytanie jaką najlepiej założyć oponę. parametry tej felgi 6/17 czy 205/50 bedzie dobrym wyborem ???
-
Oryginalne dymione kierunki to większy problem zakupić niz ciemna soczewkę helli więc zostaje modzić białe
-
No i ja misiek.stg Pomorskie Starogard Gdański w B3 Linki forum na tylnych bocznych szybach Uploaded with ImageShack.us w B5 wlepka forumowa na tylnej szybie Uploaded with ImageShack.us
-
ale starsze ducata czy boxery maja ten sam problem Iveco Daily 1 w wersji skrzyniowej łamie się między kabiną a skrzynia więc rdza bierze wszystko . A co do awaryjności to dużo też zależy od kierowcy bo jest jasne że "lepiej zapobiegać niż leczyć"
-
zależy jaka wersja największa na ma ok 1.5 tony ładowności oczywiście to już wersja long podwyższana i chyba już na bliźniakach z tylu .
-
Powiem tak jeździłem VW LT ,Mercedesem Sprinterem ,Peugotem Boxerem ,Fiatem Ducato a teraz czasem Iveco Daily pierwszej generacji i powiem tak że jeśli to mają być wożone większe ciężary to w rolę powinien to być pojazd z napędem na tylną oś. Każde auto ma swoje + i - jeśli to będą nowe auta to warto patrzeć na cenę zakupu. A jeśli używane to wiadomo na pieniążkach nie ma co oszczędzać. VW LT to nic innego tylko zawieszenie, skrzynia biegów mercedes silnik TDi VW czyli wg mnie jedno z lepszych aut. Mercedes Sprinter I to najlepiej przed liftem silnik stary merc niezawodny Bo już CDI`ki nie są już takie wytrzymałe. Sprint 2 to już inna bajka bo jest nafaszerowany elektroniką no i roczne auta trafiały na reklamacją z powodu korozji. Ducato i Boxer do większych ładunków to raczej odpadają no i koszty w częściach i ich awaryjność bywa spora. Iveco jak na włocha wytrzymałe no i z wszystkich wyżej przytoczonych aut ma największą przestrzeń ładunkową jedynym mankamentem i to często spotykanym to wycieki oleju z silnika. Ja osobiście wybierałbym między Sprinterem a LT`kiem .
-
Nie mi chodzi coś w stylu tego białasa dzięki
-
Panowie poszukuję fotek Passka B3 na kołach z mercedesa ??? najchętniej 16 -17 cali pozdro
-
Najszczersze kondolencje i wyrazy współczucia. [*]
-
VW MANIA 2010 - Pruszcz Gdański 30.07 - 1.08
misiek.stg odpowiedział MlodyS53 → na temat → Imprezy zewnętrzne Dyskusje
Ja też lecę z grupą STG będę wypatrywał sporej grupy passatów i się podłączę jak co -
b3/b4 na minimum 10`cio calowymi felgami z tyłu :D
misiek.stg odpowiedział misiek.stg → na temat → Optyczny
zawsze możesz zaklepać ranty i po problemie -
b3/b4 na minimum 10`cio calowymi felgami z tyłu :D
misiek.stg odpowiedział misiek.stg → na temat → Optyczny
Arek jakie jest et felg z tyłu ??? bo ostatnio przymierzałem 9 cali i et 30 a kolo mi z tyłu tarło o belkę -
b3/b4 na minimum 10`cio calowymi felgami z tyłu :D
misiek.stg odpowiedział misiek.stg → na temat → Optyczny
Minimum