Skocz do zawartości

kuba210796

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kuba210796

  • Urodziny 21.07.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rudnik nad sanem

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. ogólnie korozji nie było widać mały Babel naD nakładką . Po ściągnięciu się zdziwiłem. Jest możliwość zrobienia tego bez wspawywania nowego elementu ? Nie zależy mi na estetyce ponieważ i tak to jest pod nakładka głównie chodzi by zabezpieczyć to tanim sposobem zabezpieczyć przed solą i woda w zimie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  2. Nie narzucam nikomu i nie każe lubić 1,8 . Ja uważam po prostu tylko,że jest tak,że warty zainteresowania i niema co pomijać samochodów , które nie mają "turba" , bo z tego co widzę , ktoś pyta o rade akurat o silnik 1,6 / 1,8 to nic tylko , z turbiną z turbiną inaczej niema sensu a chyba najważniejsze to kierować się stanem technicznym , niż tym,że turbo wolnossące 1,8 jest kompromisem pomiędzy kosztami eksploatacji a dynamiką , porównując do 1,8 t i 1,6. Wiem wiem każdy chwali swoje tak było jest i będzie, tylko tą kwestie zauważyłem dawno przed kupnem b5tki , bo wiele się oczytałem,dowiedziałem i jak już nabyłem, to takim żółwiem się nie okazała jak tu każdy pisze a przynajmniej w porównaniu do 1.6 - - - - - aktualizacja - - - - - a gdyby nie to,że z większości które stoją na aukcjach leje z turbiny , stuki słychać z daleka i dawno już mają dość , to rzeczywiście nie zastanawiałbym się i wziął 1.8t
  3. zastanawia mnie tyko ta niechęć na forum do silników 1,8 125km adr. jakby nie patrzeć ,silnik dynamiczniejszy i o 25 km mocniejszy od 1.6 - to sporo . 20 zaworowa głowica , przyjemniejsza kultura pracy oraz silniczek bardzo cichy. Fakt faktem porównując do wersji z turbiną na pewno jest mułem a przynajmniej w niskim przedziale obrotów,bo wolnossące 1,8 zbiera się dopiero powyżej 3 tyś / obr. jednak problemów z wyprzedzaniem nie mam. Buda b5tki jest dosyć ciężka i tych 125 km może nie czuć porównując do lekkich samochód, ale jakby nie patrzeć 10,9 do 100 i prędkość maksymalna na poziomie 206km/h do tego spalanie o 0,3-0,5l większe od jednostki 1.6 to chyba wcale nie jest zły wynik ? do tego silniki nie wysilone przez co zyska na trwałości. Kupiłem 1,8 nie ze względów upodobań - bo omijałem tylko jednostke 90konna 1,9tdi , resztę silników zaakceptowałbym a bardziej kierował się stanem technicznym niż, wersją silnika czy wyposażenia.. te auta nie zjechały dopiero co z taśmy produkcyjnej,dlatego jeżeli chodzi o wymagania typu , silnik,kolor i wersja wyposażenia to krzyżyk na drogę ze znalezieniem takiej b5 w co najmniej dobrej kondycji. Nie ukrywam że 1,8 t jezdzi się na pewno o wiele przyjemniej,ciągnie sporo lepiej z dołu,ale chyba każdy zapomina o tym,że samochody z turbiną po 15-18 latach lubią brać olej są zazwyczaj dawno już wyeksploatowane , do tego regeneracje i naprawy turbiny dochodzą. Podsumowując łatwiej jest znaleść jednostkę wolnossącą w dobrym stanie która jeszcze sporo posłuży niż na palać się na turbo i 25koni więcej i wpakować się w skarbonkę. Pisze to bo wiele osób przekreśla ta jednostkę jest wiele zwolenników 1.6 - tanie w eksploatacji , osiągi co dla niektórych , ok a jak na forum pojawi się 1.8 adr to rzuca się naglę kilkanaście spamów "tylko turbo" . Jednostka dynamiczniejsza sporo niż 1.6 a uchodzi za muła . Może pomyliłem forum , ale wydawało mi się,że przy zdecydowaniu się na passata ostatnią myślą są osiągi, ile ma do setki i ile wyciśnie. Chyba połowa osób zabłądziła i zamiast sportowego samochodu przypadkiem kupiła passata. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności