-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dareksting
- Urodziny 16.08.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wieluń
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W końcu zrobili mi mojego AZM. Mialem blędy: -mieszanka zbyt bogata -przeplyw powietrza zbyt niski -brak aktywnosci czujnika powietrza wtornego -i jeszce jakies.... Nie odpalał gdy bylo cieplo za pierwszym (zimą czasami odpalił). Wymienialem pompkę paliwa ponad rok temu na nowa, I sonde lambda, przeplywomierz powietrza, te przekazniki o ktorych tu mowa na forum itd. Okazało się że problemem bylo zbyt niskie cisnienie paliwa gdyż mechanik nie wymienil mi filtru paliwa gdy kiedys mu kazałem i ta nowa pompka paliwa siadła. Obecnie mialem 1,3 bar cisnienie paliwa a powinno byc 3,0 bar. Teraz wymienili mi pompkę paliwa wraz z filtrem, usuneli błędy i W KOŃCU odpala za pierwszym po długich bojach z tym autem. Poprzedni mechanik "niby" mierzyl cisnienie paliwa i mowil ze ok, a zrobil mnie w konia.....
-
Ja też się podpisuje w dalszym ciągu pod tym problemem u mnie problem wrocil wraz z wiosną... za pierwszym razem nie odpali. Czujnik połozenia walu, I sonda lambda, przepustnica powietrza, przekaźniki od pompki paliwa, pompka paliwa, świece, przewody- wszystko wymienione ale problem dalej jest. Czujnika temp. nie wymienialem ale pokazuje logiczne wartosci jak podłączałem sie VAG-iem. Check ciągle się świeci, VAG pokazuje bledy o zbyt bogatej mieszance i o braku aktywnosci czujnika przeplywu powietrza i że przepływ powietza zbyt niski
-
A Twój też tak ma że czuć opór przy rozpędzaniu momentami jakby go coś trzymało z tyłu? Moj na gazie chodzi lepiej niż na benzynie, bo na benzynie to jakby "się dusił".... mam nawet bład na VAGu że mieszanka zbyt bogata także myślę że albo za mało powietrza dochodzi albo za dużą dawkę dostaje. Ale bardziej to pierwsze.
-
Chyba mamy to samo bo ja wymieniłem do tego wszystkiego czujnik położenia wału i nie pomogło. A wystarczy że zrobiły się zimne noce i przy takich temperaturach odpala ZA PIERWSZYM. Można by powiedzieć ze to wskazuje na czujnik temp. płynu ale na VAG-u wskazania miałem dobre i nie wiem czy mimo wszystko go nie wymienić....
-
Wymieniłem ten cztero-pinowy przekaźnik (373) i nic to nie dało. Nie wiem co dalej robić. Pompkę paliwa mam prawie nową niedawno wymienioną, świece i przewody roczne NGK ale jak byly nowe to juz tak bylo, I-sonda lambda wymieniona, przepustnica powietrza przełożona, bezpieczniki wszystkie OK....
-
Witam. Też mam komplet dokładnie tych błędów jak w temacie. Wymieniłem już I sondę lambda, przełożyłem przepustnice powietrza od kolegi i dalej to samo- 1 poranny rozruch bez szans, 2-zakręcenie silnikiem i kolejne bez problemu. Patrzyłem wczoraj na ten przekaźnik styki wyglądały dobrze ale wymienilem i bez zmian
-
Dzisiaj odczytałem jeszcze błędy i trochę tego mam: 1. 16556 P0172 Wyważenie paliwa â system wzmocniony (bank 1) B 2. 17831 P1423 System wtrysku wtórnego powietrza (B1) â przepływ za słaby A 3. 16518 P0134 Obwód czujnika O2 â nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) A 4. 16514 P0130 Obwód czujnika O2 â usterka (bank1 czujnik 1) A 5. 16804 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności Co tu robić??? Błędy 16514 i16518 to I sonda lambda tak? Wymieniałem już ją i nie wiem czemu dalej to się pojawia. Pomóżcie
-
Sprawdzałem VAGiem czujnik i pokazuje wiarygodnie temperaturę. Ale mam za to błędy zarówno że mieszanka za bogata jak i za uboga...Po wykasowaniu błędów check znika na miesiąc lub dłużej lecz jego wyświetlanie nie wypływa na odpalanie auta. Dodatkowo mam błąd od pierwszej sondy lambda którą już wymieniłem na nową Boscha i ten błąd też wraca cały czas.