Seb
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Seb
- Urodziny 30.07.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
żukowo
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2006
-
Witam wszystkich Podejrzewam ze temat był ogarnięty juz pare razy , nic natomiast nie mogłem na forum znaleźć na ten temat ..... Zatem korzystając z wolnego ranka i odrobinie słońca ....... Mamy sedana podejrzewam ze w kombi będzie podobnie Zdejmujemy koło dostęp do dolnej śruby amortyzatora otrzymamy po odkręceniu wahacza przytrzymującego sprężynę ( 18mm ) Sprężyna wyjęta Odkręcamy wygłuszenie nadkola ( śruby t20 ) ja odkręciłem 7-8 sztuk i odchyliłem je aby uzyskać dostęp do mocowania górnej części 2 sruby 17mm i amortyzator mamy zdjęty Odkręcamy nakrętkę 16mm ( ja po 20 min kombinowania podszedłem do znajomego warsztatu gdzie odkręcili to pneumatykiem w ciagu 30s ) Nowy i zużyty na zdjęciu Składamy wszystko do kupy i juz ..... Czas wykonania ok 40-45 na stronę Pisze z tapa talk wiec jesli niezbyt uporządkowane to prosze aby moderator to troszkę poukładał [emoji2]
-
Panowie przepraszam jeszcze jedno pytanie . Okazało sie ze rns510 to właściwie rns 315 czy moge go założyć w moim 2006 b6? Aktualnie mam stara kolorowa nawigacje .
-
Ok dziękuje . Gdzie to można znaleźć ? Gostek od którego chce to kupić ma wszystkie papiery od niego itd ?
-
Panowie czy ja do rns'a 510 potrzebuje 4 cyfrowy pin ?
-
[Instrukcja] – Zamiana licznika B6 na CC (białe podświetlenie zegarów, biały FIS)
Seb odpowiedział Bimbasz → na temat → Poradniki i instrukcje
Znalazłem info o can gateaway . Czysto prawda ze do mojego 2006 moge najwyżej L założyć ? 3C0 907 530 E (2008) 3C0 907 530 F (2007) 3C0 907 530 G (2008) 3C0 907 530 H (2008) 3C0 907 530 J (2008) 3C0 907 530 K (2008) 3C0 907 530 L (2008) 3C0 907 530 M (2009) 3C0 907 530 N (2009) 3C0 907 530 P (2009) 3C0 907 530 Q (2010)