Skocz do zawartości

Jańco Wodnik

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jańco Wodnik

  • Urodziny 02.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Piter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Prezes-wybacz ale jestem Januszem i nawet nie wiem jakie mam dokładne oznaczenie silnika. Mechanik raczej jest kumaty-komputer pokazuje przeładowanie cały czas mimo przeczyszczenia turbiny i wymiany przepływomierza. Odpowiedz proszę na moje pytanie czy przy czyszczeniu turbiny fachowiec zawsze sprawdza wymienione przeze mnie rzeczy? Czy wadliwy pompowyrysk może być przyczyną notlaufów(czy jak im tam?)
  2. Witam. Mam podobny problem co autor wątku.Chodzi o silnik 1.9 tdi-silnik traci moc w czasie jazdy.Zapala się kontrolka EMISSION GARAGE.Raz jest dobrze,raz traci moc.Raz po ponownym uruchomieniu silnika jest dobrze,raz to nie pomaga.Powiem-szczerze że nie wiem,nie umiem i nie znam się.Nie będę sam nic sprawdzał.Ułatwię jednak forumowiczom wytypowanie przyczyny takiego stanu rzeczy: 1.Półtora roku temu została sprawdzona i wyczyszczona trubina-zakładamy że jest sprawna na 100% 2.Również półtora roku temu został wymieniony przepływomierz-jest sprawny na 100%. Zakaładamy że naprawy wykonywa łrenomowany mechanik,fachowiec i teraz kolejne moje pytania: 3.CZy jeżeli mechanik jest fachowcem to przy wymianie przepływomierza i czyszczeniu turbiny mógł olać takie rzeczy jak: -sprawdzenie zaworu n75(czy jak mu tam) -sprawdzenie przewodów podciśnieniowych -sprawdzenie gruszki i sztangi(czy jak im tam) Żeby jeszcze bardziej ułatwić zawężenie przyczyny usterki dodam że Jednen pompowtrysk kwalifikuje się już do wymiany-auto szarpie przy zapalaniu,zostało to wykryte przy podłączniu do komputera-czy niesprawny pompowtrysk może być przyczyną spadków mocy czy raczej nie? KOlejna sprawa-filtr DPF-Auto przez 90% czasu jeździ po mieście na krótkich dystansach-przebieg 160 tys(pewnie byl kręcony więc moży być i 210-220)-na desce nie pojawai się żadna kontrolka filtra.CZy zapchany filtr może być przyczyną spadków mocy? czy może jeżeli byłby zapchany to auto jeździłoby mułowato non-stop ? I ostatnia rzecz:problem mam od roku ale do tej pory....zlewałem temat dlaczego? -ten mechanik też go zlewa -jestem u neigo co miesiąc-dwa miesiące i usuwa mi ten błąd emission garage i przez kolejny miesiąc auto jeżdzi dobrze -kasowanie błędu trwa minutkę -robi to zawsze za darmo:roll Jednak sprawa mnie zaczyna już wkurzać.Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności