Skocz do zawartości

djrobo

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djrobo

  • Urodziny 16.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    rob
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ost

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. moge sie połączyć ELMem przez BT , próbowałem Car Scanner , ale nie poszło. jakiś inny program bedzie dobry do golfa?
  2. Witajcie. Mam podobny problem, po przekreceniu kluczyka silnik gasnie po sekundzie, a po czasie miga sprezynka. Natomiast kontrolka imobilizera wogole sie nie zapala, jakby jej nie bylo, a dotychczas zawsze migala 1-2 sekundy. Posiadam kluczyk bez immo, cos zostalo przeniesione do wnetrza stacyjki podobno. Jakies pomysly? Golf 4 tdi ?
  3. koledzy taki komplet na tył będzie ok? czy coś innego z TRW, ATE polecacie? http://allegro.pl/tarcze-klocki-trw-tyl-vw-passat-b6-b7-cc-eos-i6768110635.html
  4. hej. czy to będzie odpowiedni zestaw do paska B6 2010 CBAB 4motion vin - WVW ZZZ 3CZAE 195887 http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-vw-passat-b6-golf-v-vi-2-0-tdi-i6137784963.html rozumiem ze INA był produktem na pierwszy montaż? pasek powinien być 160/30 ?
  5. pany macie u mnie piwo. mkpolowi już chyba kiste by trzeba postawić bo wiele razy pomógł. dzięki!
  6. hehe dobre:) z pewnością rozumiesz o co mi chodziło:) liczyłem że jak dotknę ekranu w jakimś punkcie mapy to wyskoczy opcja "prowadź do tego punktu" czy coś podobnego. istnieje w ogóle taka możliwość ?
  7. mam problem -chcę zaznaczyć na ekranie (na mapie) palcem cel do którego ma mnie nawigacja zaprowadzić. czy w ogóle da się to zrobić?
  8. wg strony VW na obu płytach Polska jest tylko "częściowo". czy faktycznie na którejś jest mapa dokładniejsza, czy na obu jest taka sama?
  9. a czym się różnią ? nie mam problemów z rozładowywaniem aku dlatego też nie czuję potrzeby zmiany softu, jeśli różnic nie ma wielkich. mi w sumie brakuje w nawi tylko wyraźnego asystenta pasa ruchu. zakładając że pozostanę przy 4120, jaką instalkę powinienem ściągnąć - na samo cd czy na CD+SD? dzięki wielkie za pomoc! a swoją drogą to gdyby podkleić na pierwszej stronie opis softów i sposoby instalacji to by z 70% pytań było mniej:)
  10. witam, czy w RNS 510 D ( H41, 4120) da radę zainstalować mapę V13 prosto płyty, czy muszę instalować z płyty + SD? czy po instalacji map V13 istnieje ryzyko że akumulator się będzie rozładowywał, czy to ryzyko dotyczy tylko aktualizacji softu (której i tak robić nie chcę)
  11. EGR zostawiłeś czy zaślepiłeś? program robiłeś przy okazji wywalania DPF?
  12. W pomiarach wyszło 100gram popiołu. Chyba pozostaje mi wyciąć dziada...
  13. Wlasnie sprawdzilem poziom oleju - jest powyzej max, az do krawedzi tego plastyku na bagnecie. Rozumiem ze to przez przerywanie dopalania? Jutro dzwonie do serwisu bo sam tego nie ogarne. Tylko pytanie, czy powinni najpierw wypalic dpf a potem zmienic olej czy najpierw olej a potem wypalanie? I czy z takim poziomem wogole moge jezdzic? A moze podjechac gdzies zeby mi tego oleju odessali na ten czas? Do mojego serwisu mam 100km:/
  14. Klapki i soft zrobiony w Cinsofcie. Link http://forum.vw-passat.pl/threads/117815-CHIP-do-2-0tdi-CR-140?p=2368928&viewfull=1#post2368928 Wczesniej przez 2 lata byl gotowiec, teraz dopiero zestrojenie. Kurde stoje juz 40 min na placu bo obroty ciagle 1000 i smrodzi:/
  15. witam miesiąc temu z powodu awarii usunąłem klapki kolektora oraz wykonałem nowe strojenie (na 175KM/365Nm) . przy okazji tuner poinformował ze DPF może się częściej zapychać. no i się zaczęło... kilka dni temu podczas jazdy po mieście pojawiła się kontrolka DPF, wiec pojechałem przegonić auto . jechałem głównie na 4 biegu/3000obr. przy okazji wyprzedzanka doszedłem do 4500obr i wtedy buchnął z tyłu dym i zapaliła się kontrolka sprężynki:/ zawróciłem więc i prosto do mechanika na komputer. po wyłączeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolki zgasły. w komputerze sczytano błąd czujnika temperatury ukł. wydechowego- nieprawidłowa wartość. błąd skasowano. i tu ciekawostka - po tej akcji rura wydechowa stała sie wewnątrz biała! od tego czasu kontrolki się nie zapaliły, jednak po każdej jeździe widzę że silnik chce wypalac DPF - jałowo 1000obr i siwy smród z rury. dlatego wczoraj wybrałem się na autostrade. 40km zrobiłem z predkościa 190km/h a potem 80km z prędkością 90km/h (4bieg ok 2700obr) po tej przejażdżce obroty jałowe spadły do 900 a z rury zaczęło śmierdzieć normalnie jak z DPFa. jednak dziś po kilkunastu przejechanych kilometrach zauważyłem znowu 1000obr na jalowo i siwo z rury... czy to możliwe żeby DPF dalej się nie wypalił? czy to może być jakiś większy problem? niestety przez te kilka dni musiałem parę razy zgasić silnik mimo objawów wypalania DPF (1000obr), ale liczyłem na to że po tej jeździe autostrada będzie już spokój:( nie mam kabelka ani programu żeby sprawdzić parametry DPFa. chyba jutro znów pojadę na autostradę przegonić auto, czy istnieje jakiś sposób żeby wymusić wtedy wypalanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności