Skocz do zawartości

darus91

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darus91

  • Urodziny 18.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panowie sporo tematów prześledziłem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi ktora mnie by satysfakcjonowała , a mianowicie moj pacjent to passat B5 1.8T AEB jezdzacy aktualnie na oleju shell helix ultra racing 10w60 ( poprzedni wlasciciel rowniez stosowal ta oliwe) Sledzac roznorodne watki na forum nie znalazlem odpowiedzi , bo albo bylo olej ok albo olej tylko do katowania, zbliza sie moja wymiana oleju i czy pozostac przy 10w60 czy zejsc i zastosowac np Vavoline lub motul 5w40. Pierwsza cyferka mozemy sobie kombinowac z 10 na 5 bedzie ok (zwłaszcza zima) ale nie wiem czy druga jak mialem 60 czy moge zejsc na 40 i czy nic sie nie stanie ??
  2. Grucha sorki ze tak długo .... powtórzyłem logi tak jak napisałeś po dwie grupy : 002 + 007 http://vaglog.pl/log_239694.html 001+013 http://vaglog.pl/log_239693.html 025+099 http://vaglog.pl/log_239695.html I jak one wyglądają??
  3. koledzy bardzo wazne czy po tych logach: http://vaglog.pl/log_235109.html mozna stwierdzic czy samochód jest po mapie? Przepływka trochę zawyża porównywałem inne logi z seri różnica nie jest duza ... Ktos coś nabroił z mapa ?? ...Koledzy ja się na tym nie znam wiec bardzo proszę o poradę. Auto nie jedzie jak powinno ( nie ma zadnego szarpania ale samochod nie jedzie na 150 km .... na pierwszym biegu turbo pompuje od 4 tys i od razu kola boksuja na kolejnych biegach zalacza sie od okolo 3,5 i ciagnie tak sobie... a w mojej okolicy nie ma zadnego fachowca ktory znalby sie na tym silniku..
  4. koledzy na razie nie będe mial mozliwości zrobienia logów , ogolnie jest tak : na pierwszym biegu auto zaczyna rwac przy 4 tys , na pozostałych biegach autko jest mulowate , powyzej 3 tys troche czuc ta moc ale nie tak jak powinno byc.... PS. co to sa zapętlone wtryski ? Program jest zle dobrany do auta ? Na tych logach ktore podałem jestescie w stanie doradzic mi co mogłbym zrobic aby dojsc co jest dla autka...?
  5. Rzekomo poprzedni wlasciciel robil program na 190km , ale jesli autko mialoby faktycznie tyle kuca to bylby istny szatan a tak nie jest .... Jest mulowaty i jak dla mnie nie ma nawet 150km... koledzy co moglibyście mi doradzić , jaką ekspertyzę zrobić ?
  6. dodam jeszcze ze przy dodaniu gazu słychac trykanie , cykanie , po odpuszczeniu pedalu odglos milknie ... Jeszcze pytanko jak najszybciej i najlepiej sprawdzic dolot ?
  7. Czy jest ktos pomocny, aby pomóc odczytać poprawność parametrow logów ?
  8. http://vaglog.pl/log_235109.html
  9. Witam. Chciałbym poradzic się waszej opinji, a mianowicie jestem posiadaczem passata 1.8t AEB, autko w potocznym jezyku nie idzie na swoje 150km przy swojej masie calkowitej, slabo przyspiesza ... Logi robione byly na 3 biegu. Dodam ze auto nie widzialo nigdy LPG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności