piterek-23
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piterek-23
- Urodziny 08.03.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wołów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki. Mam właśnie ciśnienie 2.5 i zastanawiałem się czy takie jest OK i stąd pytanie - przy mniejszym jakoś źle mi się jeździło, a przy większym zaczynało wszytko się tłuc. Czy z dystansami auto powinno lepiej się prowadzić? Pytam ponieważ dziś zrobiłem trochę dłuższą trasę i dużo lepiej mi się teraz jeździ (auto stało się jakby dużo stabilniejsze) niż bez dystansów, ale nie wiem czy tak jest czy może to efekt placebo :D
-
Troszkę się bałem i zakupiłem dystanse: 5mm na przód i 20mm na tył. Auto dużo lepiej wygląda, ale jednak mogłem kupić 10mm i 25mm. No nic, w przyszłości będę już mądrzejszy o wiedzę: szerokość felgi, ET felgi czy ewentualnie jak dobrać dystans Wszystkim dziękuję za pomoc. Tak jeszcze przy okazji... na jakim ciśnieniu opon jeździć?
-
Jestem już po "pomiarach" i tak: - auto na letnich "balonach" - wszystkie koła mają ciśnienie 2.4 bar - pompowanie przed pomiarami - równy teren, parking - przyłożyłem listwę do Koła - zrobiłem pomiar między oponą, a zewnętrzną usługą błotnika 1. przód: lewa strona 18mm, prawa strona 18mm 2. tył: lewa strona 31mm, prawa strona 33mm Tak sobie gdybam... Jeżeli przy kołach letnich dam dystanse na przód 15mm i tył 25mm to będzie dobrze? Na zimę dałbym tylko dystanse 15mm na tył, a przód byłby bez dystansu.
-
-
Myślałem, że da się to jakoś teoretycznie obliczyć OK, zrobię pomiary i dam znać.
-
Jest tak ponieważ wzór felgi bardziej mi się podoba Dystanse 20mm na przód i tył? Nie będzie to zbyt dużo na standardowym zawieszeniu? Myślałem też aby dać mniejsze dystanse na przód, a większe na tył ponieważ wydaje mi się, że z tyłu koło jest bardziej schowane.
-
Hej, Wiem, że było sporo tematów o felgach, ale potrzebuję konkretów, a więc w telegraficznym skrócie: Posiadam dwa komplety kół: 1. lato - felgi: 16/6.5/ET49 - opony 205/55 2. zima - felgi 16/7/ET45 - opony 205/55 I teraz problemy są dwa: 1. tylne koła wyglądają jak w Citroenie - bardzo schowane w nadkole. Przód jeszcze wygląda jako tako. 2. W zeszłym roku rozwaliłem oponę i teraz nie wiem sam czy to ocierało o wachacz czy cos innego - na brzegu opony od wewnętrznej strony miałem wytarty rowek Do meritum... Jakie mogę założyć dystanse aby to poprawić i aby to miało "ręce i nogi"? Zawieszenie mam standardowe, bez żadnych ulepszeń. Dziękuję i pozdrawiam. Piotrek
-
OK, już sobie prawie ze wszystkim poradziłem, prawie po nie wiem jak zrobić zasilanie do centralki. Czy zasilanie mogę gdzieś "ukraść" ze skrzynki bezbiecznikow lub okolic? Czy muszę dać kabel do akumulatora? Centralkę dałem nad skrzynką bezpieczników. Z szybami też się udało, wykorzystałem dodatkowe kanały i działa to tak, że jak zamykam auto to szyby się zamykają. Otwieram auto z pilota, a jak chcę otworzyć okna to przytrzymuje chwilę dwa guziki.
-
Witam, Chciałbym dodać do swojego auta sterowanie zamknij/otwórz z pilota. Mój samochód: VW Passat B5 '97 kombi 1.9TDI Auto nie miało fabrycznego zdalnego sterowania, jest centralny zamek z kluczyka oraz zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzmanie) Autoalarm (został mi ze starego auta) RTX RANGER CS1B INSTRUKCJA PRODUCENTA No i teraz pytania: 1. czy można tego "cudaka" zamontować w Passacie? 2. czy uda się sterować szybami z pilota? 3. gdzie i jak się wpiąć do fabrycznej instalacji samochodu? Nie potrzebuje żadnych syren, alarmów, dziwnych funkcji. Przebuduję tylko zamykanie/otwieranie drzwi z pilota, sygnalizację kierunkowskazami, że otworzyłem/zamknąłem drzwi. Jeżeli uda się z szybami to będzie bajka Z góry dziękuję za pomoc. Piotrek