Skocz do zawartości

seboja

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O seboja

  • Urodziny 16.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ciechanów

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Jeszcze właśnie nie sprawdzałem regulatora ale szczotki wyglądają jeszcze ok, jest to zamiennik, oryginał mam w bagażniku ale tam szczotki kiepskie i nie zamienię ich po to jakoś nitowane jest(...). Żeby to było mazowieckie, okolice Ciechanowa, to bym pewnie skorzystał ale u nas chcą po 200(zł), jeszcze właśnie sprawdzę ten regulator, pojadę do elektryka i podmienię, jak nie pomoże to rozbiorę, jak nie złożę to albo oddam do regeneracji albo kupię drugi, nic nie tracę tylko zyskać mogę. Ja akurat mam boscha chyba a jaki problem jest ze śrubami ? PS. na necie widziałem coś takiego więc jak będę rozbierał to pewnie z tego skorzystam - - - - - aktualizacja - - - - - PS. Dzięki za schemacik, masz może do tego jeszcze listę nazw poszczególnych części ?
  2. a jaki jest koszt mostka prostowniczego ?
  3. a jak do tego mostka się dostać ?
  4. Witam Kupiłem ostatnio nowy akumulator(60A, prąd rozruchowy 600 a w rzeczywistości 700), ale powiedzieli mi że mam trochę przy małe ładowanie, w sklepie a potem jak zajechałem do elektryka. Otóż podczas uruchomionego silnika(bieg jałowy) jest 13.73, kiedy włączę światła 13.60. Dodatkowy objaw był taki że kontrolka ładowania się włączała, gdy dodałem lekko gazu, gasła(...), wieczorem/nocą, można zauważyć czasem jak światła lekko przygasają na wolnych obrotach, jak doda się gazu to jest normalnie, chociaż nie jest to jakoś bardzo zauważalne to jednak tak się dzieje. Podczas gdy wyczyściłem wszystkie kable/styki itp. problem z kontrolką można powiedzieć znikł, raz zdarzyło się od tamtego momentu że się zapaliła, ale ładowanie jak było takie jest, sprawdzane było przy akumulatorze na klemach. Dodatkowo wyjąłem szczotki no i ich końce były w kształcie takiej łezki ale uważam że były jeszcze wystarczająco długie, przynajmniej porównując do 2 starych regulatorów ze szczotkami. Jak myślicie co to może być ?. Auto: VW Passat B3 1.8 90km + klima
  5. a no dzięki, też mi się wydaje że to ten termostat cholera, bo gdyby to nie był termostat to przecież też by mi wywalało płyn, kiedy auto osiągnęło by ten sam pułap temperatury co z termostatem, w związku z tym musi być coś nie tak z tym nowym, pomimo iż się otwiera to moim zdaniem za słabo, jakoś wcześniej na wodzie jeździłem tym autem i było good... ostatnio powiem wam że golfa III złomowałem, tylko że i tam blachy były do niczego a tu wszystko jest eleganckie, to miałem ten sam problem, z tym że w Golfie to przewody chłodnicze były twarde jak skała, a samochodem mogłem dojechać do miasta w przeciwieństwie do passata w którym przewody są normalne a nie mogę pojechać z założonym termostatem do pobliskiej gminy oddalonej 3 km
  6. a jeśli jest błąd w podawaniu tego sygnału na sterownik silnika to jakie objawy ?
  7. a mam pytanie jeszcze co do czujników temperatury, chodzi mi o ten który jest przy króćcu wodnym i przy chłodnicy, jakie spełniają zadania ?
  8. Dodam że czujnik temperatury był zmieniany, bo wcześniej wskazywał cały czas 70^C a po zmianie normalne zakresy temperatur pokazywał, jednie dziwna sprawa, to zwiększona temperatura, puki jeszcze wszystko działało, nawet na starym termostacie, to z biegiem czasu na desce pokazywała się coraz większa temp. - - - - - aktualizacja - - - - - Ok, dzięki. Jak stwierdzą nawet że jest dobry to każę go zamienić w sklepie na ten o którym mówisz, bo gdyby była to uszczelka pod głowicą to przecież przy rozgrzanym silniku 100^C tak samo by mi wywalało ?
  9. Też tak myślę że to termostat, chociażby teraz, założyłem przed chwilą stary korek, rozgrzałem go do 90^C, no i wentylatory to już zauważyłem że przy 75^C się załączyły kręcić albo i wcześniej, wszystko sprawnie działa, przewody nie są twarde przy tej temp. 90^C, obłoków zza samochodu nie widać(...)
  10. Tak tak, termostat był wymieniany ale na chwilę obecną został oddany na reklamację i jeżdżę bez termostatu, układ jest odpowietrzony jak na tą chwilę, a kiedy problem się pojawił to był stary termostat jeszcze ale układ był również na 100% odpowietrzony. W chwili obecnej jak jeżdżę bez termostatu, może auto nie łapie tak szybko temp. ale po jakimś czasie osiąga prawidłową granicę i jest ok. I tak jak pisałem przy wyjętym termostacie wszystko jest sprawne(załącza się wentylator przy temperaturze mniej więcej 90^C nawet odrobinę mniej 87^C jak była mowa, po włożeniu nowego jak i pozostawieniu starego, chłodnica nie załączała się bo nie otwierał się termostat wog. bez względu na temp. ponieważ po osiągnięciu 100-110 ^C wywalało płyn zbiorniczkiem.
  11. Witam Nie powiem bo jestem poirytowany zaistniałą sytuacją, szczególnie kiedy zawieszenie zrobione jest na cacy pojawił się problem, pierwszy od 7 lat pobytu tego auta u nas w domu. Zacznę od samego początku. -Auto z rana pali ok -czasem jest tak że jakby nie chodziło na wszystkich garach, jakiś mikro przeciek który wygląda na dobrą sprawę na stary przeciek przy świecy po prawej stronie od samego końca, będąc skierowanym na wprost auta, przy aparacie zapłonowym -zauważalny jest biały dymek, ale przez tam pierwsze minuty, rzadko kiedy jak jest silnik rozgrzany(czasem czarny) to objawy przy zimnym silniku Jedziemy dalej(...) Kiedy silnik się rozgrzeje a zajmuje to mu 7(min) max 10(min) zaczyna dziać się dziwna rzecz, otóż przy osiągnięciu temp. 100-110^C, płyn ze zbiorniczka zaczyna parować, przewód dolny od chłodnicy jest chłodny, górny przewód jest ciepły a nawet gorący ale do 15 cm w odległości od bloku silnika. Mechanik stwierdził że to uszczelka, ja stwierdzam że termostat, ewentualnie jakieś przedmuchy może rzeczywiście ma ale wątpliwa sprawa(...) gdyż: -nie zauważyłem by mi pobierał płyn chłodniczy(w tej chwili wodę, bo nie zarobiłbym na płyn przy tym rozbieraniu) -masła nie widać pod korkiem oleju ani na bagnecie Po wyjęciu termostatu sprawa wygląda następująco, na biegu jałowym silnik rozgrzewa się tam do tych 87^C i załączają się wentylatory, chłodnicy nie sprawdzałem, ale dolny przewód jest logicznie rzecz biorąc ciepły(taki jak powinien być), termostat jeden jak i drugi się niby otwiera, sprawdzane w garnku na gazie zalane wodą(...) Dziś jak wlałem płyn do czyszczenia chłodnic to trochę widziałem jak na rozgrzanym silniku dymił na biało ale to nie było długo, dosłownie z 30 sek, następnie jeśli przegazowałem ale jeszcze na nierozgrzanym to leciusieńko pojawił się czarny dymek. Wymieniłem korek zbiorniczka płynu chłodzącego ale czy miało to jakiś wpływ nie wiem, sprawdzę jak będę jechał w dłuższą trasę, założę stary i zobaczę czy objawy będą takie same jak wcześniej bez założonego termostatu(...). Wczoraj jak jeździłem po mieście to temp. dochodziła do max. 105-110 ^C i już większej nie było, grzanie w aucie jest normalne po zdjęciu termostatu, bo jak był założony to wog. nie grzał nawet po osiągnięciu takich temp. z tym że osiągane były jak wyżej pisałem w krótkim czasie i uniemożliwiało to dalszą jazdę, a i dodam ze parownik zamarzał jadąc na gazie, na benzynie niby jeździł ale też z tymi objawami. Dodam że wcześniej jeździłem na płynie a od jakiś 2 m-c na wodzie, w sumie od czasu kiedy gaz założyłem. Tu pytanie ode mnie co można jeszcze sprawdzić ? - - - - - aktualizacja - - - - - a i dodam że sprawdzałem miernikiem CO2 kupionym na allegro i był taki zielonkawy kolor, ale nie żółty
  12. seboja

    Łożysko tył

    Cholera i wykrakałem te czopy, jeden u mnie był do wymiany, całkowicie zużyty, łożysko oczywiście też, no i żeby było ciekawiej to i bęben, i tu moje pytanie, od jakich samochodów będzie pasować taki bęben, do Passata 1.8 ABS 90km(...) bardzo bym was prosił o odpowiedź bo z rana jadę o 6.00 do miasta i wstąpię na szrot, a transport już załatwiony z siostrą. - - - - - aktualizacja - - - - - Czyżby to pasowało tylko od B3 i B4 ?
  13. seboja

    Łożysko tył

    a być może późno jest - - - - - aktualizacja - - - - - a tak na marginesie dzięki za ten schemacik od tych wężyków podciśnienia podłączyłem już to wszystko
  14. seboja

    Łożysko tył

    Z tego co wiem to te czopy wymienia się wprasowując je w belkę ? więc jak to sam robiłeś ?
  15. Dziękuję wam za poświęcony czas ! i ostatnie pytanie żeby podsumować to wszystko, jakie mogą być objawy niepoprawnego podłączenia tego układu podciśnienia klimy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności