Skocz do zawartości

krojcu

  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krojcu

  • Urodziny 08.04.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Tobiasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    polska

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. krojcu

    Pompa oleju

    Podpytałem się kolegę , który ma znajomości w ASO , potwierdzili że przy około 180-200 tyś. Zaczynają się problemy... raczej pasek nie pęka, ale zaczyna słychać pompę ( prawdopodobnie pasek się rozciąga.. nie wiem , to moja opinia )
  2. Chyba 1.6 I 2.0 wydaję mi się że są podobne . Więc nasatwnik będzie też w 1.6 TDI
  3. 270 zł to czujnik elektromagnetyczne, jeśli chodzi o sam nasatwnik to już jakieś 250€ . Pytanie teraz co trzeba wymieniać.
  4. Witam .Czy zastanawiał się ktoś , albo dopytywał w ASO jak wygląda serwis pompy oleju ? Bo przeglondajac ETKE , zobaczyłem że nasze pompy oleju mają pasek zębaty. Znając życie tu też będą problemu z pompami . ? Sorki , już się poprawiam . Znalazłem ciekawy blog , może kogoś zainteresować. http://warsztatvw.blogspot.com/2019/05/20-tdi-naped-rozrzadu-paskiem-zebatym.html?m=1
  5. Raczej nie, chodź nie powinno się nic stać ...Ale jeśli dolejesz trochę wody destykowanej to będzie dobrze .
  6. Witam , nie chciałem zakładać nowego tematu to piszę tutaj. Mam problem z rozpoznawaniem znaków..tzn. że czasem pokazuje prędkości autostradowe we wioskach to jedno, lecz rzadko się zdarza i jakoś to funkcjonuje , ale mam błąd (brak nastawów podstawowych ) ktory jest nie możliwy do usunięcia. Może ktoś coś doradzi ?
  7. Tak , to jest ten warto było jeszcze kontakt sprayem popryskać wtyczkę dla pewności .
  8. żaden problem , jak ściągniesz pokrywę silnika , będzie centralnie w na środku pokrywy zaworów P.S mam ten sam problem teraz , dokładnie te same objawy i błędy .wymieniam już ten czujnik ze 3 miesiące ,ale nigdy nie umiem dotrzeć do ASO po nowy .
  9. Potwierdzam, mieszkając tutaj w DE . Korki , wypadki i ludzi jadących pod prąd na autostradzie pokazuje bez problemu . Jeśli się kliknie , żeby rozwinąć informacje to informatorem jest stacja radiową.
  10. 01] [04]->grupa 035->[idź!]->[ON/OFF/Dalej] Najlepiej niech pompuje przez 1 min [Gotowe, Wróc] Takie coś znalazłem na Internecie , czy to jest tak procedura odpowietrzenia? Czy tylko włączenie pompy elektrycznej w baku?
  11. A zna ktoś tą procedurę? Nie jest problemem wygooglować, ale czy do wszystkich aut stosuje się tą samą procedurę.
  12. Ktoś już wymieniał filtr paliwa , i zna procedurę odpowietrzenia układu ? Bo słyszałem że te nowy pompy CP04 (chyba się tak nazywają ) lubią się przycierać , jeśli nie zastosowało się procedury odpowietrzenia układu paliwowego . Czy zna ktoś jakiś inny sposób niż KTS Boscha ? Da się to ogarnąć z OBD Eleven ?
  13. Hmm . U mnie po wymianie rozrządu i oleju problem się zmniejszył. Po długim postoju , jak do tej pory zapalił ciężej .tzn , kręcił dłużej ,ale nie jak zapowietrzony...tylko parę obrotów dłużej. A jeśli chodzi o błędy..to według obd eleven , to był czujnik wałka . Zaś po skasowania błędów , i odczytania błędów w trakcie wymiany rozrządu było coś z DPF ( maszyna diagnostyczna BOSCH wydruk mam gdzieś leżeć)
  14. Witam czy ktoś zna regulator faz rorzadu do 2.0 tdi ? Który niebu jest odpowiedzialny za złe odpalanie silnika. Szukałem już w ETCE , ale nie wiem nawet jak to wygląda...
  15. W końcu udało mi się sprawdzić błędy (sorry że tak długo przeprowadzka) ,faktycznie mam błąd czujnika wałka rozrządu . Wiadomo ile taki nastawnik kosztuje ? Ma ktoś jakieś numery ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności