Skocz do zawartości

gara

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gara

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lublin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, miałem podobny problem jak autor tematu: brak prądu na silniczku hamulca ręcznego (widoczne po podpięciu komputera) = samochód nie zaciąga lewego hamulca postojowego. Pacjent: Passat B6 2005 r. Problem rozwiązałem i opisuje jak to zrobić. 1. Po pierwsze - wyjąć silniczek - procedura bardzo prosta bo wystarczy odkręcić dwie śruby Torx 30 oraz odłączyć kostkę elektryczną. 2. Po drugie - sprawdzić czy silniczek jest sprawny: a) podpiąć na krótko pod akumulator (jak kręci w obie strony to OK), b) sprawdzić czy obudowa silniczka jest pęknięta można zaspawać plastik lutownicą lub skleić mocnym klejem elastycznym, c) przeczyścić silniczek (ja wypłukałem go naftą), 2. Po trzecie (bardzo ważne) zaciągnąć ręczny naciskając przycisk hamulca ręcznego - jedno z kół zahamuje. Drugie z kół należy zahamować ręcznie poprzez dokręcenie śruby Torx w osi silniczka. 3. Po czwarte - na wyłączonym zapłonie 3 razy naciskamy przycisk hamulca ręcznego - wtedy go zresetuje. 4. Po piąte - zakładamy z powrotem silniczek na miejsce przykręcając go dwoma Torxami 30. 5. Po szóste - przyciskamy klawisz hamulca ręcznego. Hamulec powinien już działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności