Skocz do zawartości

Slawioster

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Slawioster

  • Urodziny 09.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KWIDZYN

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam również mam problem z swiatłami cofania tyle ze w skrzyni automatycznej 4 biegowej , miał ktoś podobny problem ? szukam ale opisywane są skrzynie manualne a w automacie chyba jest to jakoś inaczej rozwiązane
  2. To i ja odgrzeję kotleta Czy błąd 18027 - przekaźnik świec żarowych-przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem - Błąd sporadyczny może powodować czujnik temperatury ? Dodam że kiedy zrobiło się koło - 1 odpala za drugim razem i przez chwilę telepie silnikiem , dodatkowo kiedy nagrzeję się dobrze załącza się wentylator od klimy dość często . Przy nagrzanym silniku na vag-u pokazuję temp 88-89 stopni , sprawdzę jeszcze jutro rano przed odpaleniem jaką temp pokazuje na vag Czy faktycznie może to być wina przekaźnika świec ? Dziś rano przed uruchomieniem sprawdziłem temp na vag pokazywało 1.8 przy temp otoczenia 1 stopień
  3. No właśnie dziś odłączyłem wiatrak ten od klimy bo cały czas mi chodził i znowu jazda po mieście dobre 20 minut i max temperatura jaką udało mi się osiągnąć to 81 stopni więc na pewno termostat out i czujnik temperatury przez który wariuje wiatrak
  4. Właśnie nie wiem czy to czujnik czy termostat, na wskaźniku pokazywało blisko 90 stopni, na zewnątrz temperatura 19 stopni, przejechałem dobre 10 km więc powinien temperaturę już złapać
  5. Witam pierwszy raz robię takie coś więc proszę o wyrozumiałość , mógłby ktoś rzucić okiem na te logi wydaję mi się że auto się nie dogrzewa co wiąże się ze sporym spalaniem http://vaglog.pl/log_265297.html
  6. Witam też mnie trapi dość wysokie spalanie, niby w trasie spala około 7 ltr ale już po mieście ( bez większych korków) spalanie sięga 11 ltr .Myślę że nawet jak na automat to dużo , pompki były sprawdzane i ustawiane , wydaję mi się ,że mam problem z czujnikiem temperatury przestał mi pokazywać temperaturę , założyłem używkę teraz wskazanie jest ok ale załącza mi wentylator ten od klimy ( klima jest na eco) a wentyl pracuje . Może to być przyczyna takiego spalania , mam interfejs ale program polski vag nie pokazuje chyba temperatury
  7. Podepnę się do pytania dziś zauważyłem że mimo wyłączonej klimy załącza się wiatrak elektryczny po rozgrzaniu silnika, zmieniałem dziś czujnik temperatury bo wskaźnik stał na zero ,teraz pokazuję temp tak jak powinno ale ten wentylator dziwi mnie że się załącza
  8. U mnie czyszczenie soczewki w MCD nie pomogło , nie chciałbym wyrzucać tego radia , wie ktoś może jaki model zmieniarki pasuję do MCD
  9. Więc pompki są już po zabiegu , na szczęście obyło się bez większych wydatków , na trzech sztukach wymienili mocowanie sprężyny, nowe oringi plus sprawdzenie 4 sztuk, regulacja razem 660 zł . Zobaczę jak się będą sprawować po zamontowaniu Ogólnie zakład robi bardzo dobre wrażenie,mówią jak jest , co trzeba wymienic co nie , nie naciągają na niepotrzebne koszty
  10. Witam ogrzeję trochę temat : Mechanik robi mi UPG i wyciągając pompki stwierdził ,że w jednej jest tak jakby zapadnięta sprężyna, mam zamiar zawieść pompki do Wojenkowskiego w Iławie tylko nie wiem czy tą jedną czy wszystkie, nie chcę ,żeby mnie ktoś naciągnął na nie potrzebne koszty, auto przed rozebraniem pracowało prawidłowo.Jest sens zawozić wszystkie i macie jakieś doświadczenie z wyżej wymienionym serwisem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności