Jump to content

Simon19

  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Simon19

  • Birthday 07/18/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. znaczy , że VCDS wykrył błąd ale kodu tego błedu nie ma w swoich bibliotekach. Podjedź do serwisu lub podepnij pod coś bardziej profesjonalnego
  2. Czy myślisz ,że zadałbym pytanie aby otrzymać taką odpowiedź. Każdy wpadłby na tak genialny pomysł aby kupić org. znmieniarkę na alledrogo itd. Chodzi o to, że te zmieniarki mają różne zakończenia kabla i trzeba wiedzieć który jest odpowiedni do rns510. Ja nie bardzo wiem gdzie podłączyć się zmieniarka pod rnsa dlatego pytam czy to możliwe. W google nie znalazłem niczego plug and play i dlatego pytam o sprawdzone rozwiązanie, a najlepiej jakiś opis lub manual.
  3. żądanie żony, bo jak nie to mam wstawić rcdeka, navi jeśli już potrzebuje użyć to używa telefonu, a na te płyty się tak upiera....
  4. Witam, czy ktoś wie i może opisać krok po kroku jak podłączyć zmieniarkę CD do RNS 510. Czy to jest możliwe? Zmieniarki jeszcze nie posiadam więc wszelkie sugestie mile widziane. Chodzi mi tylko o sprawdzone rozwiązania bez gdybania.
  5. te z et 40 to rozsądniejszy wybór niż et35, a jeśli wybierzesz et 45 to najwyżek poratujesz się dystansami. Musisz też pomyśleć o obniżeniu zawieszenia ok -30 mm bo będzie, jak to piszą, " koza"..
  6. Ja po zeszłym sezonie na 235/40 R18 et42 (koya wheels) stwierdziłem, że więcej nie poświęcę komfortu jazdy na rzecz wyglądu. Po pewnym czasie od założenia 18tek nawet się przyzwyczaiłem do tego jak się jeździ. Tak się złożyło, że żona potrzebowała duży bagażnik na 2 dni i się autami zamieniliśmy- jej reakcja nigdy więcej! Gdy przyszedł czas na założenie zimowek ( 205/55 r16- standard) dopiero odczułem, że faktycznie auto jeździ o wiele przyjemniej, nie tłucze się na gdyńskim bruku i licznych koleinach. Następnie był okres bicia się z myślami i zapadła decyzja powrotu do dużego profilu. Mój wniosek jest taki, że w waszych miastach drogi są gładkie, a ja u siebie następnego sezonu na 18kach nie dam rady ( amory / sprężyna reg. -20 tys km temu, wahacze góra /dół ori- 5 tys temu). Przymierzam się nawet do 215/55 r 17 et40 - takie jak w b8 - wnioski będą na wiosnę ..
  7. po 3 godzinach nowe silniczki TRW na tyle siedzą ( demontaż, czyszczenie zacisków, montaż ) elektryczny działa jak nowy!
  8. sorki - - - - - aktualizacja - - - - - swoją drogą to tylko wybieraka nie wymieniłeś, a przynajmniej tak wynika z postu
  9. a może te PUK występuje tez przy hamowaniu? zwróć na to uwagę
  10. Komputer odłączył zasilanie na jeden z silniczków ponieważ odczytał zbyt duży opór- jeśli świeci pomarańczowe P a auto jeździ znaczy, że problem wystąpił z zaciągnięciem ( Twoje szczęście, że nie z odpuszczeniem). Jeśli po próbie zaciągnięcia ręcznego ( w temp. plusowej- ab wykluczyć przymarznięcie klocków), kontrolka nadal się świeci to pozostaje regeneracja silniczka lub jego wymiana. Komputerem sprawdzić trzeba tylko o które koło chodzi lub wymienić oba, bo drugi też będzie już na wykończeniu.
  11. Jeżeli nie ma wyraźnego luzu na górnym zawiasie to wystarczy poluzować śrubę zawiasu górnego w drzwiach i po delikatnym ich podciągnięciu śrubę dokręcić- otwór w zawiasie to oczko owalne do regulacji fabrycznej drzwi. Udanej zabawy
  12. Nadal chcesz ją przetłumaczyć ?
  13. Założony nowy włącznik od golfa VII ( białe podświetlenie) .
  14. Urlop mam , ale przymierzam się do zmiany auta i dlatego uważnie czytam , szczególnie o B8. W zeszły weekend byłem na jeździe i szczerze powiem, że zawieszenia tylnego nie słyszałem. Starałem się przejechać kilka progów, jeździć po kostce brukowej jak i wzdłużnych nierównościach. Na pytanie o problem z zawiasem usłyszałem zdawkowe nic na ten temat nie wiem
  15. Jak masz już przekodowane światła to połowa sukcesu. Jeśli chodzi o drl od Fabii RS to przekładasz ich tylną część do klosza swojego halogenu- pasuje plug&play bez przerabiania. Potrzebujesz do tego wtyczki od skody wraz z pinami. Te halogeny mają homologację na odbłyśniku więc wszystko zgodnie z prawem! Potrzebne są jeszcze filtry/ oporniki- najlepiej takie gotowe pod HB4 ( 8 ohm 50Wat). Wtyk od HB4 wymieniasz na ten od skody i nie ma druciarstwa. Halogeny skody mają trzy piny. Srodkowy to masa.Ten od "owalnej" strony to dzienne a ten od "kwadratowej" to pozycje. Oczywiście wtyczkę robisz na masę i dzienne. To wszystko - 40 min grzebania nawet dla amatora. PS Dla bardziej ambitnych, zamiast oporników 8 Ohm można przelutować opory w bordnetz- jest na forum wszystko na ten temat. PS 2 Widocznośc bdb. Świecą tak mocno jak drl w nowych autach. W końcu to Hella.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy