Skocz do zawartości

ANDRIUBIKER

  • Zawartość

    666
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ANDRIUBIKER

  • Urodziny 15.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelenia Góra

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

429 wyświetleń profilu
  1. Numer części przegubów zewnetrznych

    Etka jest online i nie trzeba jej instalowac, wpisz w googla etka online i sobie sam numery posprawdzaj
  2. Nadwozie

    Mozna, surowe groty plastikowe sa na allegro, a doszlifowanie u kazdego dorabiacza kluczy
  3. Wymiana zegarka analogowego VW Passat B7

    Prawy dekor miewa na srodku jedna srubke przykrecona od tylu, zeby ja odkrecic trzeba wyjac schowek, wiec jakby trzymalo srodkiem i nie chcialo puscic to nie szarp, tylko najpierw jeden wkret do wykrecenia
  4. diesel [Wymiana oleju] Koszt

    Korek trzeba kupic nowy, a filtr mozna zalac olejem ale nie ma takiej koniecznosci, po to uruchamiasz silnik zeby wszedzie zaciagnelo gdzie potrzeba, porownanie do zalewania filtra paliwa malo trafione, paliwo sie zalewa aby uniknac zapowietrzenia ukladu(choc przy elektrycznej pompie paliwa jakie sa w tdi tez nie jest to mega konieczne), a przy oleju jak ktos chce sie bawic to mozna tylko po co
  5. No tego zdjecia nie wkleiles, wiec trudno bylo inaczej zrozumiec wobec tego to calkiem funkcjonalny pomysl, wiec faktycznie, chodzi o podlaczenie szeregowo, rownolegle... pokombinuj i zadziala, po prostu zarowki dostaja 6 zamiast 12 volt
  6. b7 Wymiana panelu przycisków - aby mieć wszystkie

    Musisz na tym panelu znalezc odpowiadajace piny za ten konkretnie przycisk i w kostke od instalacji podlaczyc ten pilot od bramy pod te wlasnie piny, zakladajac ze fizycznie sam przycisk w pustym miejscu jest, bo nie zawsze, czasem pod przyciskiem i pod blokada skoku fizycznie na plytce drukowanej nie samego microstyku i scalakow od niego A sam panel sie elegancko rozklada na czesci pierwsze po wyjeciu, wiec nie trzeba od gory nic szarpac by nie porysowac, wyjmij panel, rozepnij go na pol, wyjmij blokade skoku spod pustego przycisku, sprawdz od razu czy pod przyciskiem sa diody led i microstyk, jak sa to znajdz na dole plytki ktore piny sa od tego przycisku, pozniej tylko dolozyc pilot pod kostke od instalacji (powinny byc w niej puste miejsca na ten wlasnie niewykorzystany guzik)
  7. A jaki jeszcze inny dowod potrzebujesz od takich jakie istnieja? Podalem kilka, chocby passat b7 z xenonem swiatla drl ma przy samej krawedzi auta, a powinno byc 40cm od niego, sposob siwecenia drl chocby w mercedesie nowym e, po zapaleniu swiatel mijania lub pozycyjnych drl swieca nadal i to z dokladnie taka sama intensywnoscia jak normalnie,sprzeczne jest to z przepisami odnosnie drl, takich przykladow jest setki, produzent pomimo specyficznych rozwiazan niezgodnych jak widac z przepisami golnymi dostaje homologacje na dopuszczenie auta do ruchu... mozesz nadal byc niewierny tomasz jakos mi to bez roznicy, ale wez sobie miarke w reke i zmierz kilka wspolczesnych aut czy sie wszystko zgadza z wklejonym przeze mnie schematem, ktory okresla przepisy u nas obowiazujace, dalej juz szkoda sie rozpisywac, bo walkowac nascie razy to samo jest bez sensu, kazdy chyba widzi jakie rozwiazania jezdza po naszych drogach
  8. Jak widac nie przeczytales ze zrozumieniem co zostalo przeze mnie napisane, wiec przecztaj raz jeszcze i raz jeszcze i jak trzeba az do skutku by zrozumiec co z tego ze homologacja jest na lampe jako calosc skoro umieszczone w niej swiatla drl nie sa zgodne z przepisami odnosnie umiejscowienia swiatel drl... ale auto zanim zostaje dopuszczone do ruchu dostaje homologacje i nikt nie wspomnial o zadnych lapowkach tylko jest to traktowane jako specyficzne rozwiazanie danego modelu, ale to nie pozwala w innym samochodzie stosowac tego rozwiazania, po to sa przepisy odnosnie poszczegolnych swiatel... najlepszym przykladem sa pasy bezpieczenstwa, maluch ich z tylu np nie ma i nikt nie wymaga aby je dokladac, bo homologacja pojazdu nie przewidziala takiego rozwiazania, owszem przepisy odnosnie pasow bezpieczenstwa weszly w zycie pozniej niz homologacja malucha, ale nikt nie nakaze zapinania pasow ktorych nie ma
  9. Nie przepis jest przepis, bo jak juz pisalem jesli auto jest w cos fabrycznie wyposazone to dostaje homologacje na caly samochod, nawet jak ma cos niezgodnee z przepisami ogolnymi, przykladem moga byc chocby lampki obrysowe boczne w volvo, ale samochod dostaje homologacje przed wprowadzeniem na rynek na cale auto wraz z jego specyficznymi rozwiazaniami, co nie oznacza ze potem do wszystkich innych samochodow mozna dane rozwiazanie zastosowac.. a przepisy o rozmieszczeniu drl sa dla tych co auto doposazaja w takie swiatla.. wiele jest wyjatkow( chocby taki ze drl maja gasnac po zapaleniu pozycyjnych i mijania, a jak wiemy sporo nowych aut ma drl jakby na stale,chocby mercedesy, nastepny z naszego podworka np b7 z xenonami ma drl w reflektorze, na bank jest mniej od krawedzi auta niz 40cm, a wiele ma jeszcze blizej krawedzi,niemal na blotniku,czy kolejny przyklad kierunkowskazy co przechodza od srodka na zewnatrz, zgodnie z przpisami to jest niezgodne, ale samochody dostaja na to homologacje i jak maja od nowosci to maja i jest ok) Nie od 20-u tylko od 25-ciu
  10. Tak, ale tu jest inna sprawa, bo te auta maja je fabrycznie i dostaly homologacje na caly samochod a w tym i na takie umiejscowienie drl, (niektore samochody maja je w miejscach kompletnie nie pasujacych do schematu, ale jesli fabrycznie dostaly homologacje to jest ok, natomiast dokladajac samemu swiatla poza homologacja samochodu juz powinny one byc zgodnie z przepisami ogolnymi rozmieszczone
  11. Ale tego to ja nie kwestionuje jesli tzw legalne lampy beda w miejscu halogenow ( no tu jedynie kwestia cze miejsca po halogenach spelniaja kryteria odnosnie umiejscowienia swiadel dziennych w samochodzie, w wiekszosci przypadkow sa w odpowiednim miejscu choc nie zawsze) to oczywiscie jak najbardziej w zgodzie z wszelkimi przepisami moga byc swiatla drl w miejscu halogenow
  12. No niestety to nie jest prawda, owszem halogeny przeciwgielne nie sa obowiazkowym wyposazeniem, ale jesli sa zamontowane w samochodzie to musza byc sprawne i dzialac zgodnie z homologacja i przeznaczeniem, tak wiec jesli nie sa obowiazkowe to mozna je calkiem usunac z samochodu, ale jesli sa zamontowane to jak wyzej, nie moga byc zamontowane i np nie podlaczone wcale, tak samo nie moga byc uzywane niezgodnie z homologacja czyli np jak niektorzy jezdza na nich w dzien myslac ze maja swiatla do jazdy dziennej
  13. Brak tabliczki znamionowej(naklejki)Passat b6

    O tabliczce to znalezli przepis, ale juz o tym ze gasnica nawet nowa musi miec powtarzany przeglad to nie, strazaka zapytaj to Ci wyjasni co ile trzeba legalizowac gasnice Jedyna niescislosc jaka podalem to czas legalizacji gasnicy, mainowicie pol roku jest dla pojazdow adr a w osobowce zaleznie od typy gasnicy od 1,5-2 lat, policjant na szczescie moze sprawdzic jedynie czy gasnica jest czy nie, ale juz dignosta ma prawo nie podbic przegladu jesli gasnica nie ma legalizacji
  14. Brak tabliczki znamionowej(naklejki)Passat b6

    A gdzie ja napisalem choc slowem ze nie nalezy przestrzegac przepisow, albo ze trzeba jezdzic bez tabliczki znamionowej, odnioslem sie jedynie do jakiegos nadgorliwca i kolejnego pseudo legalisty, i uzywanie swiatel niezgodnych z przepisami albo stan techniczny taki ze rdza sie za zlomem sypie ma realny wplyw na bezpieczenstwo innych uzytkownikow, a skoro ktos legalnie nabyl pojazd a tabliczka sie zniszczyla to kto na tym niby ucierpi, wiec diagnosta ktory sie takiej pierdy czepia a nie widzi spruchnialych zlomow i podbija im przeglad jest kim niby? I taka miala byc konkluzja, ale zawsze sie znajdzie jakis mundry, co sam lamie przepisy nagminnie ale innym mala pierde wypomni, ja jestem za tym aby wszyscy byli mega przepisowi, tylko ze jak sie przymyka oczy na powazne uchybienia czyt nielegalne oswietlenie, sklejane z kilku aut zlomy, to dlaczego ma sie o jakas pierde typu tabliczkakruszyc kopie....i tez uwazam temat za zamkniety. Po pierwsze interpunkcja to nie ortografia, po kolejne jak pisze z komputera to i z ortografia i z interpunkcja, a jak z telefony to jak widac i bez polskich znakow i bez interpunkcji przesadnej, polonista powinien sie wykazac na tyle inteligencja, aby sie domyslec, pomijajac fakt ze instrukcje obslugi to sa potrzebne wlasnie tym co nie wiedza do czego srubokret sluzy, a skoro ktos posiada prawo jazdy i wiele innych uprawnien to najpewniej przepisy kodeksu zna takze, tu tez proste zadanie logiczne do rozwiazania
  15. Nikt nie mial takiego problemu, bo nie znam nikogo co zaklada dwa rodzaje podswietlenia lusterek w zaslonkach na raz ( pomijajac juz sprawe estetyki, to po co?? ) oswietlenie nowszego typu z lampkami w podsufitowce wraz z zarowkami led, dzialaja o niebo lepiej niz starszy type, a dwa na raz jak widac
×