Skocz do zawartości

ANDRIUBIKER

  • Zawartość

    406
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ANDRIUBIKER

  • Urodziny 15.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelenia Góra

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

255 wyświetleń profilu
  1. Popielniczka w B6 - demontaz i podswietlenie

    chyba zależnie od rocznika bo w b7 z 2014-ego końcówka są te żaróweczki ledowe już fabrycznie, więc nie ma po co zmieniać, bo się nie przepalają a samo wyjęcie popielniczki do wymiany żarówki, to banał roboty na 10 minut
  2. Wężyk płynu spryskiwaczy tylnej wycieraczki.

    sam wężyk jest dostępny w aso , kupuje się go na metry, metr coś koło 30pln, złączki nowe także są w aso dostępne, kpl coś koło 25pln, nie pamiętam dokładnie, owszem jest upierdliwe wymienienie tego wężyka, ale w zależności w którym miejscu pękł, choć ja się spotkałem jedynie z pęknięciem w gumie/peszlu przy zawiasie klapy, więcej nie ma gdzie pęknąć, chyba ,że ktoś auto zostawił na tydzień na mrozie arktycznym z letnim płynem a nowy wężyk oryginalny, jest wbrew pozorom bardzo mocny...w zasadzie zazwyczaj niszczy go zamarznięcie letniego płynu i jednoczesne w tedy otwieranie klapy, wtedy pęka najczeęściej, pierwsza złączka oryginalnie jest w okolicy prawego głośniczka od parktronika, więc najlepiej odcinek wymienić w całości, ten od klapy
  3. żeby wymienić tą gumę trzeba zdjąć tapicerkę, wyjąć szybę i odkręcić całą blachę z mechanizmem od szyby( po wcześniejszym zdemontowaniu zamka i klamki)nie ma lekko, i guma jest nieco inaczej skonstruowana wewnątrz drzwi, tam idzie dodatkowo taki plastikowy zatrzask, który wpina się w oczka przy gumie, plus cała instalacja jest szczelnie taśmą flokowaną zaizolowana i przymocowana to gumy, nie wyciągnie się przewodów ani całej wiązki , bez rozbebeszenia wszystkiego
  4. ja u siebie zrobiłem aktualizację, bo nie miałem wyjścia, w trakcie gwarancji niestety robią to obligatoryjnie i ważne aby mieć wlepkę w bagażniku, ( ważne jak się sporo jeździ np po Austrii), niemniej jednak pojechałem jak już miałem ustalony termin w v-techu, tak więc po aktualizacji w aso jeździłem może ze 2 tyg max, niby nic się nie zmieniło, ale faktycznie dpf wypalał częściej i dłużej i wkurzające było czekanie zanim się zgasi silnik, po zaczipowaniu w v-techu, pomijając oczywiście przyrosty mocy i momentu, w gratisie dostałem wypalanie dpf, jak po wyjeździe z salonu, mniej więcej co 1000-1200km, jeśli jeżdżę głownie po mieście, jeśli głównie trasy, to nawet nie wiem ,że wypalanie się odbywało i dodatkowo, wiem kiedy dpf się wypali, program, v-techa napisany tak,że po wypaleniu obroty samoczynnie wracają do jałowych ewidentnie widać ,że koniec wypalania aha i ta strumienica czy prostownica powietrza( , różnie na to mówią ).. faktycznie znacząco poprawia przepływ powietrza przy przepływomierzu, choć na logikę powinna ta rurka z sitkiem ograniczać przepływ, sami panowie z v-techu byli zaskoczeni, bo mój jako pierwszy robili z tym ustrojstwem, przyrosty przy podobnej mapie były lepsze itd...to oczywiście ich zdanie nie moje, ja nie mam jak sprawdzić
  5. w 2.0 nie jest podobnie, bo w 2.0 nie montuje się tzw prostownicy powietrza, w 2.0 jedynie oprogramowanie, które wkurza chyba każdego, o ile nie zmieni sobie czegoś na czip
  6. [B6 2.0 CBAB] Odpalanie bez trzymania kluczyka

    to jest wraz z ss, u mnie jest i wciskam guzik koło lewarka i reszta się sama dzieje
  7. fabryczny alarm w passacie

    piszesz o b5 , a temat jest o b7, nieco różnica
  8. fabryczny alarm w passacie

    u mnie wyraźnie i głośno sygnalizuje , otwarcie i zamknięcie auta, poprzez syrenę... chyba zależy od egzemplarza, choc służbowa nowa skoda fabia jest znacznie głośniejsza
  9. B7 z USA brak kluczyków

    tak dokładnie mqb, modelowo 2014
  10. B7 z USA brak kluczyków

    Major a podepnę się nieco, pytanie do Ciebie strikte ale w temacie , choć auto nieco inne, jesteś w stanie zakodować ponownie oryginalne kluczyki od auta z usa , dokładnie a3 sedan 2013 rok, były zakodowane prawidłowo, ale została wyczyszczona w aucie pamięć kluczyków, odpala normalnie tylko nie działa pilot do centralnego ( w audi takie som mondre ,że wystarczy 5 razy kliknąć guzikiem od centralnego w kabinie i się czyści pamięć kluczyków) a i w sumie jest passat b7 usa, przynajmniej potocznie tak zwane,owszem jest to przerośnięta jetta, tak przerośnięta ,że większa od b7 eu, ale generalnie to niby passat b7 tyle że nie 3C... a A3...
  11. zasilanie w gnieździe zapalniczki

    doookładnie ja w kabinie mam wszystkie gniazda zapalniczki po stacyjce, a w bagażniku przełożyłem na stałe
  12. zasilanie w gnieździe zapalniczki

    bo temat napisany w dziale dla b6i b7, a pytanie dotyczy b5? w b6 i b7 na bank nie jest to fabryczne, a w b5 moze i tak, nie wiem, nie znam
  13. zasilanie w gnieździe zapalniczki

    możliwe ze nie jest tam oryginalnie, tylko dolozona zapalniczka i wtedy zasilanie wziete z innego miejsca niz fabrycznie, ja u siebie w bagazniku zmienialem z kolei wlasnie zasilanie, aby bylo stale, tak wiec jedyne co mozesz zrobic, to ustalic skad ta tylna zapalniczka dostaje zasilanie, czy z fabrycznej instalacji czy z jakiejs dolozonej, jak to ustalisz to mozna dalej szukac ( etdy ktos najpewniej zmienil miejsce wpiecia w skrzynce z bezpiecznikami po lewej), choc akurat jedno gniazdo dobrze miec w razie co ze stalym zasilaniem, chocby po to by moc ladowac komorke po wyjsciu z auta
  14. podłokietnik fabryczny

    Srubek to zbyt wiele nie ma, musisz wyjac popielniczke I ramke wokol lewarka, tam sa dwie drubki, z tylu zdjac nawiew I na dole sa dwie nakretki, zdjac przednie boczne oslony(przykrecone po jednej srubce) I tam jeszcze po jednej srubce plus po jednej z boku tunelu za fotelami przednimi I tyle, porozpinac wtyczki I co tam masz I tunel do gory I do tylu
  15. Przyciski i klakson na kierownicy multi

    niestety ale na 99,9 procent kabelka nie masz ;), i jak go nie dociągniesz to z tempomatu nici
×