Skocz do zawartości

Lehoo31

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lehoo31

  • Urodziny 05.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wejherowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie - nikt nic nie pomoże? Cały internet przekopany i zero informacji dokąd zmierza linia K z radia w passacie...
  2. Koledzy, Odkopię, bo szukam szybkiej pomocy - po założeniu Gamma V też chciałem ją odpowiednio zakodować i jest zonk - brak komunikacji kompa z radiem. Linia K do wtyczki iso radia dochodzi, ale jest brak przejścia między nią a pinem 7 w gnieździe OBD. Możecie mi powiedzieć, gdzie ta linia k idzie od radia? Czy jest jakiś zbiorczy hub do linii K od wszystkich modułów? Czy pociągnięcie nowego przewodu bezpośrednio od pinu 7 w gnieździe OBD do radia pozwoli nawiązać komunikację? Moje auto - 3BG 2002 kombi, komunikacji próbowałem Vagiem i VCDSem. Z góry dzięki za konstruktywne odpowiedzi!
  3. Podepnę się pod temat, bo mam wrażenie, że i moja przepływka kończy żywot - Jaka powinna być w silniku AZM (B5 FL, 2003r.), bo obecnie wsadzona jest hitachi 06A906461B ale jest ona z 2008 roku, więc na pewno nie siedzi tam od nowości... Ponoć hitachi już niedostępna jako nowa no i nie mam pewności czy obecna jest zgodna z ori, więc co tu kupić i założyć, żeby było dobrze? Z góry dzięki za pomoc.
  4. Panowie, sądząc po ilości problemów opisanych na forach nie chce mi się wierzyć, aby nikt nie znalazł rozwiązania...Mam to samo, co Wiklin, z tą różnicą, że robiłem test vagiem wiec jestem pewien, że pompa jest elektrycznie sprawna razem z całym układem od komputera. Mimo to ani razu nie usłyszałem pracy pompy na zimnym silniku. Czy ktoś wie, jaki czujnik odpowiedzialny jest za załączenie pompy? Myślałem, że temperatura katalizatora, ale jej wskazania są ok. Błędów żadnych poza 17831. Wkurza mnie to, bo z błędem auto traci moc (wbrew temu, co piszą niektórzy, w AZM ten układ jest inaczej traktowany przez sterownik niż w innych silnikach).
  5. Panowie, odkopię temat, bo mi też już ręce opadają z wtórnym obiegiem powietrza. Cały czas wywala mi błąd 17831, ale po kolei... Najpierw sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie są ok, później do testu poszedł przekaźnik - działa i załącza obwód. Pompa powietrza, podłączona na krótko, załącza się i działa bez żadnych oznak nieprawidłowości. Wszystkie przewody sprawdzone i szczelne. Zawór EGR (wersja bez sterowania podciśnieniem - silnik AZM 2.0 8V, passat B5 FL) wymontowany, sprawdzony - czysty z jednej strony, zabrudzony nagarem od strony głowicy (zgodnie z instrukcją serwisową jest ok) - puszcza tylko w jedną stronę. Dodatkowo zawór wyczyszczony i sprawdzony na sucho. Błąd nadal wyskakiwał przy kolejnym uruchomieniu na zimno, po kasowaniu błędów. Ostatni element układanki - kolanko między zaworem a głowicą - przepust zmniejszony nagarem z 1cm do 2-3mm - wyczyszczone. Po ostatnim zabiegu check nie zaświecił się przez ok. 200km (kilka odpaleń na zimno), ale jednak po tygodniu znów wrócił. Dalszych pomysłów brak... Pozostaje jedynie opcja, że zawór EGR otwiera się za słabo (przy dmuchaniu ustami miałem wrażenie, że ciężko to powietrze przepływa - może tak powinno być...) albo ewentualne resztki nagaru w gnieździe kolanka zaworu EGR od strony głowicy - pytanie, czy można tam grzebać i próbować czyścić, bo na pewno resztki syfu dostaną się do środka... Innych błędów brak. Dodatkowe objawy - na zimnym silniku, przy ruszaniu dwa, trzy razy delikatnie zafalują obroty (nie na jałowym tylko pod obciążeniem od ruszania, na jałowym jest wszystko ok). Nie czuję żadnego szarpania, bo falowanie jest delikatne. Auto jest trochę zamulone, ale - o dziwo - na zimnym idzie lepiej niż po rozgrzaniu (to chyba norma). Czasem, jak auto zamula w czasie jazdy, mocne przeciągnięcie przy przyspieszaniu powoduje, że coś tam odpuści i idzie trochę lepiej. Może ktoś znalazł już sposób na błąd 17831...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności