Skocz do zawartości

wojenka

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojenka

  • Urodziny 17.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011
  1. oki dzięki za podpowiedź, w sobote zawalczę z temtem a tak przy okazji jakbym pociągnął resztę tego plastiku to nie urwie się ta metalowa część-rurka co do miski chyba wchodzi??
  2. witam, Mnie również dopadł problem wymiany tegoż "lejka" od bagnetu . Lejek już mam tylko nie wiem jak tą resztę, która została na tej rurce, wytargać żeby nie uszkodzić rurki... Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak to zrobić krok po kroku?? Dzięki za zainteresowanie Pozdrawiam
  3. ja nie pozwoliłem mechanikowi nic przebijać strzykawką. Znalazł cieniutki śrubokręcik i gumy są zabezbieczone takim jakby pierścionkiem z cieniutkiego drucika, odchylił go i wpuścił olej/smar. No i uchichło Pozdrawiam
  4. witam, U mnie też był ten nieszczęsny dźwięk z prawej strony. Po obadaniu zawieszenia niby wszystko bylo ok, ale mechanikowi nie bardzo sie podobała końcowka. I wpuścił tam troche smru/oleju i wszystko ucichło. Fakt faktem że po niedługim czasie końcówka nadawała się do wymiany ale trzeszczenie ustało Pozdrawiam...
  5. czyli do leclerc'a pognaliście, a ja nie wiedzieć czemu się wybrałem na świętokrzyską i się dziwiłem gdzieście są... . no nic następnym razem trzeba jakieś namiary tel pobrać... pozdrawiam...
  6. witam wszystkich, Jako że moja turbinka chyba kończy już swój żywot, zastanawiam się nad regeneracją. W Kielcach z tego co słyszałem jest kilka punktów, jednak pytanie czy ktoś może przeprowadzał takie czynności w kielacach no i oczywiście jakie efekty... Pozdrawiam
  7. witam, co do wahaczy Delphi, w lipcu 2009 założyłem komplet z tej firmy. Dzisiaj po jakiś 10 000 km niestety prawy dół do wymiany, lewy też się już kończy oraz łączniki stabilizatora. Natomiast góra i końcowki są w porządku... Dlatego nie wiem czy to taka rewelacja... Pozdrawiam
  8. 1.9 TDI AHH 90 kucy, rok 99, na dzień dzisiejszy 15-04-10 303 kkm i nadal lata . Teraz już będzie 324 kkm - 06-2011 (oby nadal bez kłopotów )
  9. w sklepie dosyć mocno namawiali mnie na TRW bo według sprzedawców to jest też bardzo dobry wybór. Oczywiście poczytałem w wątku dotyczącym wahaczy i widzę, że według większości forumowiczów istnieje tylko Lemfolder... Tylko ta cena... a TRW są przystępniejsze dla kieszeni. I tutaj jest odwieczny problem co wybrac....
  10. Witam, Jak to na naszych drogach coś zaczęło stukać w zawieszeniu przednim. Po sprawdzeniu co, wyszły łączniki stabilizatora. Ale przy okazji zostały sprawdzone wahacze. Dolny tylny przy zwrotnicy trzyma sie super. Natomiast druga strona tego wahacza, czyli miejsce przykręcenia do "podwozia", tam gdzie jest ta tuleja dość mocno się rusza czywiscie w tej gumie. I tutaj jest moje pytanie czy w ta guma w tej tulei nie powinna byc jenak dosyc sztywna? Za zainteresowanie tematem z góry dziękuję...
  11. witam, odkopuje temat gdyz dzisiaj dopadlo i mnie. Silownik klapy tyl umarl - zero reakcji... Jak pisal kolega czy te silownik mozna stosowac zamiennie??
  12. odma czyli rurka o ktorej caly czas sie mowi to jest jeden element zakonczony wlasnie kroccem, ktory przykrecany jest do bloku silnika... Innymi slowy krociec to element nierozlaczny od odmy (tworza calosc)...
  13. ja zrobilem tak. zalozylem na dluugi srubokret szmate i miedzy tymi wszystkimi przewodami przy mocnym oswietleniu dotarlem do okolic bloku, gdzie ta odma jest przykrecana. a potem odpalony zostal silnik i po nieflugim czasie zaczelo sie tam saczyc... musisz dobrze sie przyjzec i znajdziesz sposob... pozdrawiam
  14. kolego falla_x, wrzucam fotke silnika z zaznaczonymi mieksce, gdzie u mnie sie akurat lalo z tej nieszczesnej odmy (mysle ze nie tylko ja z tym walczylem). jak dobrze wszystko zrobilem fotka w zalaczeniu podrawiam...
  15. witam ... W dniu dziesiejszym wymieniliśmy z kolegą HubeRRo odmę, o której pisałem wyżej. Wymieniliśmy tj. HubeRRo wymienił a ja się przyglądałem... W rzeczywistości temat nie taki trudny do wykonania. Całkowity czas około 40 minut - i myślę, że tylko dlatego, że silnik był gorący. Po rozłożeniu wudać było jak się leje z tego elementu. Zakup niestety u mnie w okolicy tylko w serwisie (u mnie poza tym czymś w pokrywie zaworó jest jeszcze taka puszka-separator pomiedzy tym w pokrywie zaworów a blokiem idąc wzdłuż tej odmy). Koszt samej odmy 120 nr 028 103 491 M jakby ktoś potrzebował... Raz jeszcze dziekuję koledze za trafioną dignozę i podmianę części... Pozdrawiam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności