-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Grzesiulek
- Urodziny 30.07.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WPL / WP
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Grzesiulek obserwuje zawartość → Co dziś zrobiłem w swoim VW i Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
-
Ja natomiast do swojego b6 combi planuje włożyć też z cc 5 miejsc fotele wiem że pasują wtyczki do przerobienia , a jak z boczkami słupków od air bag , pasowały ci nie ma nigdzie dziury czy odstających fragmentów ?
-
no dzięki za podpowiedz na początek to zrobię jeżeli nie ustąpi to następnie do wglądu będzie półośka z przegubami. :brawo
-
Podpinam się do tematu bo chodzi o wibrację ale nie tak jak u was . Posiadam silnik 2.0 tdi bkp 16V 140 kucy i rok temu zrobiłem mu chipa na 170 i od tego zaczął się problem wibracji silnika co przekłada się na całe auto początkowo okazało się że dwumas i owszem tak było wymieniłem na nowy kompletny ale co wibracje nie ustąpiły a są one na biegu 5 i 6 od 100 do 140 km/h dodam że przy normalnym przyspieszaniu silnik wpada w rezonans i telepie budą a jak wcisnę mu gazu na maxa to drgania znikają , jestem świeżo po przeglądzie zawieszenie ok pan diagnosta zasugerował mi wymianę poduszek silnika głównie tej na środku przy skrzyni gdyż zauważył że silnik podczas odpalania i gaszenia buja się na boki dlatego może to wywoływać ten rezonans bo silnik na największych biegach ma największe obciążenie i stare poduchy nie dają sobie rady. może miał ktoś coś podobnego to prosił bym o wskazówki .
-
Wymiana kierownicy zwykłej lub starej MF na nową 12 MF
Grzesiulek odpowiedział romeo9999 → na temat → Poradniki i instrukcje
Ok spokczo dzięki -
Wymiana kierownicy zwykłej lub starej MF na nową 12 MF
Grzesiulek odpowiedział romeo9999 → na temat → Poradniki i instrukcje
Moją starą zwykłą czteroramienną kierownicę zamieniam na trójramienną 12 sto przyciskowa zegary również wymieniam z b7 potrzebny mi moduł tylko nie jestem pewien z jakim oznaczeniem AJ czy AF ? -
A w jakim sklepie je kupowałeś ?
-
Spoty Płock 2011 - Pierwsza niedziela miesiąca, Parking Przy Teatrze, 17:00
Grzesiulek odpowiedział dominik7 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
Ja jestem jak najbardziej za piszcie jak by coś nawet na pw. -
2 lata temu kupiłem bosh i były rewelacyjne miesiąc temu kupiłem też te bosh aero twin i jestem rozczarowany cena wygórowana a jakość badziewie są ciche ale od strony kierowcy źle zbierają przy większych prędkościach nigdy już nie kupię bosha! Pozdrawiam
-
Wtryski mam nowe w serwisie montowane jakieś 5 tyś km mają po akcji serwisowej.
-
Witajcie nie zakładam nowego tematu bo nie ma sensu podepne się pod ten mój b6 2.0 tdi 140km BKP przebieg oryginał 230 tyś . Otóż po wgraniu oprogramowania na 170 km pojawił się dziwny objaw czego wcześniej nie było otóż jak uzyskaliśmy 420 Nm przy dodawaniu gazu cała buda mi wpadała w wibracje prawie na każdym biegu wiec pojechałem na wyregulowanie tego i zeszliśmy na 375 Nm i jest lepiej ale nie dobrze bo na biegu 4 5 6 jadąc ze stałą prędkością obroty ok 2200 dodaje stopniowo gazu to wpadnie w wibracje i wtedy muszę pedał gazu w podłogę i drgania znikają. Seryjnie ma 330Nm W 80 % znajomych stawia na dwumase i ja też tak twierdzę. I chcę zmienić na jakąś mocniejszą od innego modelu . Może ktoś z was może coś doradzić w tym temacie.
-
Odświeże temat chciałem zakupić i zamontować tłumik marki Ulter dedykowany do passata b6 ma może ktoś taki zamontowany albo miał styczność z tą firmą czy jest sens wydać 600 zł czy coś innego założyć?
-
Spoty Płock 2011 - Pierwsza niedziela miesiąca, Parking Przy Teatrze, 17:00
Grzesiulek odpowiedział dominik7 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
Witam znam takiego gościa nie daleko Płocka jak byś jeszcze potrzebował to daj znać -
Tego akurat nie doczytałem ale to co pisali na stronie to to że to springi do seryjnych amorkow ale producent zaleca żeby właściwości były zachowane to należy nowe amorki. Bo skoro z tyłu dałem nowe i nic się takiego nie dzieje to i chyba przód też trzeba wywalić.
-
Wymienione : Springi 4 szt Eibach pro kit -30 amorki tył KYB a teraz przejeżdżając przez śpiącego policjanta lub głębszy dołek słychać dziwny stuk plastiku podczas ugięcia i rozgięcia lub ewentualnie które koło wyłapie głębszy dołek ale tylko problem jest z przodem niby amorki sprawdzane są ok 57 % z tyłu miałem po 35 % to wymieniłem.
-
Hehe Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądać na tych 18 gdyż ja mam 17 i opony 205x50 i stoi jak koza ale rozmyślam właśnie nad 18 tylko nie od razu . W pierwszej kolejności chcę go opuścić i nie wiem czy tym co ty kupiłeś MtS czy tylko sprężyny Eibacha...