Skocz do zawartości

Killu

  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Killu

  • Urodziny 06.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    OP

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jak w tytule. Szukam końcowej puchy do mojego 1,8T. Najlepiej 2.5 lub ostatecznie 2.75 cala. Najlepiej nową, ale używka też wchodzi w grę. Propozycje proszę tutaj. PozdRR
  2. Ciężki temat w internetach dostać gotową odpowiedź na to pytanie. Ewentualnie odpowiedź brzmi - za pięć stów Ci taki zrobię. Ale portfolio brak Na prawdę nikt nie zakłada tłumików, które mają robić swoją robotę?
  3. Cześć! Jakie polecacie ciche tłumiki do awt? Plan jest na 250+ ale na być cicho i komfortowo. Może ktoś ma coś w garażu?
  4. Normalnie Betlejewski z TTV Kup. Zestaw z maksymalną ilością watów (tych realnych) i ciesz się efektem. Gwizdków fabrycznych nie ruszaj, to będą świdrowały mózg należycie. Regulację suba będziesz miał pewnie w radiu. A jak nie, to pokręcisz przy wzmacniaczu.
  5. U mnie w okolicy to tylko głośnik w rurę i łupanie aż blachy się trzęsą... A tak serio, to brak znajomości z ludźmi w temacie. A jeszcze, żeby ktoś moich brzmień słuchał i chciał położyć trochę grosza na sprzęt, to już w ogóle cud. Ale może akurat ktoś z okolicy się znajdzie PozdRR EDIT To jaki ten wzmacniacz?
  6. Nie biorę pod uwagę braku wzmacniacza. Pytanie tylko brzmi, co dobrać, bo sama moc rzeczywista nie jest pewnie jedynym wyznacznikiem. Ustaliliśmy zatem, że na głośniki potrzeba około klocka. Dużo dobrego naczytałem się o marce Morel i być może właśnie tę drogę wybiorę. Pytanie, czy lepiej wziąć zestaw z osobnymi tweeterami, czy tańszy ze zintegrowanym tweeterem. Spekuluję, że niższa cena znikąd się nie bierze i pewnie padnie na droższą opcję, ale muszę dobrze to przetrawić. Dobra wiadomość jest jednak taka, że osobny wzmak na suba i osobny na woofery powinien dać lepszy efekt. Dzięki za pomoc
  7. Widzę, że za zestaw będę musiał wydać około 1k. Teraz rodzi się pytanie czym te głośniki napędzić, bo bez żadnego zewnętrznego wzmacniacza efekt będzie pewnie niewspółmierny do wydanych pieniędzy. I czy ograniczyć się do samego przodu, czy w tylne drzwi też się bawić. Jaka jest realna różnica pomiędzy Morel Tempo Ultra a Morel Tempo Ultra Integra? Bo w wartości to trochę monet jest a w odsłuchu?
  8. Źle napisałem. To już jest i kosztowało około 800zł. Pytanie brzmi jak dopomóc, żeby działało prawidłowo pod moimi gatunkami muzycznymi. Na pewno woofery i wteetery out a nowe zasilane wzmacniaczem. Tylko, co się sprawdzi?
  9. Cześć. Nie chcę zaczynać nowego tematu a tu coś się dzieje, więc po prostu się dołączę. Jakiś czas temu nabyłem b5fl i wraz z upływem dni postanowiłem coś zrobić z zastanym przeze mnie sprzętem grającym. Trafiła się aukcja z kompletem w rozsądnych pieniądzach i w moje ręce wpadł następujący zestaw: - Radio Alpine CDA-137 BTI - Woofery MDS XC6 - Procesor Alpine PXA-H100 - Wzmacniacz Soundstream Lil Wonder 310W - Sub Helix Dark Blue Maty do wyciszenia drzwi leżą już w bagażniku. Reszta (za wyjątkiem procesora) jest już podłączona. Kolejnym krokiem ma być założenie jakichś bardziej sensownych wooferów i wzmacniacza napędzającego przód lub przednie i tylne drzwi. I tutaj rodzi się pytanie numero uno - jakie głośniki i jaki wzmacniacz wybrać, żeby poczynić krok do przodu zamiast dwóch kroków wstecz. Muzyka której słucham to zdecydowanie wszelkiej maści gitarowe granie z naciskiem na metal. Budżet nie ma jakiegoś kolosalnego znaczenia. Wolę poczekać i kupić raz a dobrze, niż niewłaściwie lokować pieniądze. Na chwilę obecną chciałbym uzyskać wyraźniejszy i bardziej dynamiczny dół (cholernie irytuje, kiedy zakresy bębnów i gitary basowej zaczynają dudnić zamiast grać), oraz wykastrować ostrą, drażniącą górę. Pytanie numero duo brzmi - gdzie schować wzmacniacze i całe to tałatajstwo, żeby nie tracić przestrzeni życiowej w samochodzie? PozdRR
  10. 1.8T AWT Szarpie przy ostrym przyspieszaniu

    Witam, odgrzeję kotleta i dołączę się do tematu. Moje AWT przy mocniejszym przyspieszaniu czasami lekko szarpie. Był na serwisie, żeby wymienić rozrząd, filtry, płyny i sprzęgło. Wymiana sprzęgła osłabiła efekt "skakania", bo oczywiście stare było w stanie agonalnym, jednak nie możemy mówić o rozwiązaniu problemu. Żeby było zabawniej, czasem mam wrażenie, że jedzie lepiej a innym razem nieco słabiej. Poradzimy coś bez logów? Mały EDIT: Przed serwisem auto było podłączane pod kompa i jedyne błędy jakie wyszły to sprawy związane z klimą i centralnym zamkiem.
  11. Czlonkowie grupy dajcie znac o sobie

    Faktycznie trochę mało dzieje się na forum opolskiego. To może dla lekkiego rozruszania podam do wiadomości, że po automasterze trafiłem forumowego B5 na OGL.
  12. Czlonkowie grupy dajcie znac o sobie

    Pierwszy post na forum, a zatem serdeczne dzień dobry. Jestem świeżym posiadaczem b5 1,8t i tak na prawdę pomimo nie do końca młodego wieku dopiero zapoznaję się z tematem samochodów. Do tej pory "kręciły mnie" tylko motocykle, ale wraz ze zbliżającym się tacierzyństwem odkrywam zalety samochodów. PozdRR
×