Skocz do zawartości

maciejbilu

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciejbilu

  • Urodziny 09.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Wszystko już jasne. Wymieniłem dwie górne z czterech żarówek u każdej lampy i błąd zniknął! Dzięki za pomoc. No to przy okazji... ktoś wie gdzie się znajduje układzik odpowiedzialny za pomiar prądu w/w lamp? Może jakiś schemat elektryczny miałby ktoś. Dzięki!!!
  2. O kurczę. Z tyłu są wsadzone LEDy. Pobierają ułamek procenta co żarówki. Dziwne, ale błąd nie pojawił się razem z wymianą żarówek. Jeżeli jest tak jak mówisz, to zaraz wymienię tył i zobaczymy.
  3. Witam, Był temat na forum niemniej mój przypadek jest nieco inny i poprzednie tematy go nie rozwiązały. Na początku kod błędu na desce rozdzielczej pojawiał się sporadycznie. Od pewnego czasu jest na stałe. Objaw zewnętrzny: po przekręceniu kluczyka w stacyjce widać delikatnie podświetloną środkową listwę STOP (ale tylko 2 zewnętrzne LEDy, dwa środkowe nie palą się). Podświetlenie jest b. delikatne, ledwo widać. Wciśnięcie pedału hamulca podświetla wszystkie światła jak trzeba. Wyjęcie bezpiecznika nr 13 nic nie zmienia - listwa dalej się podświetla! Odpięcie wtyczki czujnika STOP przy pedale również nic nie zmienia. Wyjąłem kostki rozdzielające przewody przy tylnych lampach do gniazda przyczepy. Podejrzewałem zwarcie, ale to nic nie zmieniło. Oznacza to, że problem występuje gdzieś ZA czujnikiem STOP. Sam czujnik wydaje się działać prawidłowo. Sprawdziłem kostkę 4 PINową, którą się wpina do czujnika (załącznik). Napięcia mierzone względem masy. PIN nr. 1 - przewód 12V idący od bezpiecznika nr 13. PIN nr 2 - 0V PIN nr 3 - 0V PIN nr 4 - 0V - po przekręceniu kluczyka pojawia się 5,6V! Dodatkowo: pomiędzy PIN2 i 3 występuje oporność 3,1K co wzbudza u mnie podejrzenie. Proszę o potwierdzenie czy tak ma być. Na pozostałych powyżej zakresu multimetra. 1. Czy mógłbym prosić kogoś o opis wyjść czy to czyjnika STOP czy w/w złącza? To znaczy które dokąd idą, które są zwierane/rozwierane przez czujnik? Ew. metodologię sprawdzenia wiązki. 2. Czy mógłbym prosić o podpowiedź, którędy puszczona jest wiązka idąca do tylnych lamp? 3. Czy błąd wyświetlany na desce rozdzielczej zniknie sam po ustąpienia zwarcia lub innego czynnika powodującego w/w problem czy trzeba go kasować.
  4. Mam inny przypadek w b5fl. Wyskakuje błąd na desce, wiadomo: świece żarowe + esp. Objaw to delikatnie podświetlona listwa tylna STOP, ale tylko 3 pierwsze i 3 ostatnie LED w rzędzie. Podświetlenie ledwo widać. Pomiar na tylnej wtyczce przed złączem z lampami ok (lampy odłączone), oprócz jednej pary. Zdjęcie w zal. Nie wiem czy tak powinno być. Błąd wyskakuje nawet jak wyjmę bezpiecznik 13 od świateł stop. Czujnik przy pedale? Czy może jednak gdzieś przebicie i szukać dalej. Dzięki.
  5. A mi ostatnio zaczął pasek popiskiwać przy włączaniu klimy. Draństwo potrafiło być czasami naprawdę hałaśliwe, szczególnie na prędkości jałowej. Po dłuższej chwili się uspokajało. No i żeby zaczęło chłodzić to trzeba było albo poczekać aż jajka się ugotują, albo dać w palnik. A i czasami podczas jazdy przy obrotach 1500-1800 potrafiło przez kilka sekund dmuchnąć cieplejszym powietrzem. Czy to już pora na pasek do wymiany, czynnik do nabicia czy może jakaś inna pierdoła?
  6. No dobra, ale czym się różnią pomiędzy sobą tarcze np. textara i np. klocki ferodo. Symbole nic nie powiedzą, a różnica w cenie jest. Dla przykładu: tarcza tył textar 98200 0575 0 1 tarcza tył textar 98200 1062 0 1 klocki ferodo tył FDB1083 klocki ferodo tył FDB1788 klocki ferodo tył FDB1491 klocki ferodo tył FDB4183 Jakie zestawienie byłoby optymalne? Co by klocki nie zjechały tarczy a tarcze nie zaciupały klocków? Pasek B5FL 130KM+chip160KM 2004. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności