Skocz do zawartości

m@ciek

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O m@ciek

  • Urodziny 30.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oświęcim

Samochód

  • Silnik
    B2 1.6 75KM
  • Rok produkcji
    1987
  1. Uwierz kolego że te POWER OF YOUR DREAMS jest leprze , ba dużo leprze pod względem niezawodności u mnie w rodzinie obydwie marki były testowane , zostaliśmy jednak przy japońcach , nie wiem czy miałeś przyjemność jeździć wysokoobrotowym silnikiem ?? , jeśli nie to polecam , ? nie wiem o co ci chodziło , to że b2 połyka i wysra w całości ale żeby się od razu ścigać weź przestań i proszę was nie ciągcie już dalej tego tematu bo widzę że jak ktoś nie trzyma passata pod kocem to już jest ten zły .
  2. diesel jest ale nieopłacalna jest przekładka ( bak pompa paliwa , przewody , instalacja ,układ wydechowy itp.) za dużo roboty , już prędzej bym dorwał glofa 2 z zajechanym silnikiem wtedy bym się podjął przekładki puki co tak jak mówię silnik chodzi pali na mrozach a i odejście ma jak na te marne 72 km i 120nm . teraz poluje na jakąś ładną honde crx II 1,6 albo 132 km albo 150 km i w to władować troszkę kasy oczywiście w seri zachowane
  3. zapewne jest tak ja piszecie , dla mnie jest to za stary samochód żeby pchać w niego pieniądze sama wymiana uszczelki pod głowica to jakieś 300zł . Więc gdzie tu sens pchać się w remont silnika jak auto nie jest więcej warte jak 1600zł . Trzeba zajeździć do śmierci pewnie jakieś 2-3 lata zostały temu silnikowi skoro w 2 lata jak go mam zrobiłem 50 tyś a stan się nie pogorszył . W dzisiejszych czasach nie opłaca się ładować kasy w tak stare auto tym bardziej tak mało warte
  4. witam zarówno właściciel jak i silniczek żyje co sie okazało winna jest uszczelka pod głowicą puszcze olej na ostatnim gaże na rozrusznik cieknie ale do tej pory tego nie ruszam czekam aż pójdzie coś więcej , na szczęście dobrze że nie wziąłem się za remont po zmierzeniu kompresji prawie równiutko na wszystkich garach 12,5 teraz zalewam passka 10w-40 Motul i śmiga aż miło od czasu do czasu cos świeżego mu tam skapnę i hula pozdrawiam
  5. no właśnie tez się dowiedziałem że są identyczne podobno różnia się skokiem tłoka i stąd te 1.6 z bloku 1.8
  6. dokładnie musisz mieć rozregulowany gaźnik miałem podobnie mój zalewało benzyna przepalał niemiłosierne ilości paliwa (rozebrałem wyczyściłem , pobawiłem się dawka benzyny i jest nieźle coś ok 7 l teraz pali ) i 10-11 gazu
  7. panowie jak to jest możliwe ze w papierach mam 1.6 numery na silniku RL....... czyli wynikało by że 1.6 a na bloku odlane 1.8!! . czyli w końcu jaki to silnik 1.8 czy 1.6 jak to można jeszcze zweryfikować ??
  8. ogrzewam kotleta ostatnio jechałem do Czech z kumplem i wzięliśmy nawigację MIo z auto mapą i co jak co pokazywała dokładnie to samo co licznik sam się zdziwiłem jadę 95 nawigacja 95 - po czym ciałem wypróbować na większej prędkości i 130 i to samo 129/130 się wahała dodam że ma felgi 15' 195 / 55
  9. polecam KYB mam z przodu i sprawdzają się znakomicie nie za twarde ale ładnie trzymią auto ( olejowe)
  10. podobno tak , bo indeks ma się zgadzać ze skrzynią a raczej tym co napędza linkę w skrzyni
  11. koledzy po czym poznać że mam zł użyte ( wybite ) tuleje wahacza ?? coś mi bije w zawieszeniu z przodu od strony kierowcy i nie wiem co , jak jadę bardzo wolno tak na 1 po nierównej dziurawej drodze to normalnie wali i czuje to aż na kierownicy i to samo przy gdzieś 90 - 100 też czuje luz drgania na kierownicy i stukot . dodam że amortyzator wymieniony gałka kierownicza też , nie wiem co to może być doradzie gdzie szukać przyczyny ??
  12. nie wiem gdzie w twoim mieście robią takie przewody ale niedaleko Oświęcimia jest firma co takie robi i od razu zakuwa ściągasz stare mierzysz dodajesz kilka cm bo nigdy nie wyprofilujesz tak jak stare i jedziesz kupić na wymiar albo w motoryzacyjnych maja takie przewody spytaj może taż zakuwają a cena nie są drogie tyle ci powiem ale dokładnie nie pamiętam
  13. tak mam przez cały czas i wentylator mi się nie włącza jak mierzyłem termometrem jest to ok 90*C więc ok , wentyl mi się włącza jak mam 94 *C czyli wskazówka już jest bardzie odchylona w prawo od diody . Chyba nic narzazie nie będę ruszał dopiero na jesień jak zleje płyn to się zastanowię nad większa chłodnica i zobaczę czy nie ma w tej teraz szlamu . dzięki na rady
  14. chłodnice mam prawie nową Nissens , być może moim problem jest LPG które na wolnych obrotach ma 1000 obr/min . i może to powoduje wzrost temperatury.
  15. panowie mam takie pytanie ,czy można zmienić chłodnice z diesla do benzynki bo ta w dieslu ma 56 cm i jest o 10 więcej niż w benzyniaku . A dlaczego chcę zmienić otóż gdy mój silnik wjedzie w korek lub utknie przy 4 światłach czerwonych pod rząd to zaraz tem. podskakuje i wentyl się załącza , to samo na parkingu jak manewruje itp. zaczyna mnie to denerwować bo boje się o przegrzanie jednostki . moje pytanie czy da coś ta wymiana ? a i jeszcze przyglądałem się budowę tych chłodnic i zauważyłem że ta w dieslu jest zbudowana z podwójnych rureczek natomiast w benzyniaku ma inną budowę ( która będzie wydajniejsza) ? ogólnie wskaźnik mam lekko za czerwoną diodą tak prawie przy niej czy wy również tak macie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności