Skocz do zawartości

agrest

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O agrest

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Dzień dobry, potrzebuję diagnozy dla nie odpalającego B6 2.0 TDI 170 KM PD BMR Bez problemu odpaliłem zimnego Passata ze zbiornikiem wypełnionym w 3/4. Wycofałem 30m, potem 15m do przodu, po czym zwolniłem na skrzyżowaniu, ale już nie przyspieszyłem, bo zgasł. I już nie odpalił. Na tablicy rozdzielczej nie ma komunikatów o błędach. Oprócz akumulatora i hamulca, świeci tylko pomarańczowa kontrolka silnika. VAG-a nie posiadam. Po włączeniu zapłonu słyszę przez chwilę pompę paliwa w zbiorniku. Żeby sprawdzić czy pompa faktycznie działa, odkręciłem obudowę filtra paliwa. W obudowie było paliwo, ale filtr był cały czarny i paliwo ledwo z niego kapało. Filtr (Filtron) był wymieniamy kilkanaście tys. km temu, przy wymianie oleju i kompletu filtrów. Ale od tego czasu zdarzyło mi się klika razy dojść do połowy rezerwy i tankować na dziwnych stacjach, bo w pobliżu nie trafiłem na nic innego. Zatem kupiłem i założyłem nowy filtr. Dolałem też paliwa do baku, do pełna. Wracając do testu pompy paliwa - uniosłem pokrywę obudowy filtra paliwa, podstawiłem szklaną miskę i kazałem żonie włączyć zapłon bez włączania silnika. Z jednej z rurek leciało paliwo przez ok. pół sekundy. Po trzech włączeniach zapłonu naciekło jakieś pół szklanki. Auto nadal nie odpala, ale mam pytanie: Czy taki test pracy pompy paliwa był prawidłowy i czy opisane działanie pompy jest poprawne? A w związku z tym, że mechanik zajmie się samochodem dopiero w poniedziałek, mogę do tego czasu sprawdzić coś sam. Jakieś sugestie kolegów? PozdrA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności