agrest
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O agrest
- Urodziny 01.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
-
Passat B6 2.0TDI 140km problemy z odpalaniem nierówna praca silnika
agrest odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Dzień dobry, potrzebuję diagnozy dla nie odpalającego B6 2.0 TDI 170 KM PD BMR Bez problemu odpaliłem zimnego Passata ze zbiornikiem wypełnionym w 3/4. Wycofałem 30m, potem 15m do przodu, po czym zwolniłem na skrzyżowaniu, ale już nie przyspieszyłem, bo zgasł. I już nie odpalił. Na tablicy rozdzielczej nie ma komunikatów o błędach. Oprócz akumulatora i hamulca, świeci tylko pomarańczowa kontrolka silnika. VAG-a nie posiadam. Po włączeniu zapłonu słyszę przez chwilę pompę paliwa w zbiorniku. Żeby sprawdzić czy pompa faktycznie działa, odkręciłem obudowę filtra paliwa. W obudowie było paliwo, ale filtr był cały czarny i paliwo ledwo z niego kapało. Filtr (Filtron) był wymieniamy kilkanaście tys. km temu, przy wymianie oleju i kompletu filtrów. Ale od tego czasu zdarzyło mi się klika razy dojść do połowy rezerwy i tankować na dziwnych stacjach, bo w pobliżu nie trafiłem na nic innego. Zatem kupiłem i założyłem nowy filtr. Dolałem też paliwa do baku, do pełna. Wracając do testu pompy paliwa - uniosłem pokrywę obudowy filtra paliwa, podstawiłem szklaną miskę i kazałem żonie włączyć zapłon bez włączania silnika. Z jednej z rurek leciało paliwo przez ok. pół sekundy. Po trzech włączeniach zapłonu naciekło jakieś pół szklanki. Auto nadal nie odpala, ale mam pytanie: Czy taki test pracy pompy paliwa był prawidłowy i czy opisane działanie pompy jest poprawne? A w związku z tym, że mechanik zajmie się samochodem dopiero w poniedziałek, mogę do tego czasu sprawdzić coś sam. Jakieś sugestie kolegów? PozdrA