Skocz do zawartości

DawidShelby

  • Liczba zawartości

    269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DawidShelby

  • Urodziny 07.04.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czersk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. puszcza bąka po odpaleniu ? korekcje 2 i 3 cylinder - do sprawdzenia: uszczelniacze, same pompki i wałek chociaż tutaj pewnie BIP poszłyby w cholerę wyżej. Chociaż na 1 cylku masz trochę zawalone BIP-y ale mieści się w granicy
  2. daj komplecik bo z tego nic nie widać np grupa 004 by się przydała, dynamików nie musisz robić, pompki ewentualnie
  3. Wyglada ze jest OK ile auto ma koni ? 80KM ?
  4. Kamil jesteś pewny że taka wartość jest na czwartym cylindrze ? Powinno wywalić błąd pompki
  5. myślę że jest sens tylko wtedy kiedy chcesz mieć pewność na autko przy najbliższej okazji jak coś klęknie to problemy nałożą się na siebie wybór należy do Ciebie
  6. Dziwię się że nie sprawia problemów.. . Strasznie wysokie korekcje na pompkach, szczególnie 1, 2 i 3 cylinder. Do sprawdzenia pompki, kompresja, wałek, uszczelniacze.
  7. Bardzo dobrze że ruszył DW. Przecież to ma automat! Automat ma inną mapę od dawki paliwa po DW .... bez ruszania przybyło by mu z jakieś max 15 KM, fakt faktem łatwiej jest dać żeby auto jechało po przepływce niż po limiterze momentu.
  8. DW podnieść tak żeby jechał po przepływce która i tak tnie dawkę. Czy ten dźwięk to powietrze? Czy buczenie kół ? Bo jakiś to może być też pisk paska wielorowkowego...
  9. Wysterowanie zaworka przy BS to 99,6 % a przy logu dynamicznym, 94,4 %, myślę że powinno wystarczyć i chociaż delikatnie zbić. EGR i turbo mają taki sam zaworek podciśnieniowy, może spróbować zamienić ? Roboty niewiele tak naprawdę, a jeden problem się wykluczy.
  10. DawidShelby

    Tdi AVF

    http://vaglog.pl/log-003_011_UMesWNi.html Kolegi temat wyżej Faktycznie, lukasz_vip ma rację, 2988 to max
  11. DawidShelby

    Tdi AVF

    Nie sadze by siedzial tam MAP 4 barowy... Co bylo robione ?
  12. Wyglada bardzo ok, bardzo dziwne ze przy takim wysterowaniu nie moze zbic doladowania. Jesli chodzi o samo uszkodzenie MAP sensora to 2988.0 taka wartosc powinna byc juz po odpaleniu autka. Ktorys z kolegow na forum mial wlasnie ten problem. W tym przypadku jednak widac po przeplywce ze turbo faktycznie tyle laduje. Mysle ze nie obejdzie sie bez wyciagania turbiny. A jesli chodzi o poruszanie reka sztangi, czy czuc jakikolwiek opor ?
  13. Sprawdz podlaczenie czy na pewno jest dobrze podlaczony uklad podcisnieniowy(czy nie podlaczyles bezposrednio z vacuum do gruszki) , rusz zmienna geometria i zobacz czy chodzi. Jak na moje turbo do czyszczenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności