Devias21
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Devias21
- Urodziny 01.12.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, Mogę prosić o rozkodowanie numeru vin: WVWZZZ3CZGE089325 Z góry dziękuje.
-
Są już nowe mapy do pobrania. U mnie jeszcze nie zainstalowane pewnie koło czwartku się za to wezmę.
-
Jakie opony letnie do Passata B8?
Devias21 odpowiedział jaca87 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Miałem już opony Dunlop na Passacie B7 i były bardzo ciche teraz takie same kupiłem do B8 -
@Dean dokładnie ten sam i z tej aukcji zamawiałem której podałeś link ale wtedy cena była o ponad 100 zł niższa
-
U mnie działa co prawda nie miałem okazji przetestować w dalszej trasie ale szybkość działania identyczna jak na kablu jeżeli chodzi kliknięcia i przechodzenia pomiędzy aplikacjami
-
Przybliżenie/Oddalenie mapy przy zegarach?
Devias21 odpowiedział Krzysiek_WW → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
DP żeby powiększyć widok mapy trzeba nacisnąć przycisk OK i zegary się robią mniejsze ale nie znikają całkowicie -
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
Devias21 odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Cześć, Niedługo zbliża mi się wymiana oleju i zamiast Castrola z ASO chcę kupić coś lepszego. I pytanie ile oleju wchodzi na wymianę BITDI ? -
Cześć, co prawda nie miałem takiego problemu jak Ty ale dodam od siebie że u mnie przy ostrzejszym ruszeniu znaczek trakcji się załączą na sekundę max dwie i znika ale tylko wtedy gdy auto jest delikatnie przechylone np jedno koło jest na niskiej wysepce. W przypadku startu na suchym asfalcie znaczka trakcji nie widziałem natomiast na mokrym się zdarzyło kilka razy.
-
Cześć, U mnie jest 96W
-
Ale jesienne mapy które były do niedawna dostępne również były oznaczone 2019/2020 więc jest nadzieja że pojawi się kolejna.
-
Zaglądnij do poniższego tematu na 2 stronie będziesz miał położenie tego czujnika co prawda w silniku 150km ale 240 jest w tym samym miejscu tylko trochę przysłoniony przez przewody. I tam również inni użytkownicy 2.0TDI walczyli z tematem ciężkiego odpalania ale w silniku 150km https://forum.vw-passat.pl/topic/61231-czasem-rano-ciężko-odpala/?page=2
-
Mam identyczny problem zazwyczaj występuje on gdy temperatura na zewnątrz jest około 8-10 stopni i mniej wtedy faktycznie dłużej kręci. Od 16 stopni wzwyż nie zauważam problemu i zawsze pali od strzała. Natomiast problem znika przy niskich temperaturach jak dwukrotnie podgrzeje świece(sprawdzałem w ASO nie wykazały one błędów więc jeszcze ich nie wymieniam). Myślałem o nastawniku rozrządu żeby go wykręcić i zobaczyć w jakim stanie ale strasznie mało miejsca, a jeszcze nad nim lecą jakieś przewody które skutecznie utrudniają dostęp.
-
Samochód ma 100 tyś przelotu. Sprawdzał soft i był wgrany fabryczny. Nie robiłem akcji serwisowej związanej z dieselgate wiedząc że może ograniczyć moc i mogą pojawić się problemy z egr.
-
Panowie, A spotkaliście się kiedyś z serią na poziomie 193 km i 412 nm z DSG? I nie było przy nim nic robione samochód od samego początku w rodzinie. Passat B7 2.0 TDI 177 km końcówka rocznika 2013. Jest to w ogóle możliwe żeby była w nim skrzynia DQ381 6 biegowa ? Hamowanie robiłem w firmie która ma bardzo dobre opinie i raczej nie twierdzę że mieli by rozkalibrowane rolki.
-
Cześć, Podepnę się z pytaniem do tematu może ktoś wie jakie żarniki są zakładane na pierwszy montaż do Passata B7 ?