Jump to content

rrafalboss

  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About rrafalboss

  • Birthday 04/06/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    koszalin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam taki problem z moją klapą gdyż przycisnę jeden raz przycisk otwierania klapy na pilocie to silniczki się uruchamiają ale nie puszcza rygiel Rygiel puszcze dopiero przy przytrzymaniu przycisku Więc wygląda to tak że przytrzymuje przycisk i najpierw uruchamiają się silniczki i po sekundzie puszcze rygiel i klapa tak szybko odbija. Czasami jest tak ze zanim odbije rygiel zdąży spalić się bezpiecznik Klapa jest w audi a3 2012r BCM lecz mam taką samą audi z 2008r z bordnetzem i nie mam problemu Czy jest ktoś kto ma BCM z elektryczną klapą? W kodowaniu mam takie możliwości Bit 0 Central Locking (LC) Rear Lid: Direct Operation / No Soft Touch Bit 1 Auto-Lock/Unlock for Rear Lid active Bit 3 Central Locking (CL) Rear Lid active Zaptaszkowane mam wszystki Bit 0 tez dlatego że jak go nie zaznacze to gdy przycisne jeden raz przycick otwierania klapy na pilocie to mrygają kierunki i można wtedy otworzyć klapę z przycisku klapy wciagu paru sekund i jest tak samo że japierw mrygają kierunki i włączają sie silniczki Gdy więc mam wszystkie zaptaszkowane bity 00001011 gdy odptaszkuje bit 0 to wartość mam 00001010 i kodowania 0A tak jak powinno byc A ja teraz mam 09 w długim kodowaniu Wymienialem getewaye tylko że na starsze bo innych nie mam i to nic nie dało Czy wymiana BCM pomoże czy może wymienić can gete way na inny? Jak u was to wyglada?
  2. Jeżdżę dużo w trasę Polska-Holandia i to już mnie powoli męczy Chcę ACC (żeby nikomu nie wjechać w "dupe") i Lane assist (żeby nie wjechać nikomu w bok ani barjerki) I lubię mieć to czego nie ma fabrycznie w audi a3 Nie paru tysięcy (radar ok 1000zl, pompa 500zl i parę przewodów = ok 2000zl) Oczywiście liczę się z tym że robię to pierwszy i może coś ze sobą nie pasować (tak samo miałem z el. Klapą) wiec liczę max 5000zl Moim zdaniem to nie dużo za wyposażenie którego w ogóle nie było Jeżeli masz pisać takie posty a nie pomagać, to daruj sobie, proszę
  3. Pisałem wyżej że to do audo a3 8p 2012r 2.5 TFSI a dokładniej rs3 Wszystko traktuję na poważnie i wszystkie rady są dla mnie ważne Liczę się z każdą wypowiedzią Mam małą wiedzę na ten temat, lecz poradzę sobie tym tylko. Potrzebuję pomocy z dobraniem części Schematy, kodowania i montaż sobie poradze
  4. O nawet nie wiedzialem ze na to sie mowi lidar Jezeli zostaly wycofane z ruchu to znaczy ze byly wadliwe Jednak zostane przy radarze z jetty To mi chyba najpardziej podejdzie Manetke okazala sie dobra, jeden "bolec" mi uciekl przy przekladaniu manetek i tempomat byl ciagle w pozycji off Czy dziala +- distance dowiem sie dopiero jak bede mial radar, czy nie bedzie trzeba zmieniac modulu kierownicy i tasmy air bag
  5. W jakich autach stosowano lidar? Znasz moze jakies nr? Ale moge uzyc pompe abs z jetty 1K0 907 379 CC i radar 5C0 907 561 C Czy to tez nie podejdzie?
  6. On mi zrobil ta lista z mysla co bedzie dzialac w audi a3 Te wszystkie czesci zadzialaja u mnie (nie mowil ze mam zmiksowac czesci z roznych aut) Licze sie z tym ze jak zmienie pompe to do pompy reszte trzeba zmienic Np. Dzis zalozylem manetke od golfa (niczym sie nie rozni tylko ma jeden dodatkowy kabelek od regulacji odleglosci) i w ogole mi nie dziala nawet tempomat Wyskakuje blad w silniky ze jest blad w adresie 09 Wiec musze wymienic caly komplet Czyli 1K0 953 513 H manetka 1K0 959 653 C tasma 1K0 953 549 CD modul kierownicy Najpierw chce zamowic i zamontowac modul to moze tasma moja podejdzie Myslalem ze bedzie dzialac sam tempomat tylko nie bedzie reakcji na + - distance ale nic nie dziala Myslalem ze spalilem modul i przelozylem go do drugiej audi ale w drugiej audi zadzialal wiec jest dobry A z pompa to juz wymienialem raz z octavi lub golfa (nie pamietam) 1K0 907 379 BE i dziala dobrze (do pla 2.0) Do pelnego dzialania ACC potrzeby jest: radar, pompa abs, wspomaganie, licznik, manetka, silnik, geteway itd. Lecz niektore rzeczy mozna pominac Moze nie bede musial wymieniac pompy bo kolega wloch powiedzial ze moze mi ja upgrade Oczywiscie juz mnie o tym poinformowal ze wizualizacji na liczniku nie bede mial tak jak macie w passatach lecz to do niczego nie jest potrzebne jak wszystko ogarne i ACC, lane assist pojdzie to napisze jakich czesci uzylem Do pelnego dzialania ACC potrzeby jest: radar, pompa abs, wspomaganie, licznik, manetka, silnik, geteway itd. Lecz niektore rzeczy mozna pominac
  7. Ok dzieki za pomoc Ten drugi link wlockiej strony to wlasnie on mi dal ta liste Nie bede zasmiecal forum Jeszcze raz dzieki
  8. Tzn dostalem ta rozpiske od kolegi z wloch ktory ma duze pojecie o vw audi group Jak cos chcialem zrobic u siebie w aucie to pytalem go czy te czesci podejda Np. Pla 2.0 mam pomieszane z passata, skoda, golf El klape z passata El siedzenia z pamiecia passat i skoda I wszystko mi dziala lubie miec "wszystko" w aucie czego nie bylo w audi a3 wiec mam to czego nie robila fabryka z tym kolega mam ciezki kontakt i tez nie chce mu za duzo pytan zadawac i zawracac glowe on ma u siebie acc, lane assist, side assist i on mi dal ta liste i powiedzial ze wedlug tych czesci mam zrobic ACC Koniec ot Ok Wiec ktory radar podejdzie pod benzyne DSG Bo w rozpisce ktora podales to w jedej jest tylko TDI+DSG a w drugiej TDI i wybrane benzynowe Nie ma za duzo w sieci radarow a jak juz sa to ok 1000zl a nie chce kupic 3 do porownania Ciezko mam tez z manetka bo na przyszlosc bede chcial tez zamontowac lane assist wiec pottzebuje manetke z ACC i LA Kupilem ta 1K0953513H bo taka potrzebuje z taka czarna kostka u dolu jak na zdjeciu w zalaczniku A w passatach jest caly pajak z pialymi kostkami a nie chce wymieniac calego pajaka i sterownik od kierownicy i jeszcze szukac manetki pod moje auto z wycieraczkami przyciskiem do funkcji w liczniku itd Narazie chce zamontowac ta a jak juz wszystko bedzie ok i zdecyduje sie na montaz LA to wtedy bede juz myslal o wymianie pajaka Wiec dlatego chce kupic najtanszym kosztem zeby za duzo nie wtopic jak cos nie zadziala sory ze sie tak rozpisalem lecz chcialem wszystko opisac wiec powtarzam pytanie potrzebuje zestaw acc do 2.5 TFSI DSG BCM 2012r narazie zamowilem manetke i bede zamawial geteway 7N0 907 530 BL Potem pompa i radar W tamtym roku kupilem taka manetke 5K0 953 501 BQ lecz kolega z wloch powiedzial ze u mnie ona nie podejdzie Nie wiem czemu nie wyjasnil mi napisal tylko "don't ruin your new car" na tej manetce jest acc i la to co potrzebuje mysle ze jak dokupilbym tasme do poduszki, sterownik kierownicy i przerobil to to by dzialalo lecz on napisal ze nie podejdzie wiec stoi juz w garazu od roku chcialem chociaz przyciski przerobic do moich manetek.to mowil ze teraz nie ma czasu o tym rozmawiac bo jest w niemczech na targach audi vw group a jak juz wrocil to ja nie mialem czasu i tak przestalismy o tym gadac wiec mod stanal w miejscu a teraz postaniwilem sie znowu za to wziac lecz nantych czesciach co on mi dal jestem pierwsza osoba ktora montuje takie mody w a3 wiec mam problem bo nikt mi nie powie co dziala i musze testowac co liczy sie z wydatkami wiec interesuje mnie kazda wypowiedz na ten temat ktos kto ma wiedze na ten temat i dziekuje wszystkim za pomoc
  9. Wiem ze trzeba najpierw deaktywowac tempomat tylko ze ja nie mam mozliwosci wejsc w silnik II Moge wejsc s kodowanie i tam odptaszkowac tempomat ale jak odptaszkuje to mi wyskakuje blad ze jest poza zasiegiem (kabel chinczyk z nowa wersja 17.1.1 chyba) Silnik II jest na "szaro" wiec w moim silniku nie ma takiej opcji 2,5 TFSI Albo to wina kabla albo nie mam tej opcji
  10. Ten radar powinien podejsc Ponizej cala rozpiska Do benzyny i dsg podejda tylko ze 3 radary z passata? Dzisiaj sprawdzalem kodowania silnika i nie mam kodowania ll na silniku Ale za to mam w pomocniku kodowania zwykly tempomat i acc lecz jak chcialem wylaczyc tempomat to mi nie pozwalalo Bede musial podjechac do aso zeby mi zdeaktywowali tempomat i aktywowali aktywny tempomat ACC-LA.xlsx
  11. Dzieki ze wszelka pomoc Widzialem ze w vw od 2014 jest juz taka mozliwosc stop&go Pytanie tylko czy taki radar podejdzie pod nasze auta Golf i passat b8 od 2014r Narazie zamontuje radar z funkcja follow to stop Albo zamontuje radar od caddy tylko nie wiem czy ten radar obsluguje follow to stop 2K5907561C Ten radar tez podejdzie pod nasze auta i jest najtanszy a do testow nic wiecej mi nie trzeba a potem wymiany i ulepszenia zalezy mi stop&go na korki na autostradzie
  12. Chce zeby auto hamowalo do 0 (gdy auto przed nami hamuje) i jak auto ruszy to zeby ruszylo za nim "jazda w korkach" Nie wiem jak to sie nazywa wiec dlatego opisalem Jezeli to sie nazywa stop and go to o to mi chodzi czytalem na forum ze jest mozliwosc takiego radaru z passacie, moze sie myla
  13. Dzieki Z tego co widze to nie ma pomp abs ibradarow z start/stop interesuje mnie front assist razem z start/stop moze z b7 w ogole to bedzie w audi a3 8p z 2012 r lecz bedzie dzialac bez problemu mam rozpiske jakie czascie podejda z golfa, passata, caddy, jetta itd lecz nie mam wypisane jaki radar co osluguje czyli te radary bez front assist obsluguja stop/start? jezeli nie ma takiego zastawienia to chociaz acc wraz z start/stop
  14. Zrobi ktoś ładny opis do tego Potrzebuje nr części radaru który obsługuje front assist, stop and go czyli zatrzymuje się jak widzi przeszkodę, hamują do 0 i sam rusza (jazda w korkach) Nr pomp abs Mam bcm i skrzynia dsg Potrzebuje tych nr Mogę kogoś prosić o pomoc
  15. A jeszcze lepiej jak znajdziesz kogos w swoim regione z acc, podjedz i podmien radary Nie trzeba ich kalibrowac wiec podmieniasz i testujesz Najlepiej swoj podlacz do dzialajacego acc
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy