Skocz do zawartości

Oskar

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Oskar

  • Urodziny 02.11.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Darłowo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

411 wyświetleń profilu
  1. Oskar

    Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Witam kolegów. Poszukuję wsadu do licznika VDO 3B0919890BX V21
  2. Witam wszystkich i od razu piszę,że mam problem z moją instalacją antenową i nie wiem już jak sobie poradzić. Wszystko zaczęło się od tego,że gdy kupiłem auto to od początku miałem kiepski odbiór stacji radiowych i postanowiłem kupić całą nową antenę.Odszukałem w necie,że do mojego Passata z roku 1996 potrzebna jest antena ze wzmacniaczem zakończona wtyczką RAKU II i taką kupiłem.Kolega który ma warsztat samochodowy zaoferował się,że założy mi ją gratisowo bo to nie jest skomplikowane.Nie chciałem robić tego samodzielnie, ponieważ nigdy jeszcze nie rozbierałem podsufitki i bałem się połamać albo urwać jakieś plastiki. Podjechałem więc do mechanika a ten prędko zabrał się do instalacji nowej anteny.Szybko pościągał odpowiednie plastiki, odchylił podsufitkę i mógł teraz swobodnie zdemontować starą antenę przykręcaną od spodu dachu dużą nakrętką.Gdy próbował założyć nową antenę powstał już pierwszy problem bo za nic w świecie nie chciała się przykręcić nakrętka na wystający gwint bo był za krótki, więc kolega musiał odgiąć ząbki na tej nakrętce aby chociaż złapała na jeden zwój gwintu i to jakoś się udało.Byłem zdziwiony,że tak kiepskiej jakości jest ta antena i już mechanicznie nie była dopasowana do mojego auta nie mówiąc już o dobrym styku z masą czyli karoserią.Gdy antena była już przykręcona kolega podłączył wtyczkę do wzmacniacza znajdującego się pod sufitem, złożył wszystko do kupy i powiedział zadowolony,że wszystko jest już zrobione.Włączyłem radio przeszukałem stacje i wcale nie widziałem poprawy,ale kolega mówił,że jego auto w tym miejscu też kiepsko odbiera i na pewno odczuję poprawę jak sobie trochę pojeżdżę i posłucham tego radia.I tu był mój błąd że mu zaufałem. Jeździłem z tą anteną wiele dni i nie widziałem żadnej poprawy wręcz przeciwnie,stacje radiowe były mocno zaszumione radia można było słuchać tylko w mieście lub blisko nadajników.Byłem tak wkurzony,że postanowiłem samodzielnie jeszcze raz sprawdzić tą instalację bo czułem,że coś tu jest nie w porządku.Rozebrałem raz jeszcze podsufitkę i dokładnie przyjrzałem się co tam siedzi pod tym moim dachem.Jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem,że wtyczka od anteny nie pasuje do tego wzmacniacza i wtyczka wychodząca już do radia też nie pasuje do tej mojej puszki wzmacniającej sygnał radiowy.Wiedziałem,że antena kupiona była ze wzmacniaczem ale ten wzmacniacz wcale nie był zasilany bo żadne napięcie nie wychodziło z tej puszki.Zrozumiałem,że jeździłem tak jakby wcale nie było żadnej anteny i dlaczego był taki kiepski sygnał. Pytania moje do Kolegów: 1.Czy ten wzmacniacz pod sufitem to oryginalny system antenowy w tym passacie? 2.Dlaczego nie pasują tam żadne wtyczki bo wzmacniacz ma złącza FME a antena i kabel antenowy do radia jest zakończony złączem RAKU II 3.Jaką w końcu mam kupić antenę lub jakieś przejściówki aby ta instalacja była zrobiona prawidłowo? Załączam zdjęcia wzmacniacza umieszczonego pod sufitem auta i wtyczkę która idzie ze wzmacniacza do radia. Bardzo proszę o jakieś porady.
  3. Jeżdżę na tym zmienionym oleju już od jakiegoś czasu i zauważyłem, że teraz huczy mi już cały czas bez względu na to czy dodam gazu czy nie.Chyba ''kończy'' mi się już skrzynia biegów, więc tak jak napisał woys ratuje mnie już tylko na jakiś czas wymiana oleju na gęstrzy.Czy naprawa takiej skrzyni naprawdę jest nieopłacalna?Wolałbym zapłacić za naprawę i znów jeździć długo niż kupić skrzynię,która może się rozsypać po kilku tysiącach kilometrów bo nie dostaniesz na to żadnej gwarancji i pieniądze pójdą w błoto.
  4. Gdy hamuję silnikiem,jakoś nie zauważyłem tego huczenia,wydaje mi się,że to jest uszkodzone łożysko na układzie różnicowym tak jak mi to podpowiada kolega lebow.Jeśli chodzi o łożyska w kołach to niedawno jedno wymieniałem i na pewno ten dźwięk nie wydobywa się z kół bo to łatwo sprawdzić podczas jazdy skręcając to w lewo to w prawo.Naprawa tego typu usterki pewnie będzie nieopłacalna,więc narazie będę tak jeździł,aż skrzynia padnie.
  5. Olej sprawdziłem i był dobry stan choć na wszelki wypadek zmieniłem na nowy.Kolega który mi wymieniał olej mówił,że stary olej wyglądał fatalnie,był taki szary jakby były w nim opiłki metalu.Niestety po wymianie oleju dalej mi huczy i dzisiaj sprawdzę czy pojawi się ten dźwięk gdy hamuję silnikiem.
  6. W Passacie B4 z silnikiem AFN z roku 1996 mam taką usterkę,że gdy jadę z prędkością powyżej 50km/h i dodam gazu zaczyna mi coś huczeć w układzie napędowym.Gdy gaz puszczę ten dźwięk ustaje i jest cicho.Jadąc na luzie z dodanym gazem czy bez gazu też jest cicho.Ten dźwiek pojawia się tylko i wyłącznie gdy jadę z włączonym biegiem i chcę przyspieszyć.Wydaje mi się,że ten hałas wydobywa się ze skrzyni biegów.Czy myslicie,że nie ma tam już oleju lub należy go wymienić?
  7. Proszę mi podpowiedzieć w ilu miejscach i gdzie wybite są numery nadwozia w modelu kombi Passata B2 bo słyszałem,że są wybite na podłodze gdzieś pod przednimi siedzeniami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności