Skocz do zawartości

mynthon

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mynthon

  • Urodziny 22.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Qtno

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. Oglądałeś arteona, podobno wygodniejszy i bardziej cichy. Jak dużo jeździsz szybko, disel to większy komfort z zasięgiem, co się przekłada na więcej czasu Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  2. Tak zmieniając temat Oglądałem dzisiaj arteon w r-line, auto piękne z zewnątrz, wewnątrz już nie tak dobrze, ale do konkretów. Jeżdżę B8 w kombi, mam 1,93m wzrostu i do tego wysoką żonę także samochód musi być duży, bo żona często jeździ z córką na tylnym siedzeniu. Dla mnie arteon w środku pod względem miejsca wypadł gorzej od Passata. W passacie mam ustawiony fotel dość wysoko, w arteonie się tak nie da, bo przy oknie dachowymi prawie dotykam dachu, do tego wtedy źle widać przez przednią szybę, do tego lusterko przeszkadza. No więc wędruje fotelem w dół, ale wtedy trzeba się dalej odsunąć. Jak znalazłem odpowiednią pozycje to przesiadka do tyłu, a tam tyle samo miejsca na kolana co w passacie i do tego mało miejsca na buty, bo fotel przedni nisko. Nad głową miejsca akurat. Wsiadanie do tyłu wbrew pozorom wydawało się bez problemowe. Powstaje pytanie czy r-line ma inne fotele? Czy w pozostałych wersjach będzie inaczej? Największe zdziwienie to brak wysuwania osłony od słońca jak jest przedstawiona na boczną szybę, w passacie jak przestawie na bok to mogę jeszcze wysunąć, co przy moim odsunięcie fotela pozwala zasłonić słońce, bez wysunięcia klapka jest za krótka. Co ciekawe myślałem że ten bajer to standard w vw, a tu nie, tiguan nie ma, arteon nie ma, superb nie ma. Jak człowiek samochód zmieni to będzie trzeba tekturkę na gumkę zamontować Myślałem że arteon będzie odpowiedzią na moje potrzeby a tu znów będzie musiałbyć kompromis, albo znów nudny, ale praktyczny passat Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  3. Ja miałem Sony z3 i nokie e52, nie zrobię zdjęcia bo teraz mam dual sim i jeden telefon, ale działało dobrze. Pojawia się dodatkowa ikona do zamiany telefonu. Są oddzielne książki, także wszystko jest poprawne. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  4. W passacie w DM można mieć dwa telefony podłączone, więc w nowszej wersji będzie na pewno taka możliwość. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  5. poniżej link do fajnej broszurki, jest tam porównanie rozmiarowo do A5. link trzeba kliknać "pobierz plik"
  6. Czy ktoś miał akcje serwisowe: 23S3 - KRYT - P1 - Aktual. oprogramowania sterown. silnika 91M7 - KRYT - 01,17 - Czynności poprawiające jakość 97BP - KRYT - 01 - spr. złącza wtykowego Może ktoś wie więcej czego dotyczą??
  7. Koledzy, czy u was przy przestawianiu lewego lusterka przestawia się prawe? Odwrotnie nie działa, prawe chodzi samo.
  8. Czy ktoś próbował pojeździć troszkę po zaśnieżonym placu. Ja się bardzo zdziwiłem, wszystkie systemy włączone a samochód zawijam tyłem jak szalony. Spodziewałem się że będzie wyjeżdżać przodem a on odwrotnie. Ubaw fajny nawet ręcznego nie brakuje. Samochód oczywiście oska.
  9. A sprawdźcie ile volt macie w gniazdku? u mnie spada nawet do 8. Nie działa uruchamianie bez kluczyka, czasem czujniki parkowania, klimatyzacja głupieje. Najgorzej jak samochód sobie przypomni o braku kluczyka i zaczyna pikac co 15 sekund i nie da się tego wyłączyć. Przejechanie tak 50 kilometrów to jest dopiero wyczyn wtedy się zazdrości ciszy.
  10. To przejedź sie 2.0 tdi 150km to zmienisz zdanie, to juz nie jezdzi tak jak starsze tdi i na autostradzie ja bardzo czesto redukuje, bo 6 bieg to muł straszny od 100.
  11. nie jest demon, ale spokojnie do jazdy drogowej wystarcza, trzeba się przyzwyczaić do redukowania i jedzie nieźle, na autostradzie już czuć brak mocy. w passacie jest sporo miejsca za mną (192 cm), w superbie jest już nieprzeciętnie dużo Jedna rzecz ważna w standardzie CL, to beznadziejna ciemna tapicerka i wykończenie boczków drzwi, plastików. Wszystko łapie jakieś przebarwienia i brud, łatwy do usunięcia bo szmatka z wodą i jest ok, ale szybkość brudzenia jest zastraszająca.
  12. Czy jest ktoś może z B8 Variant z okolic Nysy? Szukam osoby, która by się poświeciła i podjechała na cały dzień do tej firmy: http://epc.net.pl/cortinillas/volkswagen/80-zaslonki-dedykowane-do-volkswagen-passat-b7-kombi-.html Firma ta wykonuje zasłony dedykowane do samochodów. Wygląda to całkiem rozsądnie, chciałem spróbować kupić bo nie mogęprzyciemnić szyb (auto firmowe), ale do B8 variant nie mają. Jak ktoś podjedzie to w gratisie dostanie cały zestaw, jedyny minus trwa to prawie cały dzień, bo muszą wszystko wykonać i przymierzyć. A w ogóle może ktoś ma jakieś opinie o takim rozwiązaniu, może nie warto?
  13. Kilka uwag posiadacza B8 Variant, 2.0 TDI 150 KM, Comfortline + pakiet bussiness. Przejechałem 1500 km, wcześniej jeżdziłem Insignią 2.0 diesel 163 KM oraz accordem kombi 2.0 benzyna 1. Dobre fotele, super trzymają, da się ustawić tak, że po 400 kilometrach nie boli d.... Mam 193 cm wzrostu - ustawiłem dość wysoko, dobrze się siedzi, jedyny mankament to że przy przesuwania osłony przed słońcem na bok można się walnąć w głowę, przy czym kierownicę mam wysuniętą na maksa. 2. Przy takim ustawieniu full miejsca z tyłu, sam za sobą spokojnie siędzę, nie trzeba mi już do tego superba 3. Duży bagażnik, acz kolwiek ktoś wymyślił przesuwaną podłogę w dwóch pozycjach co nie jest możliwe przez styropian z narzędziami - trzeba go wyjać. Można to było lepiej pomyśleć 4. Cały system Discover Media działa dobrze, bez żadnych instrukcji wszystko przejrzyste i jasne 5. Telefon w samochodzie działa gorzej niż w insigni, pod względem zasięgu, leży praktycznie w tym samym miejscu (między siedzeniami) 6. Nawigacja działa nieźle, po krótkim czasie da się do niej przyzwyczaić, jednak automatyczny zoom działa różnie i nie ma możliwości konfiguracji, raz mi nie przybliżył i pomyliłem ulice. Skąd sciągnać aktualizację mapy, czy trzeba ją wgrać na tą pamięc, którą dostałem z samochodem?? 7. Zawieszenie - na podobnym poziomie jak w insigni, jedynie w zakręcie mam wrażenie że jedzie lepiej (insignia dużo cięższa). Mam balony 16stki, jeszcze nie sprawdzałem jak są napompowane. 8. Światła rewelka, ale mam pewne obawy do DLA, raz mi ktoś błysnął. Czy po włączeniu świateł w tryb auto da się wrócić do krótkich na stałe, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć 9. Silnik - rewelacyjna dwójka, czego w insignie brakowało, natomiast 5 to już nie jest bieg do wyprzedzania (chyba że wolnego). Odczuwalnie insignia była żywsza, ale katalogowo powinno być odwrotnie. Generalnie do sprawnego wyprzedzania trzeba redukować. Spokojnie da się jeździć, ale jak bym mógł to bym wziął 190 km. Kultura pracy żadna - klekocze jak diesel z przed 10 lat, nawet po rozgrzaniu, co jest słyszalne cały czas w kabinie. 10. Start - stop w manualu jak ktoś już pisał, działa dobrze. Zatrzymujesz się jak wyrzucisz na luz to gasi, jak stoisz na sprzęgle to chodzi silnik. Wciśnięcie lekko sprzegła odpala samochód. Generalnie pełna kontrola nad tym systemem. 11. Auto-hold - fajnie działa, ale rozczarowałem się że przy zatrzymaniu świeca się cały czas światła stopu. 12. Spalanie, trasa 400 kilometrów w góry i z powrotem, plus trochę miasta, spalanie według systemu 5,7 litra, sprawdzone na stacji 6,3 litra. Czy da się ten system skalibrować?? Generalnie jestem zadowolony, uważam że ogólnie lepiej się jeździ od insigni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności