Skocz do zawartości

czangli1986

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czangli1986

  • Urodziny 07.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojciech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Cześć A ja potrzebuje przekodować Vagiem na odwrót tzn. chce mieć aktywowany ten sygnał od nie zapiętych pasach , dziś chciałem to zrobić i się nie da jak chce przekodować dodaje 2 do starego kodowania i nie chce mi tego sterownik zapamiętać , np jak mam kodowanie 05125 no to zmieniam na 05145 i niestety nie chce tego zapamiętać i powraca do starego ustawienie. i nie wiem jak to Vagiem mam aktywować ? ,Proszę o wasza pomoc chyba ze ja to zle dodaje ? i ma byc z 05125 zmienione na 07125
  2. Passat B5 FL 2000 r. motor : AVF 130 KM 1.9TDI Witam mam następujący problem z moim paskiem, tzn aby odpalić trzeba kręcić rozrusznikiem kilka sekund. Nie jest tak jednak zawsze bo czasami pali od tyknięcia - loteria po prostu. Czasem pali 15 razy od strzała a czasem za 4 i 5 razem trzeba go dużej na rozruszniku przytrzymać. i na odwrót. Jak jest ten problem to nic nie daje wielokrotne przekręcanie kluczyka czy kilka prób rozruchu po 1,2 obroty, musi swoje wykręcić za jednym razem dopiero wtedy odpali. Nie ma także różnicy czy auto stoi długo czy kilkanaście sekund. Odpalony - gaszę - nie chce palić, odpalam - gaszę - pali bez problemu. Czy na dworze jest - 12 czy +25 C bez różnicy . Czy auto jest rozgrzane po trasie czy zimne . Auto odpala zawsze tyle, że trzeba czasem długo kręcić. ok 5-6 sekund Dwa raz przez rok zdarzyło mi sie tak ze auto odpaliło na dotyk i po 30 sekundach samo zgasło , dopiero po daniu mu Plaka zapiało na dotyk . Aku naładowane, rozrusznik kręci szybko, jak zapali to nie dymi, po odpaleniu silnik pracuje równo tak jak zawsze, osiągi w normie... około roku temu był wymienny kompletny rozrząd i wszystkie filtry. Byłem u jednego mechanika podłączył pod vaga i powiedział mi ze 2 pompo wtryski są już na wykończeniu a jak byłem się poradzić drugiego to powiedział ze wina leży gdzieś w elektryce silnika. i sam teraz nie wiem za co się zabrać ? Ponadto sprawdziłem włącznik świateł, wymieniłem przekaźnik rozruchu , i czujnik temperatury silnika. sprawdziłem smok w baku i dalej to samo. podłączyłem dziś sam pod vaga zero błędów motoru, podsyłam kilka logów może ktoś coś wychwyci nie tak... ? Ja podejrzewam źle ustawiony kąt synchronizacji wtrysku bo powinien mieć wartość zbliżona do ,,0'' a ma -2.2 lub -1.1 lub -1.6 zależy tez od obrotów. Proszę o wasza pomoc i opinie ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności