Skocz do zawartości

piekarxxx

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piekarxxx

  • Urodziny 12.10.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    poznań

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. też tak myślałem, ale jak zaczął odpalać lepiej to zapomniałem o sprawie. To nie jest duży koszt, ale czy pomoże ? ktoś miał taki przypadek i podobne objawy ? Dodam jeszcze ze po przekręceniu zapłonu nie słychać charakterystycznego odgłosu pompy - czy ten typ tak ma ? W każdym benzyniaku to słychać.
  2. Witam wszystkich. Po przeczytaniu setek wątków i przejrzeniu dziesiątek forum, nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Pacjent to Passat B7 2,0 TDi 140KM , przebieg 203 tys. 200% Oryginalny - wymieniony rozrząd kompletny 10tys. temu. Mam od pół roku problem z odpalaniem mojego paska. Zaczęło się latem, po nocy do południa jak było już 24-26st. auto musiałem kręcić z 5-8 sek nie odpalił i tak 2-3 próby odpalił, pokolebał się chwilę i ok. już cały dzień odpalał ładnie. Po paru tygodniach męczenia się zawiozłem do mechanika. Na kompie zero błędów, wtryski sprawdzone, filtr paliwa wymieniony i dalej było źle. Mechanik poradził wyczyścić układ paliwowy jakąś maszyną z środkiem czyszczącym. Niby pomogło - parę dni było ok. znów 2-3 tyg. ciężkiego odpalania i przyszły chłodniejsze dni gdzie auto zaczeło odpalać na strzała po nocy. I tak odpala do dziś, ale ja odpalę po nocy i np. wyjadę z podwórka na ulicę i zgaszę auto i za 3-5 min chcę odpalić to znów kręcę 5-8 sek - nie odpali, drugie podejście 4-6 sek - nie odpali to robię trik że z 4-5 razy wkładam i wyciągam kluczyk i za 6 razem wciskam i odpala na strzała, trochę się kolebie pare sek i jest ok. jadę 5-6 km do miasta, zgaszę auto i już do wieczora odpala nawet 20 razy na strzała. Inny przykład - po nocy odpalam na strzała wyjeżdzam jadę z 10-15 km gaszę i po paru minutach odpala na strzała. Dziwna przypadłość nie uważacie ? Mechanik powiedział że te pasaciki mają przypadłość opiłków w układzie paliwowym i by trzeba cały układ wymienić (już chciałem to zrobić:), ale pytam się mu czy to na 100% pomoże ? Powiedział ze nie wie, a niestety to koszt ok 3-3,5 tys. zł więc nie mało. Może ktoś miał podobny przypadek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności