Skocz do zawartości

Wojtasp1407

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wojtasp1407

  • Urodziny 14.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem z moim paskiem. Jakiś czas temu miałem awarię silnika ( wytarł się wałek i dziura w szklance). Autko oddałem do mechanika niby zrobił i było wszystko ok. Ale po kilku miesiącach autko coś tak słabiej wstaje z dołu. Myślałem że turbo się przycięło ale samochód nie wchodził w tryb serwisowy, na silniku brak błędów. Turbinę wyciągnąłem, wyczyściłem ( chodź nie była zapieczona), wstawiłem nową gruszkę i N75 jednak poprawy nie widać. Planuję jeszcze powymieniać wężyki od Vacuum. Słychać też jakby takie szuranie gdzieś przy silniku chyba, od strony pasażera i jak na postoju wcisnę gaz i puszczę, jak schodzi z obrotów to słychać jakieś stukanie. W między czasie zrobiłem logi. Mogę liczyć na pomoc w analizie? może uda się coś znaleźć z góry dzięki. Dynamiczny gr 001-004 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr 003-008-011 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr 003-011 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr 010-011 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr001 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr003 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr004 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr008 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr010 przetworzony.xlsx Dynamiczny gr011 przetworzony.xlsx Statyczny gr 000 przetworzony.xlsx Statyczny gr 001 przetworzony.xlsx Statyczny gr 003 przetworzony.xlsx Statyczny gr 004 przetworzony.xlsx Statyczny gr 013 przetworzony.xlsx Statyczny gr003 BS przetworzony.xlsx Statyczny gr004 BS przetworzony.xlsx Statyczny gr011 BS przetworzony.xlsx Statyczny gr023 przetworzony.xlsx
  2. Witam. Mam również problem ze swoim Passatem. Zacznę od początku. Wszystko było ok, jednak przyszedł czas na wymianę klocków. Przy okazji wymiany tylnych klocków wymienione zostały przewody hamulcowe z tyłu. Po wymianie samego tyłu pedał wpadał w podłogę. Odpowietrzanie pierwszego dnia nie przyniosło efektów ( brak hamulców). Drugi dzień podejście drugie. Efekt końcowy lepszy, pedał już znacznie wyżej, ale jeszcze nie to ponieważ po pierwszym naciśnięciu jest dość miękki, 2 naciśnięcie twardy ale trzymając nogę na nim czuć jak wjeżdża niżej. Z powodu braku czasu, autko oddałem do mechanika, którym wymienił mi jeszcze klocki z przodu i odpowietrzył układ. Po wciśnięciu pedał wpadł w podłogę. Po poszukiwaniach przyczyny okazało się że serwo nabrało wody( jakiś czas temu miałem zapchane odpływy wody). Mechanik wyciągnął serwo, niby wyczyścił i wysuszył i powinno być ok, ale nie jest. Hamulce niby są ale pedał tak jak wcześniej za pierwszym razem jest miękki potem twardy ale czuć, trzymając na nim nogę, że wjeżdża niżej. Panowie proszę o jakieś porady, co można z tym zrobić? Przed przystąpieniem do wymiany wszystko było ok , oprócz zużytych klocków. Auto było odpowietrzane od najdalszego koła zarówno na włączonym i wyłączonym silniku jak i na samym zapłonie.
  3. Logi z VAGLOG DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222172.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222173.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222174.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222175.html
  4. Zrobiłem dziś nowe logi. Podczas pierwszego przejazdu pasek wszedł w tryb awaryjny. Po restarcie i podczas kolejnych przejazdów i logowań już nie wchodził w tryb awaryjny i ciągnął do końca. Poniżej zamieszczam wszystkie wykonane logi. Proszę o analizę i pomoc 1. Logi z grupy 003- podczas tego logowania samochód wszedł w tryb awaryjny Sunday,21,June,2015,14:40:20 038 906 019 KE,,1.9l R4 EDC G000SG 4898, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,2121,400.0,377.3,60.6,,,,,,,,,, ,0.34,2142,400.0,352.8,59.4,,,,,,,,,, ,0.68,2163,405.0,377.3,57.0,,,,,,,,,, ,1.03,2226,840.0,661.5,4.8,,,,,,,,,, ,1.38,2310,850.0,1097.6,4.8,,,,,,,,,, ,1.72,2415,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,2.07,2520,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,2.41,2646,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,2.75,2793,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.09,2898,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.44,3024,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.78,3150,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,4.13,3255,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,4.47,3360,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,4.82,3465,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,5.17,3570,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,5.52,3654,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,5.88,3759,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,6.23,3864,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,6.58,3969,850.0,1225.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.94,4053,850.0,1210.3,4.8,,,,,,,,,, ,7.28,4137,850.0,1180.9,4.8,,,,,,,,,, ,7.64,4242,850.0,1161.3,4.8,,,,,,,,,, ,7.98,4305,850.0,1146.6,4.8,,,,,,,,,, ,8.34,4347,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,, ,8.70,4347,850.0,1038.8,4.8,,,,,,,,,, ,9.06,4347,850.0,975.1,4.8,,,,,,,,,, Sunday,21,June,2015,14:48:39 038 906 019 KE,,1.9l R4 EDC G000SG 4898, 2. Powtórzone logi z grupy 003- w trakcie tego testu auto nie weszło w tryb awaryjny ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1701,735.0,857.5,4.8,,,,,,,,,, ,0.33,1764,730.0,960.4,27.5,,,,,,,,,, ,0.68,1848,850.0,1024.1,4.8,,,,,,,,,, ,1.01,1932,850.0,1205.4,4.8,,,,,,,,,, ,1.35,2037,850.0,1220.1,4.8,,,,,,,,,, ,1.70,2163,850.0,1225.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.04,2268,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,2.39,2394,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,2.75,2499,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.09,2604,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.45,2730,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,, ,3.80,2856,850.0,1220.1,4.8,,,,,,,,,, ,4.15,2961,850.0,980.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.49,3066,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,, ,4.84,3150,850.0,1043.7,4.8,,,,,,,,,, ,5.18,3255,850.0,1048.6,4.8,,,,,,,,,, ,5.52,3339,850.0,1073.1,4.8,,,,,,,,,, ,5.87,3444,850.0,1082.9,4.8,,,,,,,,,, ,6.23,3528,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.57,3612,850.0,1068.2,4.8,,,,,,,,,, ,6.93,3717,850.0,1082.9,4.8,,,,,,,,,, ,7.29,3801,850.0,1092.7,4.8,,,,,,,,,, ,7.65,3864,850.0,1107.4,4.8,,,,,,,,,, ,7.99,3948,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,, ,8.35,4053,850.0,1092.7,4.8,,,,,,,,,, ,8.69,4116,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.05,4200,850.0,1058.4,4.8,,,,,,,,,, ,9.39,4242,850.0,1043.7,4.8,,,,,,,,,, ,9.75,4326,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,, ,10.11,4389,850.0,1009.4,4.8,,,,,,,,,, ,10.47,4431,850.0,999.6,4.8,,,,,,,,,, ,10.83,4494,850.0,970.2,4.8,,,,,,,,,, ,11.19,4557,850.0,945.7,4.8,,,,,,,,,, ,11.55,4599,850.0,911.4,4.8,,,,,,,,,, ,11.90,4641,850.0,891.8,4.8,,,,,,,,,, ,12.25,4683,850.0,852.6,4.8,,,,,,,,,, ,12.59,4725,850.0,852.6,4.8,,,,,,,,,, ,12.93,4746,850.0,842.8,4.8,,,,,,,,,, ,13.27,4788,850.0,837.9,4.8,,,,,,,,,, ,13.62,4830,850.0,828.1,4.8,,,,,,,,,, 3. Logi z grupy 008- auto nie weszło w tryb awaryjny ,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,,,,,,, ,TIME,2850-3150,65-70,47-51,47-60,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1617,18.4,49.1,22.2,,,,,,,,,, ,0.36,1638,20.0,49.4,36.2,,,,,,,,,, ,0.72,1680,25.0,50.0,43.6,,,,,,,,,, ,1.08,1764,69.2,50.8,56.3,,,,,,,,,, ,1.44,1848,69.7,51.3,57.6,,,,,,,,,, ,1.79,1953,69.7,51.9,57.9,,,,,,,,,, ,2.15,2058,69.7,51.9,57.6,,,,,,,,,, ,2.50,2184,69.7,51.9,57.6,,,,,,,,,, ,2.85,2289,69.7,51.9,57.6,,,,,,,,,, ,3.20,2415,69.7,51.9,57.4,,,,,,,,,, ,3.56,2520,69.7,51.9,57.1,,,,,,,,,, ,3.92,2646,69.2,51.6,56.8,,,,,,,,,, ,4.27,2751,68.6,51.3,56.5,,,,,,,,,, ,4.63,2877,68.4,51.1,56.3,,,,,,,,,, ,4.97,2982,67.8,50.8,56.0,,,,,,,,,, ,5.32,3087,67.5,50.5,55.7,,,,,,,,,, ,5.66,3192,67.0,50.2,55.5,,,,,,,,,, ,5.99,3276,66.7,49.7,55.2,,,,,,,,,, ,6.34,3360,66.4,49.4,55.2,,,,,,,,,, ,6.69,3465,66.2,49.1,54.9,,,,,,,,,, ,7.03,3549,65.9,48.9,54.6,,,,,,,,,, ,7.38,3633,65.6,48.3,54.6,,,,,,,,,, ,7.72,3696,65.3,48.0,54.4,,,,,,,,,, ,8.09,3801,65.1,47.8,54.1,,,,,,,,,, ,8.44,3885,64.8,47.5,54.1,,,,,,,,,, ,8.80,3969,64.2,46.9,53.8,,,,,,,,,, ,9.14,4053,64.0,46.4,53.8,,,,,,,,,, ,9.48,4116,63.7,45.8,53.5,,,,,,,,,, ,9.83,4200,63.4,44.7,53.3,,,,,,,,,, ,10.17,4263,63.1,43.9,53.0,,,,,,,,,, ,10.52,4326,62.9,42.8,52.4,,,,,,,,,, ,10.87,4410,62.6,41.5,51.6,,,,,,,,,, ,11.22,4452,62.3,40.4,50.8,,,,,,,,,, ,11.55,4494,62.0,39.3,50.2,,,,,,,,,, ,11.90,4536,61.8,38.4,49.1,,,,,,,,,, ,12.25,4599,61.8,37.3,48.9,,,,,,,,,, ,12.59,4641,61.5,36.2,48.3,,,,,,,,,, ,12.95,4683,61.2,35.4,48.0,,,,,,,,,, ,13.29,4704,61.2,34.6,46.9,,,,,,,,,, ,13.65,4746,60.9,33.8,46.9,,,,,,,,,, ,14.01,4767,60.9,33.2,46.4,,,,,,,,,, 4. Logi z grupy 010 - auto nie weszło w tryb awaryjny Sunday,21,June,2015,14:45:17 038 906 019 KE,,1.9l R4 EDC G000SG 4898, ,Group A:,'010,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,,,,,,,,, ,TIME,900-1250,sensor -f96-,2100-2600,100%,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, mg/str,,,%,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,637.0,996.0,1260.0,42.0,,,,,,,,,, ,0.36,690.9,996.0,1392.0,42.4,,,,,,,,,, ,0.72,681.1,996.0,1512.0,42.4,,,,,,,,,, ,1.08,715.4,996.0,1524.0,43.9,,,,,,,,,, ,1.43,818.3,996.0,1572.0,49.0,,,,,,,,,, ,1.78,1019.2,996.0,1716.0,78.8,,,,,,,,,, ,2.14,1151.5,996.0,2076.0,100.0,,,,,,,,,, ,2.48,1210.3,996.0,2316.0,100.0,,,,,,,,,, ,2.84,1190.7,996.0,2364.0,100.0,,,,,,,,,, ,3.18,1229.9,996.0,2400.0,100.0,,,,,,,,,, ,3.54,1249.5,996.0,2448.0,100.0,,,,,,,,,, ,3.88,1249.5,996.0,2484.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.24,1249.5,996.0,2520.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.60,1249.5,996.0,2556.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.94,1249.5,996.0,2568.0,100.0,,,,,,,,,, ,5.29,1215.2,996.0,2520.0,100.0,,,,,,,,,, ,5.63,1038.8,996.0,2232.0,100.0,,,,,,,,,, ,5.97,1024.1,996.0,2088.0,100.0,,,,,,,,,, ,6.33,1029.0,996.0,2076.0,100.0,,,,,,,,,, ,6.67,1024.1,996.0,2100.0,100.0,,,,,,,,,, ,7.02,1033.9,996.0,2112.0,100.0,,,,,,,,,, ,7.36,1058.4,996.0,2148.0,100.0,,,,,,,,,, ,7.70,1063.3,996.0,2172.0,100.0,,,,,,,,,, ,8.04,1053.5,996.0,2196.0,100.0,,,,,,,,,, ,8.38,1063.3,996.0,2220.0,100.0,,,,,,,,,, ,8.72,1053.5,996.0,2256.0,100.0,,,,,,,,,, ,9.06,1058.4,996.0,2292.0,100.0,,,,,,,,,, ,9.41,1087.8,996.0,2328.0,100.0,,,,,,,,,, ,9.75,1073.1,996.0,2328.0,100.0,,,,,,,,,, ,10.10,1058.4,996.0,2316.0,100.0,,,,,,,,,, ,10.44,1048.6,996.0,2304.0,100.0,,,,,,,,,, ,10.79,1029.0,996.0,2280.0,100.0,,,,,,,,,, ,11.13,1014.3,996.0,2256.0,100.0,,,,,,,,,, ,11.47,999.6,996.0,2232.0,100.0,,,,,,,,,, ,11.82,970.2,996.0,2208.0,100.0,,,,,,,,,, ,12.16,960.4,996.0,2196.0,100.0,,,,,,,,,, ,12.51,945.7,996.0,2172.0,100.0,,,,,,,,,, ,12.87,921.2,996.0,2148.0,100.0,,,,,,,,,, ,13.23,916.3,996.0,2136.0,100.0,,,,,,,,,, ,13.59,906.5,996.0,2112.0,100.0,,,,,,,,,, ,13.94,896.7,996.0,2100.0,100.0,,,,,,,,,, 5. Logi z grupy 011- auto nie weszło w tryb awaryjny Sunday,21,June,2015,14:46:46 038 906 019 KE,,1.9l R4 EDC G000SG 4898, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,, ,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1638,1380.0,1416.0,40.6,,,,,,,,,, ,0.31,1722,1392.0,1380.0,38.6,,,,,,,,,, ,0.67,1764,1872.0,1368.0,25.1,,,,,,,,,, ,1.03,1848,2220.0,1608.0,27.9,,,,,,,,,, ,1.39,1953,2256.0,2040.0,50.2,,,,,,,,,, ,1.73,2079,2280.0,2316.0,58.2,,,,,,,,,, ,2.09,2226,2316.0,2436.0,63.8,,,,,,,,,, ,2.45,2352,2328.0,2496.0,68.1,,,,,,,,,, ,2.80,2499,2340.0,2544.0,71.7,,,,,,,,,, ,3.15,2625,2340.0,2568.0,76.1,,,,,,,,,, ,3.51,2751,2340.0,2592.0,79.7,,,,,,,,,, ,3.87,2877,2340.0,2556.0,80.9,,,,,,,,,, ,4.22,3003,2340.0,2136.0,66.9,,,,,,,,,, ,4.59,3129,2340.0,2040.0,64.1,,,,,,,,,, ,4.94,3234,2340.0,2052.0,63.4,,,,,,,,,, ,5.30,3360,2340.0,2064.0,61.4,,,,,,,,,, ,5.64,3465,2340.0,2100.0,62.2,,,,,,,,,, ,5.98,3570,2340.0,2136.0,61.0,,,,,,,,,, ,6.33,3675,2340.0,2160.0,61.4,,,,,,,,,, ,6.67,3759,2340.0,2208.0,61.4,,,,,,,,,, ,7.01,3864,2328.0,2244.0,62.6,,,,,,,,,, ,7.36,3969,2316.0,2268.0,63.0,,,,,,,,,, ,7.70,4074,2304.0,2280.0,62.6,,,,,,,,,, ,8.04,4179,2280.0,2280.0,64.1,,,,,,,,,, ,8.39,4263,2256.0,2244.0,63.4,,,,,,,,,, ,8.73,4347,2220.0,2220.0,63.4,,,,,,,,,, ,9.06,4431,2184.0,2196.0,64.1,,,,,,,,,, ,9.40,4494,2148.0,2172.0,64.1,,,,,,,,,, ,9.73,4557,2112.0,2148.0,65.3,,,,,,,,,, ,10.08,4620,2064.0,2124.0,67.3,,,,,,,,,, ,10.43,4683,2016.0,2112.0,69.3,,,,,,,,,, ,10.78,4746,1980.0,2088.0,72.5,,,,,,,,,, ,11.13,4788,1944.0,2076.0,74.5,,,,,,,,,, ,11.48,4830,1944.0,2064.0,74.9,,,,,,,,,, ,11.83,4872,1944.0,2004.0,73.3,,,,,,,,,, ,12.18,4914,1944.0,1920.0,65.3,,,,,,,,,, ,12.53,4956,1944.0,1872.0,61.8,,,,,,,,,,
  5. Witam. Zauważyłem ostatnio w moim pasku niepokojące zjawiska. Po przekroczeniu 3000 obrotów na 4 biegu, tak jakby odcinało mi turbo i auto traci moc, nie chce jechać więcej niż 120Km/h. Po ponownym odpaleniu wraca do normy i tak w kółko. Ponadto turbina w trakcie schodzenia z obrotów wydaje taki dziwny dźwięk, ( świst- wycie ) inny niż powinien być. Dziś po przegonieniu pasiora pokazał mi się również błąd 17965 od ciśnienia doładowania. Wykonałem więc logi dynamiczne z grupy 003, 010 oraz 011 (nie wiem czy dobrze, bo robiłem je pierwszy raz). Bardzo proszę o analizę i pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Poniżej zamieszczam logi. Pozdrawiam Saturday,20,June,2015,17:18:43 038 906 019 KE,,1.9l R4 EDC G000SG 4898, ,Group A:,'008,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,2850-3150,65-70,47-51,47-60,TIME,900-1250,sensor -f96-,2100-2600,100%,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80% Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP, mg/str,,,%,STAMP, /min,,, % ,0.72,2268,25.0,51.9,26.6,0.00,504.7,996.0,1584.0,40.4,0.36,2247,1416.0,1536.0,56.6 ,1.80,2541,60.7,51.9,57.1,1.08,1048.6,996.0,1740.0,69.0,1.44,2436,2340.0,2340.0,69.7 ,2.88,2877,68.4,51.1,56.3,2.16,1249.5,996.0,2940.0,90.6,2.52,2772,2340.0,2988.0,94.4 ,3.96,3171,67.3,50.2,55.5,3.24,1249.5,996.0,2988.0,100.0,3.60,3066,2340.0,2988.0,94.0 ,5.04,3444,66.2,49.1,54.9,4.32,1249.5,996.0,2988.0,100.0,4.68,3360,2340.0,2988.0,94.4 ,6.12,3675,65.3,48.3,54.4,5.40,1249.5,996.0,2988.0,100.0,5.76,3612,2340.0,2988.0,94.4 ,7.19,3906,64.5,47.2,54.1,6.48,1249.5,996.0,2988.0,100.0,6.83,3822,2340.0,2988.0,94.4 ,8.27,3990,64.2,46.9,53.8,7.55,1215.2,996.0,2988.0,100.0,7.91,4011,2316.0,2988.0,92.4 ,9.33,3990,64.2,46.9,53.3,8.62,1068.2,996.0,2736.0,100.0,8.98,3990,2316.0,2628.0,92.4 ,10.40,3990,64.2,46.9,42.3,9.69,945.7,996.0,2220.0,100.0,10.05,3990,2316.0,2016.0,92.4 ,11.48,3990,64.2,46.9,31.6,10.76,715.4,996.0,1680.0,100.0,11.11,3990,2316.0,1548.0,92.4
  6. Witam. Dziś wymieniałem w moim pasku filtry i olej. Po zdjęciu osłony pod silnikiem zauważyłem że zarówno dół intercoolera jak i okolice turbo ( wszystko poniżej turbo) jest zaolejone. Załączam zdjęcia. Ponadto pasior czasami dymi a czasami nie, zależy jak mu czapka stoi. Wiem że odma czasem wywala trochę oleju do dolotu, ale czy tak zaoleiła by intercooler i okolice turbiny? Czy takie objaw mogą być przyczyną, że turbina leje i nadaje się do regeneracji? Proszę o pomoc. Paska mam od niedawna i próbuję go ogarnąć żeby trochę polatał.
  7. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Paska 1.9 TDI 131KM AWX. Zauważyłem że z tłumika wydostaje się dość duża ilość dymu koloru szarego może lekko niebiskawego, co mnie troszkę zaniepokoiło. Pasek dymi na biegu jałowym i w trakcie jazdy przy dodawaniu gazu. Z uruchomieniem auta nie ma najmniejszego problemu, odpala "od kopa" silnik pracuje równo. Auto płynnie i energicznie przyspiesza. Ponadto czasami z tłumika wyrzuci ciemny płyn, nie wiem czy woda czy olej. Pasek ma przejechane 250tys. Auto sprawdzane było VAGiem, z tego co zauważyłem to wszystko chyba ok. Pompowtryski w dobrym stanie. Sprawdzałem również zbiorniczek płynu chłodzącego, nie widać w nim oleju, po odpaleniu auta nic nie bombluje. Co może być przyczyną takiego kopcenia? Zapchana Odma, EGR, pęknięta uszczelka pod głowicą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności