Skocz do zawartości

Reggie

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Reggie

  • Urodziny 28.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płock

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie. Ja z trochę inną sprawą się zgłaszam. Ostatnio po wymontowaniu schowka pokruszyły się plastiki do których był przykręcony na dole (4 śruby, po 2 na każdą stronę). Na te plastiki były nałożone blaszki, w które wchodził wkręt, ale skoro plastiki się pokruszyły przy odkręcaniu śrub, nie mam już na co założyć blaszek i przymocować schowek. Byłem u speca, który spawa plastiki, ale nie wie jaki to rodzaj plastiku, w związku z czym jego próby się nie powiodły, bo plastik nie chce się spawać. Może ktoś z was wie jaki to plastik? PS.: tak naprawdę jest to plastik dolnej części deski rozdzielczej, do której przykręcony jest schowek Z góry dzięki za pomoc.
  2. Wysłalem Ci wiadomość, dzięki. R.
  3. Podłączę się pod temat, jeśli można, gdyż tak się składa, że mam podobny problem Z tą różnicą, że u mnie problem pojawia się przy lewych, tylnych drzwiach. Być może konieczne będzie uszczelnienie blachy, tak jak mówicie, ale jest jeszcze coś. Mianowicie do drzwi, od spodu przymocowana jest taka guma wygięta w kąt prosty. U mnie ona trzyma się tylko w jednym miejscu i ogólnie górna jej część nie jest przymocowana do drzwi, tylko sobie swobodnie zwisa. Za każdym razem, kiedy zamykam drzwi, tak guma się podwija i robi wolną przestrzeń dla spływającej wody, gdyż nie przylega tak jak powinna i na progu zbiera mi się woda. Próbowałem kupić nową, ale w ASO już nie oferują, bo wycofali z produkcji. Na dodatek mocowana jest na jakieś dziwne klipsy/spinki, których też nigdzie nie ma. Pojechałem na szrot, żeby wyjąć z innego paska, ale nie da się tego wyjąć nie uszkadzając tej spinki. Połamana spinka na nic się nie przyda... Macie jakieś propozycje jak to rozwiązać? Miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki.
  4. I tutaj pojawia się problem, bo chcę żeby nadal deska wyglądała jak fabryczna i nie chcę "dobieranego" radia. Musi zostać Gamma. Nie korzystam z pełnych możliwości sprzętu, bo nie słucham głośno muzyki, więc póki co nie potrzebuję dużej mocy - zależy mi bardziej na jakości. Jeśli będzie brakować mocy, pomyślę o wzmacniaczu.
  5. Panowie, tak czytam wasze wypowiedzi i dochodzę do wniosku, że odj... odstawiłem manianę... Ok dwa lata temu kupiłem do siebie dwudrożne głośniki Crunch GTX-5.2C na tył, zamieniłem radio Beta na Gamma i dokupiłem zmieniarkę. Dwa tygodnie temu wygłuszyłem podłogę, bo akurat była okazja do wyjęcia wykładziny. Idąc dalej, chcę teraz kupić nowe głośniki na przód i wygłuszyć wszystkie drzwi. I teraz pytanie: czy powinienem kupić na przód takie same głośniki jak już mam założone z tyłu? Według mnie tak, ale mam wrażenie, że ludzie psioczą na Crunche i chyba dałem się wciągnąć na minę z tymi głośnikami - nie znam się na tym temacie, więc koleś w sklepie łatwo mnie na nie namówił. Myślałem o GMSach na przodzie, ale jeżeli mają mi się nie zgrywać z tyłem, to chyba nie ma sensu. Jak myślicie?
  6. Reggie

    Zalane auto :(

    Hmm... to u mnie jest czerwono - biała i szczerze mówiąc nie ma tam gniazd, do których mógłbym ją podpiąć. Od ręcznego natomiast faktycznie jest oddzielny kabel, ale jest to coś w rodzaju przycisku, który wyłącza kontrolkę po zwolnieniu hamulca i z tym problemem sobie już poradziłem. Pozostają jeszcze dwie wtyczki, z którymi nie wiem co zrobić... sprawdzę dzisiaj otwieranie wlewu paliwa, bo może się okazać, że po złożeniu zapomniałem czegoś podpiąć. Ale rękę dam sobie uciąć, że tam nie było żadnych gniazd Może zrobię zdjęcie i wrzucę, bo tak sobie możemy gadać i typować w nieskończoność
  7. Reggie

    Zalane auto :(

    Panowie, pozbyłem się problemu zatkanego odpływu, wyjąłem, wysuszyłem i wyczyściłem wykładzinę, wygłuszyłem podłogę, złożyłem to wszystko do kupy i okazuje się, że w tunelu środkowym (w okolicach ręcznego i popielniczki, pod podłokietnikiem) są "niezagospodarowane" wtyczki. W sumie jest ich 3: jedna do zapalniczki (podpięta) i dwie których nie mam do czego podpiąć (czarna i czerwono-biała). Nie widzę tam żadnych gniazd gdzie mógłbym je wpiąć. Czy ktoś z szanownych wie jakie jest ich przeznaczenie? Sprawa druga: pod fotelami przednimi również jest jedna mała, biała wtyczka (w tej samej wiązce co kabel od poduszki i podgrzewania foteli), której nie mam gdzie podpiąć. Nie widzę też żadnego docelowego gniazda dla tej wtyczki. Z racji tego, iż jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o większe prace przy samochodzie, popełniłem wielki błąd i przy rozbieraniu samochodu nie robiłem zdjęć. Sprawa trzecia: po złożeniu wszystkiego, komputer woła, że mam zaciągnięty ręczny - a nie mam Muszę jeszcze przy nim pogrzebać, ale może ktoś z Was miał podobny problem? Z góry dzięki za odpowiedź.
  8. Reggie

    Zalane auto :(

    Panowie, jak jest z tą wykładziną? Nie da się jej wyjąć bez zdejmowania deski rozdzielczej? Trzeba wybierać między jej demontażem albo cięciem?
  9. Witam. U mnie podobnie. Wibracje zaczęły się już dłuższy czas temu, więc z czasem człowiek zdążył się przyzwyczaić. Udało mi się wymienić już poduszki pod silnikiem i dwumas. Wymiana koła pomogła częściowo - wibracje drążka zmiany biegów zniknęły, biegi lekko wskakują. Pozostaje jeszcze drganie kierownicy, co denerwuje najbardziej. Pomyślałem, że może plecionka do wymiany, ale spece od tłumików powiedzieli, że jest w porządku i nie ma potrzeby ją wymieniać na nową. Cały wydech ogólnie jest w dobrym stanie. Dowiedziałem się też, że jeden wtrysk podaje za dużo, a jeden za mało, ale może to nie mieć wpływu na drgania, bo komputer to podobno reguluje. Tak czy inaczej jestem świadomy, że i tu czeka mnie wymiana w niedalekiej przyszłości. Kolejną rzeczą będzie chyba sprawdzenie pompy paliwa i w tej sprawie chyba udam się do ASO, bo męczą mnie co raz to inne diagnozy wystawiane przez różnych mechaników. Dziwi mnie jedna rzecz: patrząc na silnik, nie drga jakoś mocno - powiedziałbym, ze pracuje tak samo jak zanim zaczęły się drgania - a mimo to na kierownicy wyczuwalne są wyraźne drgania. Najgorsza jest ilość rzeczy, która może za to odpowiadać, a każda naprawa kosztuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności