Skocz do zawartości

czornykamil

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czornykamil

  • Urodziny 28.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak widzisz, nawet podczas logowania logujesz auto z maxymalnie wcisnietym pedalem gazu oraz analogicznie dajesz mu zadana max dawke paliwa. Dlatego w mapie N75 zmieniasz rowniez wartosci tylko w ostatniej kolumnie. Odnosnie mojej mapy N75, po wprowadzeniu pierwszych poprawek jest duzo lepiej, musze ja jeszcze lekko zmodyfikowac i powinno byc prawie idealnie Dzieki Panowie na pomoc
  2. Jestem juz po jazdach testowych, ponizej zamieszczam logi. Tak jak zauwazylem , mam lekkie przeladowanie w okolicach 2000 i 4000 obrotow na obydwu mapach tak jest. Teraz pytanie czy da sie to wyregulowac mapa od N75 czy czyscic VNT czy jeszcze cos innego ? Logi z oryginalna mapa: http://vaglog.pl/log-000_001_003_12DbXdr.html http://vaglog.pl/log-004_008_010_hlA8159.html http://vaglog.pl/log-011_UKsI9.html Logi ze zmodyfikowana mapa: http://vaglog.pl/log-000_001_003_aHtcl.html http://vaglog.pl/log-004_008_010_Sgy53.html http://vaglog.pl/log-011_TS39A9f.html
  3. Faktycznie, masz racje, zapomnialem o TL ale przynajmniej juz wiem jak dokladnie wyliczac SL
  4. Jednak jeszcze nie wszystko skonczone, okazalo sie ze blednie wyliczalem SL (bylby niezly batory za mna) . Douczony poprawilem go oczywiscie i wrzucam sofcik do oceny https://megawrzuta.pl/download/82a73525321bf661511c7bb06051a247.html
  5. Dzieki Rafal za mile slowo Ogolnie silnik zdrowy, jezdze juz nim dwa lata, pompki, turbo i sprzeglo (dwumas) maja sie dobrze Rozumiem ze piszesz odnosnie juz drugiego pliku ktory udosteplnilem mod8 ? Poniewaz wzgledem wczesniejszego pliku i tak juz go wygladzilem Odnosnie turbo to duzo opinii bylo zeby dmuchac do 1,45, mysle ze kolejne dopracowania beda juz po pierwszych logach jak soft wyladuje w aucie, ale pomysle o tym Jak macie ochote to oczywiscie podziele sie wynikami , mam nadzieje ze w weekend to na spokojnie ogarne... ADD: Jednak zdrowy rozsadek podpowiedzial zeby wygladzic jeszcze ten TL oraz tak jak Rafal napisales w tym zakresie obrotow od 2247 do 3990 dalem mu 2450, bo tez byly niepotrzebne skoki doladowania oczywiscie do tego tez przeliczony SL. Soft w linku ponizej: https://megawrzuta.pl/download/23e668cb1fd96a4ce27a4fdd1dec3037.html
  6. Wlasnie sobie przeczytalem wszystko, dzieki za link. Zmiejszylem mu lekko dawke przy poczatkowej fazie przyspieszania zeby dwumas za szybko nie polecial i zastosowalem sie ponizszego: DW>=SL>=TL z czego SL tez sporo wygladzilem Ponizej masz moj temat, na dniach mam zamiar wgrac do auta i porobic logi mam nadzieje ze bedzie dobrze . http://www.ecuconnections.com/forum/viewtopic.php?f=152&t=47539&p=202003#p202003 oraz poprawiony soft: https://megawrzuta.pl/download/a061b0cb045944d026bf3175aa858601.html
  7. Witam, Po przeczytaniu calego watku, postanowilem ze podziele sie moimi wypocinami w swoich mapach. Nie jest to soft z passata, a z Audi A4 B6 ale silnik to 1.9 tdi AVF. Jedyny chyba tak mocno rozwiniety temat o chip tuningu na polskich forach Narazie jestem jeszcze w fazie dopieszczania , nie wgrywalem softa jeszcze na auto. Siedze rowniez na ecuconnections.com, tam tez jest fajna skarbnica wiedzy, polecam w ponizszym linku macie oryginalna i zmodyfikowana mape, czekam na wasze opinie https://megawrzuta.pl/download/c10fab2627dd3bd970225e168da0052a.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności